My week in pictures 5


ili barem ja tako volim misliti :))

Evo nas kod broja 5, dok je tjedan broj 6 već debelo u tijeku. Na žalost, vrijeme neće stati zbog mene tako da sve stignem nego ide neumorno dalje. Ovaj post je trebao biti gotov u petak tako da ga  mogu objaviti u subotu, ali me uzela lijenost iliti bio je neki dobar film na tv-u. Ali ubijte me, ne znam više koji. Možda onda nije bio tako dobar :/ Aha! Mislim da je bio onaj rat među mladenkama, glume A. Hathaway i Kate Hudson. Joj što volim chick flicks! U svakom slučaju, eto. U subotu sam bila u svadbi, došao je dečko da mi bude date, pa smo u nedjelju išli na bazene u Daruvar, u ponedjeljak sam odmarala od napora i danas mi počinje opet radni tjedan. Lijepo sam si imala produženi vikend srce-srce-zvjezdice :))

Evo slikica od prošlog tjedna.. Bio je na mahove dosadan i zanimljiv. Kao i svaki i svačiji. Čak sam i dvije recenzije objavila, pa sam bila malo i vrijedničkica :))

MOJ TJEDAN U SLIKAMA 5
26.1.-1.2.2013.
Jeste se već navikli da je 2013. godina? Meni je još uvijek to sve čudno.

Odustajem od objavljivanja fotka po danima, mislim da će ovako biti ljepši tok bez suvišnog teksta. Ionako je ideja ovog posta da bude puno fotkica, a malo tekstića. 

nom nom nooooom


Svi fanovi Murkija će doći na svoje :))) btw, Murki nije pobijedio na Whiskasovom natječaju za mačka mjeseca :( 


Možda bi da je manje spavao, a više radio na kampanji i kontaktu s glasačima :D


Evo ga, posipa se pepelom :D


Ovo je njegovo gnijezdo. Najviše voli spavati na nenapravljenim krevetima. 


New in: čizme sa zakovicama - znam, znam, svi ih imaju, ali su mi bile baš lijepe a bio popust. Pa morala sam :p


I balerinkice. Baš sam zapela za rozu boju u kombinaciji sa zlatnim detaljem. Većini frendica nisu nešto, ali meni su baš cakane. 


New in: pošto sam I <3 Extreme maskaru potrošila odlučila sam isprobati ovu.


 Recenzirala sam Gabrini lakove


Također new in! Bila sam vrlo uzbuđena kad su mi stigli Avonovi Perfect Kiss ruževi!! Prekrasni su, i nijanse su predivne, baš kakve sam zamišljala. Inače, ako živite u Zagrebu i nemate od koga naručivati Avon stvarčice, evo vam link na Facebook stranicu Ivane, jako drage cure koja može postati vaša Avon lady - Ivanin Avon Zagreb. Kod nje možete naručiti i Perfect Kiss ruževe, jedan ćete platiti 45 kn a drugi dobiti u pola cijene :)


Iako planiram napraviti i detaljne recenzije, nisam mogla odoljeti da vam ne stavim par slikica. Moram priznati da sam ruževe nosila po kući otkako sam ih dobila. Toliko da bi mi ukućani komentirali što se maljam itd. :D



Pojavilo se i sunce!!! Snijeg se otopio, trava se zazelenila i sve je ljepše. Nisam mogla odoljeti pa sam puno fotkala. Proljeće je nadaleko moje omiljeno godišnje doba. Obožavam te prve prekrasne dane, prve cvjetke, ljubičice i njihov miris, visibabe, ptičice, sve!



Koja razvaljotina od mačka :D





Ove grane neće još dugo biti ovako gole.



Mah mah mahanje!




Dokaz da sam ruževe nosila i obožavala. Harry Potter ne laže!


Manikura rađena u petak za subotnje svatove :) Koristila sam Gabrini lakove iz prijašnjeg posta.


Tjedni u slikama koji su iza nas:

4321

Nadam se da su vam se svidjele fotke, znam da će Murki biti obožavan kao božanstvo u komentarima, gad jedan mali :))) Kako ste vi proveli tjedan? Radno, uspješno, neradno, jeste gledali Rat među nevjestama, Star Trek (ja propustila zbog svatova šmrc), what what whaaaaat?


35 comments

  1. Murki nije pobijedio? Nemoguće! Za mene je on pobjednik i tačka. :)
    Pored Murkijevih fotki, je li bilo još nekih u ovom postu?!? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A neka maca Agatha bezvezna pobijedila :p Hahaha, znala sam! Attention whore taj Murki :D

      Delete
  2. gledala sam rat među nevjestama :D opet! :)) već sam bila spominjala da moram početi sa ovakvom idejom kao tvoje fotkanje kroz tjedan, zakon stvar! ćeš ići na beauty blog day? čula sam da si se čula sa wild child :) nagovaram ju da idemo, a i da se upoznamo sa tobom?:) murki će prespavat kako nesuđenu nagradu tako i sve ostale dane XD sviđaju mi se čižmice :D lipo si ugrabila popust :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sad prvi put, ne mogu vjerovati da sam propustila ranija prikazivanja :D Pa daj počni, jel stigao više taj internet!!
      E hoću, daaa ajde dođite, ići ćemo skupa i bit će nam lakše .)) A prije toga odemo na neku žestu ;)
      Hvala :))

      Delete
    2. Internet još nije došel...gadići od h1 odugovlače punih sad 4mjeseca...jel ovo normalno? nijeeeeeeeeeeee! -.- jedva čekam da odemo na to čudo :D

      Delete
  3. Murki ti krade svaki post :).
    Jebg, šta fali ako ih svako ima ako tebe veseli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A glupan mali :D :D
      A da, šta sad kad su mi lijepe :)

      Delete
  4. Dobar tjedan :) Lijepa ti je manikura... a mačak standardno zvijezda posta :D I Potter šalica!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije bio loš, ali mogao je biti i bolji :) E sad ću stalno slikat Potter šalicu da izgura mačka :p

      Delete
  5. Murki je moj apsolutni favorit, a pazi inače nimalo nisam cat person, ali tvoj ljubimac mi je ukrao srce na prvi pogled :)))
    Joooj Bride wars, mislim da sam ga gledala jedno 3,4 puta haha obožavam taj filmić :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, nisam ni ja, ali sam zbog njega postala Murki person :)
      Ja jednom i pol, kad sam došla na sam kraj :D

      Delete
  6. preslatka macka :) obozavam zivotinje,a macke su mi jedne od najdrazih. pogotovo kad us ovako pufnaste i cupave,pravi je medenko :D
    P.S. na mom blogu imas nagradnu igru,pa ako zelis prikljuci se
    Marija
    afroditacreations.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hahaha. uvik me nasmiješ
    mačak je zakon! šuze također :D

    ReplyDelete
  8. Ti i ja ovaj tjedan kao da smo imale paralelni život... BTw, tek kad sam skužila da postaš novi tjedan u slikama, postala sam svjesna kako mi je prošli proletio.
    Mačak ti je VRH!!! Podsjetio me na moju psicu koja isto sirota ne voli da spremim krevet. Svadbu sam i ja posjetila (ko' što već znaš- tko bi rekao da će 2.2. biti toliko in datum za vjenčanja?), a Star Trek sam i sama htjela gledati i morala propustiti. Znam, jadna sam, ali baš sam htjela pogledati film, pa sam onda vidjela da je repriza u nedjelju, a na kraju sam i nju propustila jer sam morala ići van na ručak. Eto što ti je društveni život? TV pati ;)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad mi dođe subota postanem svjesna da je prošao tjedan :/ Vidiš kak mi se sad poremetilo, nije mi više petak kraj tjedna. E grozno koliko TV pati, da. Morat ćemo mu nadoknaditi izgubljeno vrijeme :P A filmovi se uvijek mogu pogledati u ovo doba, nije kao prije kad je propustiti dobar film bio smak svijeta :D

      Delete
  9. ukrast ću ti tu gubitničku mačku <3
    baš mi je žao što mu je pobjeda izmakla, nije u redu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne može, ne dam ga njnjnj :) A vlasnica druge mačke je imala aktivnije Fejs prijatelje od mene, na kraju se to svede na žicanje glasova nažalost :(

      Delete
  10. Ma sve je super, ali Harry Potter šalica - lajkam skroz! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima puno Potter fanova vidim u blogosferi :)

      Delete
  11. Taj tvoj mačak! Samo da znaš da si dobila jednu čitateljicu extra zahvaljujući njemu :D
    P.S. Ako ti ikada dosadi, slobodno ga proslijedi meni! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde neke koristi i od njega, a ne samo da se po ležećim površinama povlači i biva slatkim ;) Nema ćanse :D

      Delete
  12. lajkam svatovsku manikuru, čizme, murkija... i također se radujem proljeću :D jedva čekam da izvučem bicikl i odem na neki piknik :D

    ReplyDelete
  13. čizme.. da, i ja sam u dvojbi, uzeti ili ne.. zapravo mi se sviđaju.. a muka mi prošetat i znati da pola grada nosi iste.. Ali svejedno, gdje si ih našla?
    I da.. pa gdje ti to živiš? divno je kod tebe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i meni se jako sviđa sve sa zakovicama, a opet me odbijalo to što svi sad imaju sve sa zakovicama. Ali što sad, rekla sam sebi da neću sebe zakidat zbog takve gluposti, pa neka svi imaju, imat ću i ja :) U jednoj trgovini u Kutini :) Inače sam iz okolice Kutine, i tako nastaju lijepe slike krajolika :)

      Delete
  14. Mačak ima glavnu ulogu :) Jedva čekam recenziju ruževa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa opet, morat ću malo smanjiti s mačkom hihihi :) Joj moram uloviti vremena za slike i sve, ali bude bila ovih dana.

      Delete
  15. Bas super cizmice a i ove roze cipelice su divne! Pratimo se?

    ReplyDelete
  16. tak mi krivo zbog murkija! :(
    bitno da si se ti lijepo provela s F i nakitila novim stvarčicama :D dobar tjedan!
    meni je dosadan :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i moj je bio dosadan, to se samo čini da je bio zanimljiv :) A i meni, baš je bezveze maca koja je pobijedila :p

      Delete
  17. jaoo odličan ti je post. tako si to sve lijepo napisala i objasnila da ne mogu ništa izdvojiti. mačak ti je presladaaak, iako ja nisam ljubitelj mačaka, štoviše bojim im se, alii velika pohvala ovom, liči mi malo:P, garfildu! :D manikura je također odlična! :) bilo bi mi drago da se pratimo putem blogova, svrati na moj pa ako ti se svidii javi! :* :)

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top