Manikura za Valentinovo

Jučer me je uhvatila inspiracija i napravila sam jednu Valentinovsku manikuru. Ništa posebno, nisam ja baš vješta s dizajnima i crtanjem po noktima. Ja sam više tip za oblike i kontraste boja. I baš sam to htjela postići, puno veselih boja i oblika, jer to bi trebao biti jedan veseo dan. Pa i ako niste u vezi, zar nije lijepo vidjeti ružičaste i crvene boje posvuda? Na noktima, usnama, možete se provući sa svime i svačime :D
Neću sad ulaziti u priče oko Valentinova i je li to komercijalizacija ljubavi, treba li slaviti ljubav samo taj jedan dan ili svaki dan, itd. To prepuštam pametnijima i rječitijima od mene. Moje mišljenje o Valentinovu? Ja kažem "svakom svoje". Ako ga ne volite, ignore. Ako ga volite, raspojasajte se. Ova vesela i pomalo djetinjasta manikura može se nositi i svaki dan, ne samo 14.2. ;)


Inspiraciju sam potražila na google-u, barem što se tiče boja. Kad sam ukucala "Valentinovo" evo koje sam rezultate dobila



Ali mene su više zanimale slike. Iiii eksplozija ružičastih i crvenih tonova. I srca naravno.


Prvo sam potražila odgovarajuće lakiće. Evo sretnika na hrpici. Neću detaljnije ulaziti u boje, ali vidite dvije nijanse ružičaste, dvije nijanse plave, crvena, i bijela za detalje. I to je bio plan.


Kad sam razmišljala kako iskombinirati boje i što gdje na koji prst kako, odlučila sam olakšati si posao. Pa sam si nacrtala skicu. 




Sad kad sam sve stavila na papir, mogla sam krenuti sa stavljanjem na nokte. Kao što vidite na skici, plan je bio koristiti i selotejp za podjelu nokta. 




I rad na detaljima, sa prokletnikom selotejpom!, i crtanje srčeka. Naravno da sam od nekih stvari odustala, a neke promijenila. Ja ne znam crtati srca! Teško mi je na papiru, a kamoli noktu. Uf. Uspjela sam iz 2. pokušaja. Palac sam na kraju ostavila samog bez srca, jer nisam jednostavno mogla ni jednostavno srce napraviti. I suck! 
Odlučila sam i naglasiti 'podjelu' na kažiprstu i prstenjaku (nisam se mogla sjetiti kak se zove taj prst, skoro sam napisala prstenonoši i ringbeareru :D) blago valovitom crtom.
Mali prst je ostao 'sam kao prst' :D, ali fancy crvene boje. Nekima se možda neće svidjeti (kao mojoj mlađoj sestri, belj!), ali meni se lijepo uklopio s rozom i plavom.




Ako vas zanima, srčeko sam crtala (hahaha, crtala, kak sam smiješna sama sebi :D - mučki pokušavala nacrtati) starim kistićem za tuš za oči. Ne preporučam :/ Pretvrd je.


I, što kažete? Hoćete li raditi dizajne po noktima ili ćete ići s klasičnim crvenim/rozim noktima? Meni se najviše svidio srednji prst, mislim da bih mogla tako nešto napraviti za Valentinovo pa da izvježbam ta srca..

I za kraj, da mi ona tamo nail crazy ne kmeči "a Murki, gdje je Murki" :p, i on vam šalje puno  ljubavi (haha, danas sam sva komična - mačke ne vole nikoga osim sebe :D)


Eto vam da vidite da je ponekad i budan :D Murki ima 2 faze: ili spava, ili je budan i radi sranja ;)


P.S. Tko mi ostavi u komentaru email ili pošalje email na moj email (koliko emailova o.O) dobit će od mene na Valentinovo čestitkicu :))
moj email: girlygirliness@gmail.com

32 comments

  1. Super si napravila, meni se isto najviše sviđa srednji sa srcem i ovaj tamno plavi lak na od essence-a je odličan!

    ja oću čestitku :D :D :D :D
    missundaztood@net.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, taj tamnoplavi se zove 'boy next door' :) Jej dobit ćeš je :))

      Delete
  2. me me me sillybunny@gmail.com
    jap, i meni isto srednji najfora ispao. a prstic prijateljstva mora biti poseban!

    ReplyDelete
  3. Svidja mi se! Ali najvise mi se dopada kako planiras manikir..iscrtas i sve to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tnx, to je nešto novo sad sa skiciranjem. Morat ću nabaviti bilježnicu samo za skice :)

      Delete
  4. Murki legenda <3
    Ja ću vjerojatno imati nekakve crvene noktiće sa šljokicama, to mi je domet :)) ali baš mi se sviđa plavi noktić sa srcem kod tebe, lijepo ti je ispalo :)) i da, oću i ja čestitku :)) matea.photography@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      E pa i to je već trud veći od samo nalakiranih noktića običnim lakom :)) And you shall get it :D

      Delete
  5. baš su slatki noktići :) možda budem luda pa i ja napravim neke šarene noktiće, ali ne za valentinovo :)

    ReplyDelete
  6. pa ti se 'oćeš u profesionalce bacit, čak i skice za manikure radiš ;)
    dobra je, pusti sestru, ona je samo ljubomorna jer nisi njoj napravila ;)
    jeeeeeeeeeeeej, murki <3 a šta da kažem kad mi je predivan <3
    i nema veze šta mačke nikog ne vole, volimo mi njih :D
    i ja bih čestitku za valentinovo... ali bojim se da ću onda i ja morat sklepat koji stih a od tog sam odavno odustala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si vidla, a? :D
      Računaj sve slike Murkija kao poklon za Valentinovo od mene tebi hihi :))
      Ajde ajde nećeš morati nikakve stihove klepati :D

      Delete
  7. obožavam mačke, neću ni ja moći dugo odolijevat pitanje je vremena kada ću ih ubaciti u postove;)

    Sviđa mi se jako manikura, baš je razigrana i naravno orginalna, kad smisliš nešto sam, uvijek je tako.

    ja nemam pojma što ću si nalakirati na nokte tada ( imala sam duge pa sam ih skratila i nekako ne znam kako sad crtati po njima fali mi prostora) i hoću li slaviti taj dan...nekakva mi je želja otići na izlet sa dragim, ali hoće li se to ostvariti vidit ćemo:)

    pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sad već pod pritiskom da ubacujem mačka, hahahahha :D
      Hvala hvala, ako ništa drugo svakako crveni lak, dragom će se sigurno svidjeti :))

      Delete
  8. bas cool, pratim te preko gfc. kiss

    ReplyDelete
  9. Sviđaju mi se boje koje si odabrala, najljepši je naravno ovaj sa srčekom ;) Ja ih radim pomoću spajalice, bez mučenja i gotovo u sekundi. A Murki je presladak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spajalicom? Kako? :D Je, srčeko pobjeđuje :)

      Delete
    2. Evo ovdje imaš par slika: http://www.cherrysuedointhedo.com/2012/01/valentines-nails-paperclips-never-fail.html. Planiram i ja napraviti jedan sličan tutorial ovih dana ;)

      Delete
  10. Divni noktici! Hvala ti na divnom komentaru kod mene! Pratim te sada, pa se nadam da ces i ti mene...

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, pratim naravno, super mi je tvoj blog :)

      Delete
  11. Nisam se mogla ne nasmijati na dvije stvari: prva je da si zapravo nacrtala svoju ruku i smišljala manikuru, a druga je ova tvoja luda, prelijepa mačka i komentar iznad o dvije faze njegova života...Baš sam se slatko nasmijala! Hvala na tome. A želim i ja čestitku!!! agirlinberlin2@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah da, stvarno mi je bilo dosadno taj dan :D Obožavam kad mi ljudi napišu da sam ih nasmijala :)) You got it!

      Delete
  12. Cool nail polish!
    Love your blog!
    Would you like to follow each other? Let me know! I would love it!
    www.therainstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Thank you Gabi! Shall check you out :)

    ReplyDelete
  14. Po fotkama bih rekla da je to bila jedna bas dobra nedelja :) macak je predivan, moja tetka ima sivog macka koji me malte ne svaki put onako obelezi :D

    ReplyDelete
  15. nisam baš fan srčeka al srednji prst mi je najbolji :D iii veliki lajk za skicu na papiru. tak sam ja vježbala štambiljanje. i još bi trebala prije neg počnem po noktima štambiljati :D

    ReplyDelete
  16. Vrlo originalno, moram priznati :D i super mi je što si ideju išla crtati, hahaha. I ja bih čestitku :) mirnaaa16@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Oduševilo me ovo što u rokovniku prvo osmisliš manikuru :))

    ReplyDelete
  18. baš slatko ;) a ovog mačka bi tako rado izgnjavila i izdrepala hihih :D

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top