Inglot sjenila (nijanse #376, #405) i kremasto rumenilo (#80)


Moram priznati da nisam nikad čula za Inglot do ulaska u blogerske vode - prvi put sam se susrela s ovim brendom make up-a kod kolegica blogerica, koje su imale samo riječi hvale za njihove proizvode. Za sjenila sam čula da su odlične kvalitete, da se lako blendaju, da se ne nakupljaju u pregibu kapka.. I onda je Inglot u Zagrebu ovih dana dao odličan popust od 70% na većinu svojih proizvoda, i ja sam pohrlila kao muha bez glave u njihovu prodavaonicu. Nisam imala namjeru, ali našla sam se u blizini pa rekoh "ajde uzet ću si makar rumenilo kad je samo 30 kn, ne mogu to propustiti" - moram prestati lagati sama sebi da ću uzeti samo jednu stvar :D 




Što se tiče rumenila prodavačicu sam tražila savjet i pitala ju koje je rumenilo najbolje za masnu kožu. Prvo me pitala kakvu podlogu najčešće koristim pa sam rekla da tekući puder (iako se tekući puder zapravo ne preporuča za masnu kožu, ali štaš), pa mi je preporučila kremasto rumenilo te usput napomenula da je pravilo da masno ide na masno, suho na suho - prvi sam put čula za to pravilo, ali ima smisla. Začudo sam jako brzo odabrala nijansu rumenila, odlučila sam se za najsvjetliju i najnježniju rozu nijansu. Imam tendenciju pretjerivanja s rumenilom pa rekoh da sama sebi pomognem, neću uzimati jaka i pigmentirana. Ovo mi je ujedno i prvo kremasto rumenilo pa nisam znala hoću li biti dovoljno vješta s njim. I tako sam se odlučila za nijansu 80. 


Kad sam došla doma i otvorila ga površina mu je bila pokrivena vodenastim točkicama koje su kasnije "isparile" i ostavile površinu ovakvom (slika gore i dolje), ali sve je nestalo nakon prvog korištenja, tako da se čini bezazleno. Pročitala sam i na netu da to nije ništa strašno, ali svejedno sam se zasrala, da prostite :D


Rumenilo sam platila 29.10 kn, sadrži 5.5 grama proizvoda i kutijica je onako, poprilično malena, kao balzam u teglici. No vjerujem da će mi potrajati cijelu jednu vječnost pošto je stvarno mala količina dovoljna za narumeniti se, jako se lagano blenda na licu, i ako ja nisam uspjela napraviti klauna od sebe s njim, onda je stvarno dobro :D (nanosim ga prstima) Međutim, na mom masnom licu rumenilo ne preživi dan do skidanja šminke, jednostavno kao da nestane, ne zadrži pigmentaciju do kraja. Da sam platila punu cijenu rumenila (oko 100 kn ako se ne varam) bila bih jako jako razočarana.

sastav:

Žao mi je, nemam bolju sliku rumenila na obrazima, iako sam opalila mali milijun slika..


Sad dolazimo do neplanirane kupnje, a to su sjenila. Jednostavno nisam mogla propustiti priliku da ih isprobam! Dugo sam i dugo gledala, htjela sam uzeti jedno mat sivo sjenilo, jer već dugo patim za lijepom sivom nijansom, a za drugo sam odlučila da će biti neka bojica. Prvo sam se zaljubila u preeeekrasno ljubičasto sjenilo, no njega na žalost nije bilo. Brzo sam mu našla zamjenu u divnom bakreno-zlaćanom sjenilu (snalažljiva sam totalno haha :D). Patim već neko vrijeme za zlatnim sjenilima, mislim da lijepo izgledaju na smeđim okicama (ali i plavim i zelenim), a na ljeto će mi sigurno biti najdraže sjenilo. 


Inglot sjenilo #405 je pearl sjenilo, jako fine teksture, dobre pigmentacije i stvarno se lagano blenda. Dobije se količina od 2 grama, i sad u retrospektivi mi je žao što sam uzela ovako "veliko" sjenilo jer neću to nikad potrošiti! S popustom sam ga platila 24 kn, što znači da je inače oko 80, 90 kn. Iskreno, ne bih dala toliko novaca za jedno sjenilo (90 kn), ali ajd kad je već takva akcija da probam i ja o čemu se radi...


sastav:




Inglot sjenilo #376 je mat sivo sjenilo s plavičastim podtonom, nosit ću ga samostalno ali i u pregibu kapka u kombinaciji s drugim sjenilima. Ima iste karakteristike kao i zlaćano, ne trusi se, lagano se blenda, 2 grama, 24 kn s popustom. Sad kad gledam unazad ne znam što me spopalo, pošto sam za cijenu ova dva sjenila mogla uzeti npr. Wet n Wild paleticu, ali ajde neću se žaliti, a i paletica će doći kad tad na red :Đ


sastav:




Ukratko, divna sjenila, no najveća zamjerka je ta što su mi se nakon nekoliko sati skupila u pregibu kapka i što je boja stoga lagano izblijedila. Imam jako masne kapke no nadala sam se da će ih ova sjenila nekako pobijediti. Koristila sam i bazu (Essence I <3 Stage) no ipak su se nakupila (histerični plač). Tako da mi je to u biti najveće razočaranje i očito ću morati investirati u bolju bazu za sjenila. Rumenilu zamjeram što izblijedi nakon nekoliko sati, i sve u svemu mislim da će mi ovo biti zadnja kupovina Inglot proizvoda. Očito ne odgovaraju mojoj koži, što ne znači da nekome drugome nisu najsavršenija sjenila koja postoje. Međutim, meni su proizvodi preskupi da bi me imalo razočarali, idem ja dalje s potragom za jeftinim drogerijskim proizvodima. Takvi su mi ipak najdraži :)



Dvoumila sam se hoću li vam pokazati kako sam se našminkala s ovim Inglot slatkoćama pošto sam dobila kritike na račun mog umijeća šminkanja. No odlučila sam da me to neće pokolebati jer, iako nosim titulu "beauty blogerice" (pa bih valjda trebala biti umjetnica s kistom i sjenilima), ja sam ipak cura koja nije prošla nikakvu vizažističku školu, nisam stručnjak u šminkanju, blendanju, ovom, onom, no svejedno volim šminku, volim kozmetiku, naučim nešto novo svaki put kad se našminkam, i bez straha i dalje dijelim fotke svojih uspjeha i neuspjeha s vama :) Ništa ne radim savršeno i meni je to OK. A slike su tu da vidite kako sjenila izgledaju na očima, na kraju krajeva :)





Josipa :)


66 comments

  1. prvo sam pošla reći da je rumenilo krasno a onda kad sam vidjela i sjenila ispravljam i kažem da je sve divno…. kako si napravila ovo na kraju :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, nisam se mogla zaustaviti na rumenilu :) GIF sam napravila u Photoscape-u, opcija "Animated GIF", samo ubaciš fotke, odrediš kojom brzinom da se mijenjaju, i to je to :)

      Delete
  2. Joj kako mi se sviđa ovo zlatno sjenilo, zaljubila sam seeee!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, divno je, iznosat ću ga izlizat će se hehe :)

      Delete
  3. Po meni ti ovaj look super stoji i kombinacija sjenila mi se sviđa. Također mi je drago što ne ti fotke nisu pune photoshopa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, iskreno i gledala sam da uzmem dva sjenila koja će lijepo ići jedno s drugim :) Photoshop nema što tražiti u ovakvim postovima, osim možda namjestiti kontrast da boje budu što realnije :)

      Delete
  4. Joj, kak sam se upisala od smijeha na ovo 'svejedno sam se zasrala, da prostite' hahahha :D
    I ja sam se zasrala kad sam te znojne kapljice vidla na svojem kremastom rumenilu, doduše to mi je prvo i trenunto zadnje rumenilo jer mi se to baš i ne svidŽa!
    A odabir ti je odličan, ja sam si izabrala isto ovakvo pearl sjenilo ali je ljubičastoroskasto i rumenilo rozo u kamenu, doduše ja bi i više kupila ali sam se požurila zbog jako ljubazne tete prodavačice, koja je doduše bila krasno našminkana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, nije mi se dalo vraćati tamo ako nešt ne valja s rumenilom :D Joj nisam ti bila dugo na blogu, ne stignem više kao prije čitati blogove :( Idem sad pogledati, možda si stavila svoje ulove :D Aaa teta prodavačica, imam zanimljivu priču vezanu uz nju. Naime, već neko vrijeme primjećujem jako zanimljivu curu u tramu, uvijek ima full makeup, jako se lijepo šminka (ali je čudno vidjeti po bijelom danu), zanimljivo se oblači, itd. Izgleda malo bitchy doduše :D Uglavnom, kad sam prvi put ušla u Inglot ona je radila i bio je to "aha" trenutak jer sam konačno saznala zašto se stalno tako šminka :D Kad sam ja haračila po Inglotu radila je simpa teta koja je bez problema provjeravala ima li koje nijanse.

      Delete
    2. hahhahahaha tak i ja nekad 'stalkam' ljude i onda ih negdi skužim :D
      Joooj ne ne nisaaam još stavila danas sam ih tek posliknula, bude post kroz koji dan :)

      E i da, ovi kaj kenjosauri kaj prigovaraju na šminkanje... kroz jedno nutra kroz drugo van! Meni je gušt čitati tvoje postove jer su slike em realne, em si ljepa i napisano je iskreno :)

      Delete
    3. Hahahha kenjosauri, umirem :D :D Ma ne smeta mene da netko kaže svoje mišljenje, ali onda bih voljela neku konstruktivnu kritiku, no dobro.. Hvala, I'm blushing :)

      Delete
    4. Ma nouproblem :) Malo offtopic...Joj e sad sam isla malo na forum.hr na temu beauty blogovi -.- zašto sam išla uopće. Ljudi su tako zločesti. Ovoj ne paše šta su ovi glupi, ovoj ne paše šta ima ružno lice, jednoj šta pišu blogerice 3 rečenice o svom životu jer nju zanima recenzija a ne nečije osobne stvari blablaH... Pa kaj one sve misle da je nama cilj udovoljavat pučanstvu kojem mašemo s dvora? Oh!

      Delete
    5. Joj ne treba uopće ići na forum, tamo se svi stvarno opuste u kritiziranju. Stvarno te to ne treba dirati, lako je njima komentirati blogove, neka same pokrenu svoj pa će vidjeti da to baš i nije tako lako. Ja sam osvanula na forumskoj temi "pogreške u šminkanju" :D

      Delete
    6. joj e sad sam vidjela, bezobrazno i otužno do bola :( Bolja si od iljadu 'savršeno' nalickanih pičoka, tvoj blog ima dušu a u šminkanju ne vidim problem. UF! Kaj me naljutilo!

      Delete
    7. Ma bez uzrujavanja, barem imam zgodnog dečka hahahahhahahah :D :D

      Delete
    8. Draga Josipa, pratim mnogo blogova, među njima i tvoj. Čitala sam ovu temu na forumu i mogu ti reći da zbog nje više uopće ne čitam neke blogerice koje sam do sada čitala. Užas i nevjerojatno nešto. Nisam mogla doći k sebi. Ma ništa im ne vrijedi svo njihovo umijeće šminkanja ako će biti tako ohole i zle prema svojim kolegicama i općenito drugim curama. Jedna me posebno razočarala, ali neću nikoga imenovati.
      A ti se ne daj, šminkaj se i objavljuj, svi mi radimo sitne greškice, a ti imaš ono što neke od njih nikad neće imati - ljudskost, ogromnu toplinu kojom zračiš te divan odnos sa svojim čitateljima. Samo tako nastavi i ostani pozitivna i vesela. Mnogo nas cijeni tvoj rad! :)))))))))

      Delete
    9. Hvala ti puno na komentaru! Pročitala sam ga sinoć prije spavanja, preko moba, i baš me dirnuo i puno ti hvala, ne znam što više da kažem :)
      A mislim da karakteri takvih osoba kad-tad izađu na vidjelo. Ja bih npr. više voljela da postoji tema "ove cure su se super našminkale" jer više volim takve pozitivne afirmativne teme nego ovakve. No što ćeš :)

      Delete
    10. Ne znam zašto administratori uopće dopuštaju tu temu i kako se nečije slike mogu objavljivati bez dozvole te iste osobe (mislim, uslikaju curu u gradu ili skinu sliku s profila, užas...), al eto, što se može... Ustvari, može se ne čitati više nikad takve gluposti već doći na neko ovako veselo mjesto kao što je tvoj blog i okružit se pozitivnim ljudima :D
      Uživaj! :)))))))))

      Delete
  5. ček, tebi netko zamjera način na koji se šminkaš i postaš? ahahahahahahahah :D
    više cijenim tvoje nromalne slike nego fotošop uratke na kojima jedino mogu procijeniti koliko je netko dobar u radu s kompom i fotografijom. dobro radiš što radiš i naj se brinut.

    nego, inglot, krasan je. racio mi je bio jak tih dana i nisam se dala u taj dio grada :)
    ali ulov ti je divan. rumenilo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa osvanula sam na jednoj forumskoj temi i nisam dobila baš lijepe komentare, recimo to tako :D Ma ne dira to mene previše. I hvala dobra vila Zuba :)
      Meni je racio najslabiji dio ličnosti i često sam žrtva impulzivne i nepromišljene kupnje :D Rumenilo je kraaaaaaaasno!

      Delete
  6. Meni si najdraza blogerica ikad! Da sam iz Zagreba, ili barem iz Hrvatske, vjeruj mi da bih trazila da se upoznamo ;) ne daj se na te lose komentare, divna si takva kakva jesi :) jako volim tvoje postove pa ni ovaj nije izuzetak :* i da, look je divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma daaaj, nema šanse, ima puno boljih blogerica :) Ali hvala ti puno puno puno :)

      Delete
    2. Mozda, ali si mi ti najzanimljivija i najprirodnija :) nista, nista :D :*

      Delete
  7. Krasno mi izgleda ovo rumenilo na tebi i kombinacija sjenila mi se jako sviđa, pogotovo ovo zlaćano...žao mi da ti bolje ne drže na kapcima, moji su suhi (šta'š kod mene sve suho :))) pa nemam problema...i postaj što god ti srcu milo, pa tvoj je blog, ne slušaj budale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja samo skupljam roza rumenila, moram malo proširiti raspon boja :D Kod mene pak sve masno haha :D Ma ne slušam, sve je meni jasno, komentara će uvijek biti, a prihvatila sam to čim sam odlučila staviti svoju sliku javno na internet :)

      Delete
  8. postaj što god ti želiš, no mislim da je tvoja reakcija na tu temu bila poprilično zdrava i ok ;)
    i vidi se napredak ;)
    i sad se nadam da će biti ovog zlatnog još u petak da ga kupim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Davno sam odlučila da ću postati što želim, uklapalo se to u "sliku" bjuti bloga ili ne. Haha, sad ekšli imam i neke kistove :D Moraš, divno je!

      Delete
  9. Ovo bakreno sjenilo je predivno! A ovo sivo s njim u kombinaciji mi malo vuče na nekakvu zelenkastu, ne znam jel to do fotke i osvjetljenja ili je tako kad se zajedno izblendaju te dvije nijanse, u svakom slučaju lijepa kombinacija. Moram priznati da nisam nikad čula za ovu masno-masno, suho-suho teoriju, po tom ispada da uopće ne bih trebala koristiti praškasta rumenila jer uvijek koristim tekuće podloge, srećom pa se ne držim (o) pravila :D I da, kukala sam što je bio takav popust, a ja nisam bila u Zg-u :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, možda je do tvog ekrana ili nešto, meni se nije činilo zelenkasto.. Ma i ja nosim svakak kombinacije, jedino možda stvarno ne bih stavila kremasto rumenilo na praškasti podlogu.. Joj i bolje, hehe :)

      Delete
  10. Prekrasno rumenilo, prirodno, iako se na slici lica ne vidi jako sigurna sam da je uživo najtaman. Zlatno sjenilo je isto prepreprekrasno i stoji ti odlično, mislim da mi je ovo mi je dosad tvoj najbolji look! :) Super ti stoje te nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, stvarno izgleda prirodno i neumjetno na licu. Hehe tenk ju veri mač :)

      Delete
  11. Meni se svidja tvoj look, ali mi je genijalno kako negde u svojoj podsvesti opravdavaš trošenje novca, pa si jedno 3-4 puta rekla ,,ali ajd bilo je na popustu'' :D Obožavam te! I zlatna senka je prelepa, slažem se da je divna za leto!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš čitam opet što sam napisala i točno to, haha, opravdavam se i sebi i vama :D :*

      Delete
  12. Bijah, vidjeh i odoh! Što sam god primila u ruke, više nije bilo na lageru! Koliko je teško maknuti nijanse iz ponude ako ih više nema? A ja ko' kreten:"Imate li 58?" Žena: "Ne." Ja: "56", ona; "Ne"..... Uglavnom pitala sam za jedno pet nijansi rumenila, ruževe...OK. Nisam došla prvi dan, ali ako nema, makni s pulta. Ovako sam pola sata čekala njenu pažnju, a niam kupila ništa jer su svi moji odabiri bili rasprodani.

    Ok. Sada kada sam se ispucala ;), SUPER IZBOR i tko to tebi prigovara....??? Grrrrrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam dosta zamjerki na njihovo poslovanje, od toga da su im testeri gel linera bili odvratni i sasušeni, doslovno svaki koji sam pogledala" Htjela sam kupiti koji u boji ali sam odustala kad sam vidjela da su svi suhi. Što to onda govori o njihovoj kvaliteti?! Baš loš loš način poslovanja. I da, def su mogli maknuti ono čega više nema. To bi im bio možda velik posao, ali bi se dugoročnije isplatio jer ne bi morale kopati po onim kutijama, skratile bi vrijeme i sebi i kupcima.
      Neka si se ispucala :D Žao mi je što nisi ništa kupila na kraju :/
      Ma neki tamo nebitni hehe :)

      Delete
  13. Jako volim njihove senke a to je stvarno super popust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popust je veličanstven, da je barem češće takav!

      Delete
  14. I meni se sva, ali sva sjenila nakupljaju u pregibu na kraju dana, bez obzira na bazu. Ali neki dan sam otkrila trik i apsolutno su izdržali: Essence color arts baza (za pigmente!) + maybelline color tattoo sjenilo i zatim sjenila i ful je izdržalo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam danas u Kozmu ali nije bilo color arts baze, to vjerojatno moram potegnuti u Muller - hvala na savjetu :)

      Delete
  15. Upravo sam ovo rumenilo ulovila na tom popustu i super je + još dva sjenila. Ali kako većinom biva, kad sam došla već je pola toga bilo rasprodano pa sam otišla blago razočarana :/ Inače, ne obaziri se na kritike i kritičare, njih će uvijek biti jer to ti je tak u njihovim glavama - kad si beauty blogerica automatski znači da "moraš" biti savršena i savršeno se šminkat :P Ti samo po svojem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumenilo mi je stvarno najljepše od svih koje su imali! Baš me zanima koja sjenila! :) Da vidim hoću li ih prepoznati kao neka koja su meni bila potencijalna! Ma ne obazirem se ja puno, samo sam htjela reći u postu da sam svjesna da se ne šminkam savršeno ali neću zbog toga prestati s tim :)

      Delete
  16. Još jedan razlog zbog kojeg žalim što ne živim bliže Zagrebu. Jako mi se sviđaju sjenila, pogotovo zlatno, a rumenilo mi je predivno jer volim roza rumenila, ona mi nekako osvježe lice. I nisam znala za to masno - masno, suho - suho, to znači da moram nabaviti kremasta rumenila :) A za komentare o šminkanju, na jedno uho uđe, a na drugo izađe. Već sam ti jednom prilikom napisala da je to tvoj blog, tvoj prostor na kojem možeš pisati o čemu hoćeš i stavljati slike kakve hoćeš, a tvoj način šminkanja, odijevanja je tvoja osobna stvar i ne treba slušati iskompleksirane osobe koje nemaju što raditi u životu, nego kritiziraju druge.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovako super akcije su isto tako super rijetke, pa ti ne mora biti jako žao :)
      A iskreno, mislim da se pravila baš ne moraju pratiti slijepo, a osobito ovo jer je ipak rekla-kazala :)
      Ma ne slušam ja njih, stvarno me nije briga što "ljudi pričaju", dok god to nisu neke laži koje mogu utjecati na moj život negativno. Ovo je stvarno sitnica, ali imala sam potrebu izjasniti se da ću i dalje stavljati svoje nespretne pokušaje na blog :)

      Delete
  17. 376 <3
    i rumenilo bih probala, volim svjetla a i vrijeme je da probam kremasta ;)
    samo mi ti na fotkama izgledaš tuuužna :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to tako samo izgledam :) A možda sam i bila tužna što ne ispadnem kak spada na 100 fotki :D

      Delete
  18. #405 mi se jaaako sviđa, šteta kaj nisam blizu zg-u jer bi si sigurno priuštila malu kupovinu :)
    Tek te odnedavno pratim i nemam nikakve zamjerke, kod tebe se vidi da baš iskreno pišeš, bez uvijanja. A ti ljudi, koji imaju neke svoje komentare i "konstruktive" kritike, drugim rječima seruckaju i to pokušaju lijepo zamotati u celofan da izgleda kao dobronamjerno, su obični malodušni ljudi, koji svoje frustracije pokušavaju liječiti na drugima, nikad takve nisam kužila, ak nemaš nekom kaj lijepo za reći, onda bolje ni nemoj, kao da su oni savršeni i najbolje znaju, pih, kak da ne... Drago mi je kaj se ne obazireš na takve komentare i samo nastavi tak dalje... E i slobodno postaj još koju slikicu svojih ljubimaca, preslatki su mi *__*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da je svima najljepše upravo to sjenilo :)
      Hvala na praćenju, i slažem se, ako nemaš ništa lijepo za reći onda bolje ništa ni ne reći - osim ako se radi o konstruktivnoj kritici, njih uvijek rado poslušam. Bez brige, i da želim ne mogu se oduprijeti tome da ne stavljam njihove fotke :)

      Delete
  19. Eee kako sam ja ljubomorna na vas koji živite u pravim gradovima gdje postoje ovakva luda sniženja :)) Rumenilo mi je najljepše od svega.

    P.S. Ti si meni genijalna i skroz svoja u svakom pogledu tako da sve komentare zanemari i piči po svom. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovako ludo sniženje je tako rijetko da ne moraš biti ljubomorna :=) Stavili su ga samo zato jer sele na drugu lokaciju. I meni je rumenilo baš che che!
      P.S. Hvala, tako i radim :D

      Delete
  20. meni je zapravo najdraže kako ti odlično odreagiraš na kritike (ok, nazovi-kritike, jer postanje na forumu nije baš dobronamjerna kritika). sigurno nije lako kad te netko tako napadne, a ti si skulirana i urnebesna :D jednostavo sjajno! i iskreno, po tome, dosta blogerica bi moglo učiti od tebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad nije lako čuti kritiku ili vidjeti tako nešto, ali Bože moj, onaj tko nema deblju kožu neće baš proći dobro u životu.. Ma ja na sve gledam pozitivno, evo npr. nakon toga na forumu sam dobila nekoliko novih čitateljica :D A da ti kažem iskreno, znala sam da ću kad-tad tamo završiti, bilo je pitanje vremena :D

      Delete
  21. Ja imam paleticu Inglotovih sjenila i obožavam ih, savršena su! Ali da, ja uvijek moram imati dobru bazu ispod, bez obzira ma to koja sjenila koristim.
    I samo postaj lookove i dalje, potpuno te podržavam u tome! Odnedavno te čitam i baš mi se sviđa tvoj blog jer si vesela, iskrena i prirodna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni na kraju sjenila nisu ispunila the hype koji se stvorio oko njih, ali lijepa su i neće stajat besposlena :)
      Hvala :) Ja sam tvoj blog škicnula ali nisam imala vremena ga baš pregledati, samo ti dalje postaj pa ću te već negdje uvatiti :=)

      Delete
  22. Odličan ulov, a posebno rumenilo! Ja ga nisam vidila, al nema veze, uzela sam jedno drugo. Sve ti super stoji! :D

    ReplyDelete
  23. Ajoj.
    Taman sam se namjerila na kupnju nekog (za mene skupljeg) Inglot sjenila i sad sam sva neodlucna. Super recenzija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovisi kakve imaš kapke, možda tebi baš budu super sjenila!

      Delete
  24. Nisam za kremasta rumenila, iako mi se ova nijansa sviđa, ali zato sjenilaaa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čini se da nisam ni ja jer mi nestane s lica nakon nekog vremena, ali eto barem sam sad to saznala :D

      Delete
  25. Sjenila su divna i super si se našminkala. Meni je žao što ne stignem otići dok je rasprodaja, sad mogu mislit šta je ostalo :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma našminkala sam se onak, ali hvala :) Da, vjerojatno se sve probralo :)

      Delete
  26. Meni sreca Inglot nije usput jer tko zna kako bi to zavrsilo, rumenilo mi je krasno, volim takve nijanse a i kremasta rumenila, a ovo masno na masno praskasto na praskasto je savjet da se to ne bi zapeklo pa izgledalo cakey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni meni, ali nekako mi se slučajno našao na putu :D Aha, a sve može izgledat cakey ako se pretjera.

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top