Giveaway time - nagradnjača broj dva! ZAVRŠENO

Nakon razmišljanja o tome što da učinim s jako vrijednim poklonom o kojemu sam pisala u prijašnjem postu, a koji mi samo stoji u ormariću, odlučila sam da bi najbolje bilo da ga POKLONIM nekome od vas. Dvoumila sam se između korištenja ovog proizvoda i toga da ga prodam. Osobito kad sam saznala da se trenutno prodaje po cijeni od 1200 kn, a priznajmo da bi tako  lijepa svotica svakome dobro došla. No ipak sam se odlučila za treću opciju. Želim ga pokloniti nekome od vas. Zbog vas ja i uživam u svom malom blogiću. Da nema vas i vaših  komentara i lajkova na Facebook-u, sumnjam da bih pisala i dalje. A pošto vas tako rijetko nagrađujem ipak neću propustiti ovu priliku da vam priuštim ovako kvalitetan proizvod.

Koga zanima o čemu se radi?


Imate priliku osvojiti 

Sensai Kanebi prime solution.

Evo i opisa koji sam preuzela sa itgirl.hr stranice. 

ESENCIJALNI prvi korak dvostrukog vlaženja lica, Sensai Prime Solution ne samo da dubinski hidratizira kožu već potiče i međućelijsku komunikaciju koja opada s godinama. Tehnološki izuzetno napredan proizvod savršene teksture i moćne formule.

DJELOVANJE
- Stimulira sintezu hijaluronske kiseline u epidermalnim I dermalnim ćelijama
- Potiče međućelijsku komunikaciju koja opada s godinama
- Duboko prodire u kožu kako bi sastojci ušli što dublje
- Holistički pristup njezi kože
- Miris posjeduje izrazito umirujuća svojstva.
- Sadrži Koishimaru svilu i ekstrakt Sanzashi (Glog) koji kožu čine mekom, glatkom i hidratiziranom.

UPOTREBA
Nanijeti količinu od tri pritiska na pumpicu, na potpuno čisto cijelo lice ujutro i navečer, nakon toga nanijeti kremu.

CIJENA: 75ml, 1200 kn
GDJE KUPITI: Iris

Prije pravila ove nagradnjače naglašavam da JESAM isprobala proizvod, ali nekoliko puta, možda 5-6 pumpica. Također na njemu je naljepnica na kojoj piše "sample". Ako nekome smeta neka ne sudjeluje. 

PRAVILA OVE NAGRADNJAČE:

1. Morate lajkati moju Facebook stranicu. Ali pošto ovo nije način kojim ja želim prikupljati lajkove na Fejsu (jer želim da me lajkaju ljudi koji bi me ekšli i čitali na blogu) ne morate dijeliti/share sliku. Ako nemate Facebook možete me pratiti preko GFC-a na blogu.

2. Pošto je ovo jako vrijedna nagrada morat ćete se malo potruditi za nju. To znači da morate ostaviti komentar na ovaj post sa svojom email adresom i imenom pod kojim ste me lajkali na Facebook-u, ili kojim me pratite na GFC-u. Sad dolazi onaj "potruditi se" dio. U istom komentaru napišite što vam se sviđa/ne sviđa na mom blogu. Tako ću i ja dobiti povratne informacije a vi ćete morati malo razgledati moj blog. A ako me redovito čitate neće vam biti težak ovaj zadatak (Murki se uvažava kao odgovor ;)).

3. Ostavite samo JEDAN komentar. U protivnom ćete biti diskvalificirani.

4. Ovaj giveaway će trajati do 3.3.2013. (jer volim takve datume :D), a prijaviti se možete na taj dan do 13h.

5. Zadržavam pravo diskvalificiranja ako zaključim da je netko koristio lažni profil s kojim igra nagradne igre. Not cool!

6. O dobitniku/dobitnici će odlučiti random.org. Sretnik/ca će dobiti obavijest o dobitku na e-mail, a bit će javno eksponiran/a i na mom blogu.

7. Pišite svoj e-mail bez @, da ne postanete meta spam mailova. Znači napišite mail ovako:
mojnick at gmail.com

8. Za sva pitanja možete mi se obratiti na mail, koji je gore pod rubrikom "contact me".

9. Mogu sudjelovati svi iz Hrvatske i susjednih zemalja :)

To je to :) Sretno svima ljubim ruke!

EDIT: Neću vam odgovarati na komentare da mi kasnije bude lakše s random, ali sve ih čitam i radujem se i cijenim savjete kako poboljšati blog :)

26 comments

  1. Otkrila sam te nedavno i kratko vrijeme čitam tvoj blog ali zavoljela sam ga zbog tvog načina pisanja. Pristupačna si i jednostavna, predstavljaš make up koji mi je financijski pristupačan i obožavam My week in pictures!Valjda jer i sama volim fotografiju i stalno nešto slikam s mobitelom ili fotićem. Samo tako nastavi! :)

    josipa24 at hotmail.com
    GFC: josipa24
    FB: Josipa Kristić

    ReplyDelete
  2. Pa ti si divna,mogla si to prodati i ostaviti sebi novce, a ti poklanjas nama, svaka cast :-)
    Pratim te na GFC kao Snow,
    pratim te i preko fejsa preko svoje blog stranice Snow Whites beauty case, pratim te i preko privatne, ali nerado ostavljam ime, pa ako bas treba napisacu ti u inbox ;-)
    mail : snow81a at gmail.com
    Slucajno sam te otkrila i odmah pocela pratiti jer si mi totalno simpaticna, opustena i odmah vidim da si dobra osoba sa kojom bih se i privatno rado druzila da si mi blize. I obozavam tvog Murkija da se ne lazemo :-) Recenzije radis na opusten nacin i to mi je super razlika naspram drugih blogova. Posto sad imas super fotic, jedina suguestija je da jos malo popravis slike, ima tu dosta opcija na aparatu da budu jos jasnije, zivljih boja, macro i sl. Eto, to je sve. Pusa
    P.S. nadam se nagradi jer sam ja vec omatorila i to se za mene ubilo :-)

    ReplyDelete
  3. Na GFCu sam kao Maja M a na FBu te pratim sa " My piece of the world " stranice ...

    Eh sad, šta se meni sviđa - opuštenost ! Ono kad pročitam post a on nije natrpan i nema glumatanja već si prirodna i uživam u čitanju, k'o da te poznajem 100 godina . Ono što bi promijenila je vizualni dio, odnosno ovaj srednji dio bloga koji je ljubačst a ljepše bi se uklopio sa ružicama koje su u pozadini kad bi bio bijel . Otprilike, na postove nikakvu zamjeru nemam, samo eto možda malo na vizualni izgled i to je to, da malkice središ blogić :D

    E da, mail je
    maya_pixy at hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Idem odmah napisati mail i Gfc da ne zab
    andrea.djk @ gmail.com
    GFC - Little.Miss.Sunshine
    Pratim te i na FB,ali odlučila sam za GFC, jel ne bi ostavljala svoje puno ime i prezime :D
    Svaka ti čast, što si odlučila ovu pokloniti, ali ipak i drgao mi jer, jer možda ga ja baš osvojim :držimsifige:. Super mi je tvoj blog je rnije samo beauty ili samo modni, nego uspješno ubacuješ i manikure i onu svoju divnu bundicu u postove :D

    ReplyDelete
  5. lol, srezala si me u korijenu, znala si da ću reć' da je murki tu najjači... meni se sviđa sve, jer svega i ima - i noktiju, i šminkice, i oblekice, i događaja i doživljaja :D
    a ti si tako spontana i pristupačna da je to milina <3
    pratim te preko gfc kao nail crazy,
    ma pratim i fb, isto kao nail crazy
    adresa je nailcraza69 at gmail.com

    ReplyDelete
  6. gfc the beauty department cini mi se :) ili melisa1008 at gmail.com

    Znas i sama da smo se tek pronasle i uganjale za pracenje :D ja sam bas malo prije toga imala cistku i pobrisala sve blogove koje sam pocela da pratim radi onog pratim te-prati me! Ostali su mi ovi samo vrijedni citanja :)
    Tvoje sam postove malo unazad procitala i vidjela da mi recenzije pises kako bih sama htjela da ih citam a ne ono .. ovo vam je ovakvo, radi to i to, sto mi apsolutno nije ni potrebno kod nekih :)
    Nego fino opusteno, sasvim dovoljno :)
    Da se ne lazemo, u potrazi sam za primerom pa ako ga dobijem nece sretnije biti :)

    ReplyDelete
  7. GFC: My precious blushes...
    Facebook: Ayla Saric
    e-mail: mypreciousmakeup at gmail.com

    E sad, da krenem :)
    Ovako, sviđa mi se to što na tvom blogu nije sve "strogo poslovno", tj, što znam da se iza krije djevojka od krvi i mesa a ne samo neki automat koji prilikom recenzije reda podatke i cijene.Sviđa mi se Murki, jer se redovno nasmijem gledajući njegove slike i ostanem s awwww izrazom lica.Sviđaju mi se tvoji "My week in pictures" postovi jer volim zaviriti u tuđi život (pritom ne mislim da sam teži stalker, ali jednostavno volim gledati tuđe slike), sviđa mi se to što recenziraš dostupne proizvode, sviđa mi se raznovrsnost bloga kao i tvoji nail art tutoriali.A da, sviđa mi se i izgled bloga, nekako mi je topao :)

    ReplyDelete
  8. Ja te pratim preko GFC-a, ali javljam se samo da te pozdravim. Znaš da ja najviše volim tvog uspavanoga mačora ;)!!!

    Pozdrav!

    ReplyDelete
  9. Neću sudjelovati, ali podržavam odabir o poklanjanju :)

    ReplyDelete
  10. Super potez i odličan poklon :) Ja se neću igrati jer nemam pojma bili to pasalo mojoj divljoj i problematičnoj koži.. a mama mi ima već svojih kremica pa nema smisla :D Ali ću ti zato reći da ti je blog super, Murki je dobrodošao u svakom postu :D Lijepo pišeš recenzije, kažeš sve što treba i ima uvijek dovoljno fotki... a i oni random postovi su zanimljivi i često funny :))

    ReplyDelete
  11. Super poklon, jako lijepo od tebe što se se odlučila za nagradnu igru. Što mi se sviđa? Hm teško pitanje, jer mi se sve sviđa. Volim način na koji pišeš, volim što se dotakneš raznih tema, Murki je legenda :) samo naprijed ;)
    facebook:Ivana Mišetić
    GFC:Ivana Mišetić
    mail:ivanamisetic et hotmail.com

    ReplyDelete
  12. E to je Girly koju poznajem :)
    Meni se sviđa to što kod tebe nema glumatanja. Pošto te poznajem i privatno dugo i pošto smo živjele skupa znam da sve što napišeš to i misliš i da ništa ne forsiraš :) I jako se često nasmijem na neke tvoje fore :D
    Mala kritika - malo srediti izgled :) Girly boje su tu, cvijeće je tu, samo malo vizualno to porediti da bude preglednije :)
    Sudjelovati neću jer bi to bio svojevrsni nepotizam :P

    ReplyDelete
  13. Mail: gabrielle.sollis(at)yahoo.com
    GFC: T Iv.
    Facebok: Tina Ivanisevic

    Sviđa mi se način na koji pišeš i to što obrađuješ različite teme

    ReplyDelete
  14. Iso Miki, koji giveaway i svaka ti čast na odluci da ipak tako skup proizvod nekome pokloniš umjesto da ga prodaš :) *skidam_kapu*

    Što mi se sviđa na blogu? Prvenstveno stil pisanja, raznolike teme (od recenzija, do mini dnevnika što si radila protekli tjedan) i čitajući tvoje postove jednostavno osjećam da si full iskrena i spontana :D

    Što mi se ne sviđa na blogu? Tvoj banner! Mislim da bi umjesto onih triju slika ruža trebala staviti sliku Murkaća. Ipak on ima sporednu ulogu na ovom blogu i izaziva višestruko divljenje čitateljica :D

    ReplyDelete
  15. Nemam ni jednu zamjerku na blogu, sve je čitko,uredno i lijepo. Pogotovo slike, imaš smisla za fotografiju:)

    eyedetoxx(at)gmail.com

    facebook: Dear Skin

    ReplyDelete
  16. Volim tvog mačora. On je najbolji od svega. Onda dolazi oni tvoji duhoviti komentari. Onda to jer si me prva uočila. Sviđa mi se jednostavnost postova i dizajn bloga. Nemam zamjerki. Jer da imam, ne bi te čitala. Logično, ne? :)

    agirlinberlin(at)gmail.com
    facebook: A Girl In Berlin

    ReplyDelete
  17. Nedavno sam te počela pratiti kada sam i sama ušla u beauty vode s pisanjem bloga i ono što mi se odmah dopalo to je opuštena atmosfera koja kod tebe vlada, iskrenost i simpatičnost :) Big lajk za mačora koji mi se uvijek smiješi sa slika :)
    Volim čitati tvoje postove, pogotovo o noktićima i lakovima jer i sama pokušavam "uzgojiti" svoje nokte koji su užano lomljivi i nikad ne dožive neke veće pothvate, ali postovi o noktima i lakovima (koje bih htjela imati) samo me tjera da ne odustanem od njih :)

    I na kraju da kažem da je ova nagrada od tebe stvarno pohvalna :) S Kanebo kozmetikom sam se srela prije tri godine i od njih imam kremu za lice, bazu i puder i mogu potvrditi da su prekrasni :)

    pratim te preko FB kao Sara Nyx Deković
    Preko GFC kao Sara Nyx
    mail je: makeupmyday@gmail.com

    ReplyDelete
  18. nasla sam te prije par mjeseci kada sam ja već bila zaplovila u blogerske vode. preko komentara na mom blogu sam došla do tvoga. sviđa mi se tvoja opuštenost i odlično napisani postovi.

    gfc i fb: Tina Perić
    mail: pinkyroses77 at gmail.com

    ReplyDelete
  19. Sviđaju mi se tvoje recenzije, postovi su super napisani i zanimljivi. Sve je lijepo napisano, lako je za naći ako nešto posebno tražiš, lijepo dizajnirano.

    GFC: sladana.susilovic
    FB: Slađana Sušilović
    sladana.susilovic at gmail.com

    ReplyDelete
  20. Bok!
    Nova sam na tvom blogu i tek krećem čitati :)
    Sviđa mi se što ima svega - manikure, lakova, kozmetike, DiY, a super mi je i Week in pictures.
    Jedino što bih predložila je da se na naslovnici vide samo dijelovi članaka.
    Da postoji "Pročitaj više" pa kada se klikne da odvede na cijeli članak.
    Ne znam je li to na blogspotu moguće, no malo je teško pregledati naslovnu i vidjeti više članaka
    pogotovo kada su članci dugački i puni slika.

    Hvala ti na velikodušnoj gesti, šaljem puno pozdrava iz Slavonije :* :*
    Moj mail: vgyerek at gmail . com
    A na GFC sam Leptirich,
    FB: Valentina Gyerek

    ReplyDelete
  21. Svidja mi se post-Upoznaje moje prstenje!!!!

    vesnapiljic at hotmail.com

    ReplyDelete
  22. uuuu, super nagradica, potpisujem Anitu gore - skidam kapu!
    Pratim svugdje i svakako :) Murki se podrazumijeva, a jako volim i noktiće i tjedne u slikama, u biti sve što pišeš mi je jako zanimljivo i opušteno, sa sjajnim smislom za humor.
    gfc: Melita J
    mail: melita.kresic(at)gmail.com

    ReplyDelete
  23. fb-Mihaela Kolić
    mail-lovestoriii(et)gmail.com
    Tek sam danas otkrila tvoj blog,vidjela sam recenziju essence maskare pa sam se zainteresirala i pocela malo "kopati" po blogu.Dakle,najvise mi se svidaju recenzije jer inace volim recenzije.Takoder mi se svida sto ne koristis bas puno "high end" proizvoda,tj koristis drogerijske proizvode koje mozemo kupiti i mi obicni smrtnici xD a ono sto mi se ne svida,hm,oni tjedni u slikama - nije bas da mi nisu zanimljivi ali nekako ih uvijek preskocim,iskreno.

    ReplyDelete
  24. nemam nikakvih zamjerki, sviđa mi se novi izgled bloga :)
    murki je krasan :D a meni se posebno svidio jedan nekozmetički post (jer sam ljenčina) - kako staviti you might also like :)

    fb: a little make up obsessed
    pratim te i preko GFC-a, ali kako imam 2 računa, a ne da mi se sad klikat da vidim dal preko Nives Banjšak ili Make Up Obsessed :)

    mail je nives.banjsak at gmail.com

    ReplyDelete
  25. Kao prvo, pratim te na fejsu kao Marina Biljak, a mail je isollea at gmail dot com..

    A sad onaj dio oko kojeg se moramo potruditi, ali zapravo nije nimalo težak.. Neću pričati o onom što mi se ne sviđa, jer toga ni nema. Možda bi se malo potrudila oko dizajna, al to je zapravo ono manje važno. Sviđaju mi se recenzije jer mi pomognu pri odabiru nekih proizvoda oko kojih se mislim bi li ili ne bi kupila.. Od recenzija draži mi je samo Murki.. a i sve drugo baš guštam čitati. Samo tako nastavi!

    ReplyDelete
  26. odličan blog koji odiše jednostavnošću i prirodnošću...
    pišeš o stvarima koje su vezane za svakodnevni život jedne djevojke i koje zanimaju većinu nas žena, od nakita, kozmetike pa do običnih životnih navika i stvarčica... :)
    moj prijedlog je da s vremena na vrijeme promijeniš vanjski izgled bloga, tj. da ga povremeno osvježavaš nekim šarolikim bojama i korekcijama dizajna..sve ostalo je super :)

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top