Davno osvojen paket krasnoća na itgirl.hr

Prije točno 6 mjeseci na portalu ItGirl organiziran je mega giveaway. U igri je bio poklon čija je vrijednost prelazila je više od 2.000 kn. Kao što vidite po naslovu posta, da, ja sam ga osvojila :)) Kad sam vidjela mail koji me obavještavao da sam pobjednica bila sam na telefonu s dečkom i zavrištala sam i mislio je da imam srčani udar (da, provjeravam mail kad pričam s njim i nikad ne skuži :D - dok ja odmah skužim kad igra igrice i priča sa mnom ili gleda TV ili štogod :D)


Mala background priča: pošto sam članica portala, i tamo ponekad pišem blog postove, vidjela sam i obavijest o giveawayu. Za sudjelovanje je trebalo samo objaviti svoj omiljeni ljetni modni dodatak ili styling i omiljenu ljetnu destinaciju, uz papirić na kojemu je trebalo pisati "I JA SAM ItGirl". Tu fotografiju je potom trebalo javno objaviti u "Life & Fun" sekciji portala. Ja sam objavila fotku omiljene ogrlice koja mi podigne svaki outfit. Trenutno je na ItGirl portalu registrirano 1530 korisnika. Ajmo reći da ih je prije 6 mjeseci bilo 1000, otprilike. A u giveawayu je sudjelovalo manje od 30 ljudi!!! I tako sam ja imala sreće i random je pokazao sklonost upravo mojoj fotki. Evo iskopala sam je iz internetskog naftalina :) Užasne je kvalitete. Ali to nije bilo bitno jej! Ako vas zanima tekst natječaja uz fotografije i opise pojedinih proizvoda, možete ga pročitati baš tu.


U vrijeme kad sam dobila ovaj paket sam nekako prestala s blogom jer mi je išlo na živce što objavljujem nekvalitetne fotografije (hint gornja fotka uhvaćena 2pikselnom kamerom na mobu). No sada kada imam bolji fotić (hvala Filipe :D) se želim iskupiti i napokon objaviti i ovaj post. Da li vas zanima što sam sve dobila? Da vam barem mogu opisati osjećaj kad mi je draga Dubravka s ItGirl predala paket!! U tramvaju sam već počela kopati po njemu, a kad sam došla u stan ulalala - kao da me netko bacio u dućan kozmetikom i rekao "uzmi što želiš" :)) Pa ajde da napokon krenem sa stvarčicama.

Ovaj giveaway nije uzalud kršten epitetom MEGA! Jer je paket uistinu bio krcat beauty i fashion mljackolicama (pa ja izmišljam riječi :D). Krenut ću s onim što sam apsolutno najviše koristila od svega, a to je Artdeco torba s dva lica. Najčešće ju ipak nosim s ružičastom stranom prema van, a svilenom podstavom iznutra. Trenutno je moje glavno oružje u tegljenju knjiga i papira i svega što trebam. Super je, jako čvrsta, ručke su odlične i udobne i sve u svemu, mislim da ću je imati godinama!




Kad sam već krenula s nekozmetičkim dijelom spomenut ću se odmah i nakita. Od nakita sam dobila slatke Swarowski naušnice i srebrni privjesak s cirkonima. Taman je prijateljica imala svadbu u 9. mjesecu i planirala sam joj pokloniti naušnice. No onda me njezina kuma podsjetila da mladenka nema probušene uši! Jao :) Pa sam joj poklonila privjesak jer sam željela da dobije od mene (uz sad već tradicionalan keš) i nešto drugačije - ipak nemam plaću šmrc. No to je moja sob story. Vratimo se naušnicama. Iskreno, kad sam ih vidjela prvi put bila sam pomalo razočarana. Izgledale su mi kao obična bižuterija s plastičnim kuglicama. No a-a. Na svjetlu se predivno presijavaju i vidi se da su u pitanju kristalići. Nisam ih još nosila, čuvam ih za posebnu priliku - obranu diplomskog npr. :)


Druga stvar po redu koju najviše koristim je ova Dr. Hauschka krema za tijelo. Oh. My. God. Kako miriši!! Ništa slatkasto, hm, ne znam kako da opišem miris jer nisam osjetila ništa slično. Nedostaje mi šnjof iskustva. Piše da je od badema, ali ne povezujem taj miris s bademom kakav ja znam. No uglavnom, apsolutni favorit u kozmetici. Ostavlja kožu jako mekanom, brzo se upija, na koži miriši još i bolje. Jedino mi je žao što u pitanju nije neko ogromno pakiranje, jer sam pri kraju :( Sad ovu kremu koristim samo povremeno. Jedini minus je pumpica koja me trenutno jako frustrira jer ne mogu doći do kreme, a ima je još za par mazanja. Tek sam nedavno saznala da je Dr. Hauschka poznati proizvođač prirodne kozmetike.



Ovaj sam paket najviše željela osvojiti zbog crvenog Avon ruža. Nisam tad znala da ću otkriti druge dragulje koji će ga zasijeniti :) Često sam ga nosila, no sad imam drugi favorit (također Avonov ruž, Perfect Kiss u nijansi Racy Red). Zgodna je ideja sjajila oko ruža ali zaključila sam da je nanošenje upravo zbog toga nezgodno jer ruž ostane na sredini usne, i nikako se ne može jednolično nanijeti.


Nešto što mi spašava život ovih dana je Nuxe micelarna otopina. Uopće se ne umivam nego lice čistim samo njom. Lice mi je čisto koliko može biti (problematičan tip kože), micelarna predivno miriši na ružu (omiljeni cvijet) i mogu vam reći da mi je možda čak i bolja od Biodermine micelarne.



Spas za suhu kosu. Ili moje suhe vrhove oštećene stavljanjem plavog ombrea. Keune ulje za kosu. Odlična stvar. Prema uputama se stavlja navečer prije spavanja a ispire ujutro. Priznajem da ga stavljam po principu "kad se sjetim". Nekad ga stavim ujutro ako znam da ću navečer prati kosu. U svakom slučaju, primjeti se razlika. Piše da je bez parabena i sadrži arganovo ulje.


Bourjois tekući puder. Nijansa je nešto tamnija nego što mi trenutno odgovara tako da čeka ljeto. Bila sam ga isprobala u rujnu kad sam još bila koliko-toliko preplanula, i formula mi se jako sviđa.


Sad dolazi na vrijeme jedno hot pink čudo, koje ste već mogli vidjeti u nekim od postova. Radi se o još jednom Bourjois proizvodu, laku za nokte.


Za kraj sam sačuvala nešto čiju sam vrijednost tek nedavno spoznala, i šokirala se na cijenu od 1200 kn. Po luksuznom pakiranju odmah sam znala da je skuplji proizvod pa sam pretpostavljala da je dobar, ali iskreno do nedavno nisam čula za Sensai. Tek sam se nedavno putem beauty blogova upoznala s ovim brendom. Nije za zamjeriti pošto je totalno van mojih kupovnih moći. Ovo je primer za kožu koji ju priprema za svakodnevnu njegu, i to tako da je koža spremnija za primitak kreme i sl. kojom ju hranite. Isprobala sam ga tek nekoliko puta, tj. nekoliko pumpica. No, iskrenost iskrena. Otkako sam saznala da košta koliko košta, poigravam se idejom da ga prodam. Je li to jako grozno? Stvarno bih cijenila savjet. U jednu ruku bi mi novci super došli (za karte za koncerte - opet dolazi voljeni The National a i treba kupiti kartu za InMusic), a u drugu ruku kad ću ja sebi ikad kupiti nešto ovako luksuzno? A novci dođu i odu. I need heeeeeeeeelp!


I to je moj paket krasnoća. U jednu ruku mi nije žao što sam čekala pola godine da objavim post jer sam dobila priliku proizvode isprobati i napisati i par riječi, a ne samo staviti slike.

I za kraj mala najava: ovu subotu ćemo se mi blogerice okupiti na Beauty Blog Day-u u organizaciji beauty magazina Ogledalo. Sinoć smo dobile e-mail s nekim uputama i rasporedom događanja, i vrlo sam uzbuđena! Spominje se i neka torta i šampanjac, ali i proglašenje najbolje beauty blogerice godine. Jako me zanima tko će to biti :))) Imam nekoliko favoritkinja ali pssssst, neću vam reći ;)


Josipa

29 comments

  1. Divnoooo, čestitam!!!
    Stvarno su super stvari u paketu, i ja bi vrištala od sreće da ih dobijem :))
    Što se tiče ove zadnje dileme, ako je nemaš baš namjeru koristiti bolje je probaj prodati nego da propadne. Ili uživaj u njoj dok je ima i ne opterećuj se time da košta ko suho zlato, to bi vjerojatno ja napravila :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Matea :) Iako je prošlo već 6 mjeseci, ja još uvijek uživam u paketu :D
      Definitivno bih se osjećala kao princeza svaki put kad bih stavila taj primer. Ajoj vidjet ću još. Hvala na pomoći :)

      Delete
  2. Wooow; čestitam!
    Uživaj u nagradama :)

    ReplyDelete
  3. Jaooo bas si sretnica :)) nema cega nema :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super su dizajnirale paket na ItGirl, stvarno nema čega nema :)

      Delete
  4. I ja bi sve ovo i da svaki dan mogu kupovati punooo kozmetike i mazalica i svega što žensko srce poželjeti može. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa! Ali svemu bi istekao rok trajanja tako da bolje da ne možemo baš sve kupiti. A tu i je i skladištenje :D

      Delete
  5. Jao suppper, divne si stvari dobila i bas je vrijedan giveaway bio.
    Taj Bourjois puder je odlican, ja sam ga probala na par testera, i budem ga kupila kad zatrebam puder.
    Sto se prodaje Sensai baze tice, pa cuj, bolje je prodaj,ako ne mislis koristiti, steta da propadne. I ne vjerujem da bi ti iko zamjerio sto prodajes dar,tvoj je, posteno si ga osvojila, ipak svako treba razumjeti nezaposlenog studenta kojem svaka parica dobro dodje. Naravno ponudi neku manju cijenu jer ipak si je probavala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da stvarno je giveaway iz snova. Mislim da će taj puder biti i moja sljedeća kupnja, ali u svjetlijoj nijansi. A kad potamnim imam ovaj. Neću razmišljati o roku trajanja :p
      Ajd ako odlučim prodati barem će me manje gristi savjest, hvala. Još ću razmisliti. Na kraju ću vjerojatno dati sreći da odluči, izvlačenjem papirića :p

      Delete
  6. Prekrasan paket!
    Vidimo se u subotu, veselim se upoznati te!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se veselim sve vas upoznati!!! Vidimo se :)

      Delete
  7. e to ti se zove sreća :D
    nadam se podrobnom izvještaju s događanja na bb danu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotić je ispražnjen i napunjen i spreman za bb dan :)

      Delete
  8. krasni poklončići, mogla bi prodati ovu skupu kremicu i zaradit nešto ;PPP superekstrauzbuđena sam za subotuuuuu :DDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili napravim giveaway :) Daaa, vidim hihi, me too :)

      Delete
  9. Wow, to ja zovem giveawayom.
    Hej, to ti je kao kad dobiješ auto na nagradnoj igri, do tebe je hoćeš li prodavati ili vozati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bio je dobar. Mislim da ću ipak pokloniti. Ali ne auto hehe :D

      Delete
  10. Ooooodličan poklon :D I hvala što si me obavijestila za poklončić koji sam dobila na Girlysh blogu :D

    ReplyDelete
  11. nisam znala da si ti osvojila taj poklon. neka, bas mi je drago :D i vidimo se u subotu :D (niki)

    ReplyDelete
  12. Joj, pa ti svašta dobila. A meni se baš sviđaju one naušnice. :)
    Stvarno divan giveaway. A primer slobodno prodaj ako nisi sigurna da ga nećeš koristiti, nemoj da se osjećaš bez veze zbog toga. I ja sam tako čuvala neke stvari jer mi je bilo žao riješiti ih se, pa neke i sad stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da će mi naušnice sjesti za neke svečanije prigode :) Mislim da ću primer darovati. Tako ću nekoga jako usrećiti :)

      Delete
  13. odlični pokloni,čestitam od <3

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top