My week in pictures 6

Ovaj tjedan već tradicionalno pripada Murkiju the mačku. To je rezultat neimanja mog života, a i zanimljiv je objektu fotoaparata. A i sladak je, đavo ga odnio! Poželim slikati svaku smiješnu pozu u kojoj spava. Pa skoro i da jesam :p Znam da mi nećete zamjeriti heheheh :)) Kao što sam rekla u prošlom postu, Murki ili spava (a to je cijeli dan) ili radi gluposti. Čudan je on mačak. Niti prede, niti se nešto voli maziti. A voli biti kraj nas stalno. Ako skuži da je ostao sam u prostoriji, odmah ustaje i ide naći nekoga od z humanz. I onda kad nađe, legne u blizini i dalje spava. A ima lude faze kad poludi. Trči okolo, zvirla, grize nas ako ga pokušamo pomaziti. I tak. Ali dosta o Murkiju, pričajmo malo o meni :D Ja sam vam u subotu bila u svadbi pa je došao bojfrend da mi bude pratnja jeeeeeeej. I ko za vraga zaboravila sam fotić :((( To sam najviše požalila kad sam vidjela jednu scenu u kojoj bi se svaka od nas prepoznala: štikle ostavljene nasred podija a njihova vlasnica veselo pleše dalje bosa. To bi bio tako super snimak :( Naravno morala bih se malo sramotiti čučanjem i hvatanjem i cipela i veselog kola. Možda i bolje da sam fotić zaboravila :p U nedjelju sam dečka počastila odlaskom u termalni park Daruvar. Bilo je predobro, mi u toploj vodi a vani snijeg! Hodamo u badićima i jedemo ćevape, a vani snijeg! Brčkamo se u đakuziju, a vani snijeg! I opet sam fotić zaboravila. F. mi je pomutio zdrav razum :D U ponedjeljak je otišao natrag u Zagreb a ja sam ostatak tjedna bila doma i radila na diplomskom. Dobra vijest, napokon sam prešla pola! Imam 50 stranica wooohooo! Ja se raspisala a nitko ne želi čitati moje škrabotine, svi već navijaju za Murkija. Pa krenimo onda s fotkama, moram ići gledat film na HRT1 ("Jedan dan") - u, već je počeo!

Moj tjedan u slikama 6
2.2.-8.2.2013.
petak-subota

U nedjelju su kroz moje selo išle maškare. To je tradicija kod nas od koje ja obično bježim, jer je također tradicionalno da medvjedi valjaju ljude. Vidjet ćete kakvi medvjedi. Ali ovaj put sam se pravila hrabra pred dečkom pa sam ostala vani o.O


I nahuškala "medvjede" na njega buahahahahha :D



Murkać je sve zbunjeno gledao sa sigurne udaljenosti.


Nadoknadila sam mu ugodnim kupancem. Dečku, ne Murkiju. On bježi od vode kao znate tko od tamjana. Da ga ne spomenem i treći put u postu :D
Slike sam skinula sa službene stranice vodenog parka Daruvar. Ako se nađete u blizini nemojte ga ne posjetiti, krasno je! 



Pogledali smo i film "Sonja i bik". Zgodna hrvatska komedija za ubiti vrijeme, odlična gluma (osim glavne glumice, ona je bila iritantna). Išli smo gledati baš njega jer sam statirala u njemu jednu noć (da, doslovno cijelu noć) i čak imam svoje 3 sekunde slave kad prođem ispred kamere hihihi :D Da li vi znate da se scena koja u filmu traje 3 minute snima cijelu noć? Od 19 h do 5,6 ujutro. KOMA!


Tatini konjići i moj konjić <3





I ostatak je uglavnom posvećen Murkiju :D Zauzima najsmiješnije poze na svijetu!








Posljedice jedne njegove divlje faze, gad mali!







Ovo mi je obično doručak svaki dan: šalica bijele kave i kruh namazan margom i medom. Mmmmm.




Ovaj luster me je plašio kad sam bila mala, on i njegove sjene...


Ovako ću ja provesti subotnju večer. Nakon što pogledam nekoliko epizoda Sexa i Grada :D Jer sam upravo skužila da sam ovaj film s Anne Hathaway već gledala.


Kako ste vi proveli tjedan? Je li bio produktivan? Jeste pomazili koju slatku životinjicu? Odoh ja neići van kme :'( (nisam bila vani 100 godina)

30 comments

  1. Vrlo simpatičan i zanimljiv post, uživala sam u čitanju teksta i gledanju slikica :)

    ReplyDelete
  2. Aj šta uradi momku :D.
    Sviđa mi se manikura.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha si vidjela, neće tako skoro opet doći :D
      Hvala ;)

      Delete
  3. Obožavam čitati tvoje postove (pogotovo ovog tipa). ♥ Ipak, nije Murki divan i krasan kako izgleda (prasac mali) - ne prede, ne voli se maziti plus k tome grebe vlasnicu. Cccc, zločesti mačor :D
    Moja susjeda (btw koja je u pozamašnim godinama) obožava mačke i uvijek kada vidi neku mačku podigne ju kao malo dijete i opali pusu, a svaka mačka ostane zgrožena, zbunjena i bleji ko' tele. HAHAHA, trebala bi ona Murkija poljubiti, možda će onda shvatiti kako dobru gazdaricu ima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anita :) Nije, svakako nije, zloćo je! Ali volim ga svejedno - ah, što je to u zločestim dečkima :D
      Ahahahahha jadne mačke hahahah, koji prizor je to negdje :D

      Delete
  4. Murki ! <3
    Tako bih ga rado izgnjavila i izmazila. Divan je bez obzira što je nestaško i pospanko.

    P.S. Sviđa mi se tvoj fotić. Divne su ti fotografije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi ga mogla dugo maziti, zbrisao bi brzo :D Da se maziti i uživa u maženju 3 minute ujutro :D
      Hvala, ali fotke uvijek dodatno obradim u Picassu ;)

      Delete
  5. Joj kakva pufnasta maca! :D Najbolji mi je kada spava na polici! xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D To mu je specijalnost, spavanje po policama :)

      Delete
  6. Wow vodeni park :-) very nice
    Mačak ti je jako sladak,,,

    I jako mi se sviđaju postovi ovog tipa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, stvarno to treba doživjeti i malo se opustiti..
      I meni se sviđaju tvoji postovi tog tipa :))

      Delete
  7. Je, baš je postao sladak dio pokućstva :D A ranice, kad su ovako gadne, dezinficiram uvijek jer se znaju upaliti :/ Bazeni s toplom vodom su <3

    ReplyDelete
  8. tvoj mačak i moj mačak ko dva brata blizanca O.o ostala sam jako confused, isti, istiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ono, čekam slike tvog mačka da i ja to vidim :D

      Delete
  9. Murki je moj omiljeni blogomacak :-)Koje poze, jao, posebno ona na polici gdje spava na novinama. Koliko ga dugo vec imas? Ja sam neki dan na svoju blog stranicu postavila sliku moje dvije zujke :-) I zavidim ti sto si na selu, ja bih stalno bila napolju i imala bih psa kojeg bih onda setala po sumi, nekim livadama i sl. Nekad se uhvatim da ako ne radim, po tri dana znam ne izaci iz kuce, uzas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej baš sam happy što je Murki tak visoko rangiran, štoviše, najviše :D Imamo ga od 5. mjeseca 2012. negdje. Planiram napisati post o njemu, sigurna sam da će biti najpopularniji :) To šetanje se čini tak romantičnim ali u stvarnosti baš i nije. Osobito ako je blatno i ako si sama. Zna biti strašno i sam čekam kad će me divlja svinja napast :D Da, trebao bi mi pas. Od Murkija nema kruha. Makar voli šetati s nama.

      Delete
  10. kruže glasine da ćeš se uskoro pojaviti u Zagrebu :D povedi Murkija!
    ove daruvarske toplice, pardon, aquapark :P mi se jakoooo sviđaju, šteta što nisu bliže :(

    ReplyDelete
  11. hahaha ona slika Murkija na novinama, sjajno, uljepšalo mi večer :)))
    ovi bazeni mi djeluju super na fotkama, a medvjedi su me ostavili bez teksta :) ne znam da li mi je smiješno ili strašno hehe

    ReplyDelete
  12. Thank you so much for such a lovely comment on my blog! Of course i wanna follow each other! Following you now 81 :) Waiting for you to follow me back!

    ReplyDelete
  13. čestitam na prvog ulozi, nadam se da će iduća trajat malo dulje ;)
    murki je predivan... ali ga ne smijem puno hvalit jer će moje kućno čudovište bit ljubomorno :D
    manikura super, savršena kobinacija boja :D
    i totalno ljubomorna na bućkanje u toploj vodi pod palmom *.*

    ReplyDelete
  14. aa gle te capice i poze haha <3 i kak onda biti srdit na njega? :D ja sam neki dan skužila da imam oko 10 malih zečeka. tak su lepi, slatki, čak se i maziti daju. moram okinuti par slikica prije neg narastu gadići :)
    uh ovaj vodeni park predobro izgleda, šteta kaj nije bliže hehe..a lustera bi bome i mene bilo strah xD

    ReplyDelete
  15. Hehehehe... preslatki je... a rane ostavlja isto ko moja Lily :) Brijem da je ona polu mačka, polu pas, hehehehehe

    Što se daruvara tiče, da stvarno je savršen... vidiš mogla bi ja na kupanje idući put ;)


    pusaaa

    ReplyDelete
  16. Maca <3 <3 <3 <3

    Slijedim te :)
    Moj blog: http://beneaththecoat.blogspot.com , nadam se da ce ti se svidjeti!

    Pusa,
    K

    ReplyDelete
  17. Lijepo zna ogrebati mačak :D Presladak je! Blago ti se na ovom posjetu toplicama... i nemoj više zaboravljati fotić!! :D

    ReplyDelete
  18. moram priznati da sam neki dan gledala te fotkice sa boyfriendom, pitao me: e a koju ćeš to upoznati na tom blog day-u...i bio je očaran tvojim mačkom XD rekao je svaka čast na 3sekunde koje si udjelila filmu :))) ipak si se potrudila ić tamo :)
    fini je taj tvoj doručak svako jutro...ja nikako da se nađem u nekom uobičajenom jutarnjem jelu -.- čas pahuljice, čas jogurt, ili nešto jače XD

    ReplyDelete
  19. mačak ti je zvijeza ovog bloga! kad bi bar moja mala pričalica bila jednako tako zanimljiva. gledala sam i ja sonju i bika,film je odličan.

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top