Perfect Kiss Avon lipsticks

Evo i kod mene savršenih pusa! 
Perfect Kiss Avon ruževi, nijanse Racy Red i Berry Smooch.




Prije otprilike 2 tjedna ruževi iz ove linije preplavili su blogosferu, pa zbog silne navale swatcheva, hvaljenja ruževa i inih aktivnosti, odlučila sam i ja škicnuti oko čega je nastala cijela halabuka. I dobro da jesam :))

Prvi čin, čekiranje nijansi. U tome je mnogo pomogao ovaj chart. Sve su nijanse prekrasne, ali ipak sam mogla odabrati samo dvije. Najviše su mi se svidjele Racy Red i Berry Smooch, iako je i Deep Orchid jedna od prekrasnijih. Ali nisam sigurna da sam dovoljno odvažna za takvu ljubičastu. Jednog dana, moram krenuti s neutralnijim :)


Čin broj 2: uočavanje super Avonove akcijske ponude, platiš jedan 45 kn drugi dobiješ u pola cijene.
Jedino što mi je preostalo bilo je javiti se mojoj super simpa dragoj Avon Lady - Ivani, što je dovelo i do naručivanja ruževa, akt broj 3. A zato što je Ivana super dala mi je još veći popust pa sam dobila 2 ruža za 45 kn (da budem totalno iskrena). Cure iz Zagreba (a i dečki ako vas ima) možete se javiti Ivani na njezinu Facebook stranicu Ivanin Avon Zagreb pa ona može postati i vaša Avon Lady. Jako je susretljiva i draga :) A to potvrđuje činjenica da mi je ruževe poslala poštom, jer sam bila jako nestrpljiva i nisam znala kad ću doći u Zagreb (budući da Ivana posluje samo s curama s kojima se može naći u Zagrebu). I već sljedeći dan poštar mi je donio ruževe koji se hvale savršenim poljupcima.

Ruževi dolaze higijenski zapakirani i tako ste sigurni da ih nitko nije otvarao i dirkao na nepristojan način. To mi se jako sviđa i mislim da bi svi ruževi u drogerijama trebali biti ovako zaštićeni, a testeri za isprobavanje dostupni.


Naljepnice s brojem i imenom nijanse nalaze se na donjem dijelu ruža, a super mi je što su u nijansi ruža tako da, ako ste u žurbi, ne morate čitati sitan print nego odoka skužite koji ste ruž zgrabile.


Nakon što skinete zaštitnu foliju na vidjelo će izaći prekrasno pakiranje ruževa. Krasi ih srebrno sjajno kućište, pomalo reflektirajuće. Jedina mana je što se vide packe uslijed korištenja i diranja, ali ja nisam psajhou pa mi to ne smeta (isprike ako vi jeste, to je isto u redu, samo vas takve stvari maaalo više živciraju :D). Kao model poslužio mi je Murki :D


Slijedi nabacivanje slika, jer su mi ruževi toliko lijepi da sam ih morala prefotkati. 





Racy Red 
(ja bih to slobodno prevela 'seksej crvena' rrrrrrrrrr)

Jedna  lijepa, tamno crvena nijansa, koja mi je nedostajala u kolekciji. Ruž je kremast, lagano se nanosi i klizi po usnama. Lijepo pigmentiran, ali intenzitet na usnama možete lagano dozirati. Ako želite prirodniji izgled lagano ga natapkajte i protrljajte usne, ili pritisnite usne o maramicu. Za intenzivniju boju dovoljan je jedan premaz. Nosila sam ga po kući danima hihi a danas navečer ću ga izvesti na cugu s frendicama. Unatoč obećavajućem imenu nije otporan na poljupce, kao većina crvenih ruževa, pa ga ne stavljam ako planiram druženje s dečkom. Ne želim ni sebi ni njemu Joker usne :D No trajnost mu je, ako se suzdržavate od hrane pića ljubljenja do 3 h. I meni je to sasvim OK. Sve mu praštam jer je prekrasan :)



Bez brige nisam anemična :D Za što realniju boju ruža na usnama premazala sam ih puderom da bih neutralizirala njihovu prirodnu boju. 


Ruž je u stvarnosti još malkoc tamniji. 

Avon Perfect Kiss Racy Red



BERRY SMOOCH
(bobičasta pusa - bolje zvuči na engleskom, jel' da?)

Ovaj ruž mi je apsolutni favorit. Apsolutno sam oduševljena i stalno ga nosim. Boja je prekrasna, i mogu samo staviti maskaru i ovaj ruž i spremna sam za izlazak iz kuće. Dobro ajd i puder, samo zato što mi je lice trenutno u komi :p 





Avon Perfect Kiss Berry Smooch

I za kraj još nekoliko swatcheva na ruci. 

U sjeni, odnosno oblačno vrijeme.



I Sunce je malo bilo provirilo pa sam se okoristila ;)



Nekoliko sam puta prešla prstima preko swatcheva da dobijete dojam kako izgledaju ruževi nakon određenog vremena nošenja (bez ovog razmazanog dijela, naravno). Berry Smooch sam nosila u svadbu i samo sam ga nekoliko puta osvježavala tijekom večeri, a znate koliko se u svadbi i jede i pije :D Jednostavno mi je bilo OK i ako bi se malo istrošio jer se boja i dalje vidjela. Tako sam dečka pitala jednom kak mi izgleda ruž (bilo mi neugodno vaditi ogledalce i zvirlati stalno u njega) da bi on rekao "dobro". Odoh ja na WC nakon nekog vremena, a ono ruž skoro pa izbrisan. Kad sam se vratila pitala sam ga kak je njemu ono bilo dobro a tipičan muški odgovor je glasio "Pa vidjelo se da ima boje i da nisu tvoje usne". Hahhahaha, kak su ti muški izgubljeni u našem svijetu :D


Ako vas zanimaju neke druge nijanse bacite oko na ove recenzije naših blogerica:





I tak vam je to to. Idem se ja namaljat s Berry Smooch iako ne idem nikamo i uživam u toplom stanu.
Da li se vi tako nekad šminkate "za po kući"?
Imate li ove ruževe, a ako ne koje biste naručile?

Evo vam jedna smoochy smooch :D

37 comments

  1. Murki služi kao podloga za fotkanje :DDD
    Ja sam ranije radila sa Avonom pa sam imala dosta njihove šminke, a sada sam ih malo zapustila.
    Moraću virnuti u katalog jer mi super djeluju ovi ruževi.

    ReplyDelete
  2. uuu, zar i ti sine Brute? :) ha ha
    Predivni su mi baš ovi Avonovi ruževi! Sad mi je žao što nisam uzela i Berry smooch, nekako mi se činila pretamna nijansa za mene, ali sada kada vidim ovako na slikama, izgleda prekrasno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam baš mali Mujo :D A kad su prekrasni! Možda još stigneš? Jer stvarno je prelijep!

      Delete
  3. Uhuu, izgledaju odlično.. baš kvalitetno :) Često kupujem iz Avona, imala sam dosta njihovih tuširalica, losiona, sprejeva, ali bome i parfema... a imam i par olovčica za oči i ovih jeftinijih ruževa... no ne smijem sada ništa kupiti jer jooooš čekam MUA-u da stigne, a od njih sam naručila par ruževa... u nadi da ću ih češće nositi :D Izabrala si odlično boje, baš mi se sviđaju :)

    ReplyDelete
  4. Bojim se da će berry smooch biti uskoro moj...mada više nemam vremena za naručiti... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ti uskoro putuješ! Ma mama će ti poslat poštom :)

      Delete
  5. Krasne si nijanse izabrala, ni ja nisam odolila hvaljenim ruževima te sam za sebe naručila 2 nijanse: make out red i pink wink (nadam se da sam dobro zapamtila nazive :-)) te sad nestrpljivo čekam petak da mi ih moja avon lady dostavi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ti si bogmeć lijepe izabrala. Radujem se swatchevima :))

      Delete
  6. mene nesto najvise privlaci peach peck mada i ovaj racy red izgleda super

    ReplyDelete
  7. imam već neki sličan ruž iz avona kao ovaj berry.ali nakako ga nisam puno koristila,trebam par buta staviti puder na njega preko maramice da mi duže stoji i ostaje svugdje,ali i dalje ne odustajem od njega :)
    možda i ja stavim kakvu sličnu recenziju avonovih proizvoda budući da sam imala jednu poveću fazu pustošenja avona :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako napravi recenziju, ja nemam baš puno Avon proizvoda pa bi me sve zanimalo :)

      Delete
  8. jao ove crvene nijanse otkidaju, predobri su ruzevi zaista, i hvala ti puno na divnim riječima na mom blogu :**

    ReplyDelete
  9. Odlično izgledaju ;) Nemam još nijedan, ali ima vremena i za to, tek su mi MUA ruževi stigli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nekako MUA ruževe baš ne nosim. Nadam se da ćeš pisati o njima :)

      Delete
  10. Joooj što su mi dobri, moram ih i ja sebi nabaviti :))) Ruževa nikad dosta hehe

    ReplyDelete
  11. Racy Red izgleda preodlično! :)))
    "Pa vidjelo se da ima boje i da nisu tvoje usne" - blago nama s frajerima :D *lol*

    ReplyDelete
  12. Odlična recenzija, a o slika neću ni da pričam! Predivne su! Ja nemam živaca da fotkam sto godina istu stvar, pa se divim onima koji mogu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nije uopće teško, samo moraš odvojiti barem pola sata, ufotkati mali milijun fotaka i 3 će ispast kak spadaju hahaha :D

      Delete
  13. recenzijanos je perfektna :) sviđaju mi se ruževi, još da si poslikala kak stoji Murkiju ;P šalu na stranu, ovaj prvi izgleda fenomenalno! a tamniji isto nije loš, tek kad si ga stavila na usne uvjerila si me da se ne radi o toliko tamnoj teksturi :) imam od avona colortrend nijanse slične svijetlijem ružu, zasad mi je najdraži makar ga puno ne koristim.. nekako ne volim taj osjećaj na usnama osim labela...
    jep, propuštam priliku -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj ne smijem vršiti testiranja na životinjama haha :D I kak bi to zgledalo sad kad mačke ganja, najsmijale bi mu se u brk ;)
      Ma ne treba gomilati proizvode nego trošiti one koje imamo ;)

      Delete
    2. samo kaj se ja nikako ne mogu naći u nekom ružu koji bi rekla ono-da to je to i nosim ga bez obzira na sve ostale i kupujem ga stalno...ali nemrem i nemrem naći idealnu boju i priliku... :/ haha, ova ti je dobra za Murkija...

      Delete
  14. Liijepo i temeljito :) Moj decko isto uvijek daje isti odgovor kad ga pitam za ruz, kaze 'dobro je' i da, kad odem sama pogledat nema nista! :D Zato ja uvijek konzultiram svoje ogledalce, i znas sto? Cura sa ruzem i ogledalcem, decki padaju ;)
    Postoje trajniji ruzevi s kojima se cak mozes ljubiti, ja sam u Italiji kupila KIKO marku jarko crvenog ruza i odlucan je, traje cijelu noc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A smiješni su ti dečki, baš se nekad nasmijem. A ni mi njih ne kužimo baš. Tipa Liga prvaka o.O
      Evo pronašla sam rješenje ipak, olovka za usne, trajnija je i ne razmazuje se toliko :)

      Delete
  15. beautiful colors love the pink one ;)

    ReplyDelete
  16. Seksej crvena hahha, super :D Uglavnom, nije mi bio nešto na prvu, al na tvojim usnama izgleda savršeno! Jedini problem je što sam se pronašla u opisu psajhoa. Super su ti slike!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nooo joj baš mi je žao što si psajhou nije ti lako :D Imam i ja svoje psajho epizode, tipa brojanje prozora na kući :))

      Delete
  17. boje su prekrasne i divno ti stoje!

    ReplyDelete
  18. Imam Berry Smooch (2x; jedan je rezervni) i Smitten Red koji mi je najdraži crveni ruž a njega nažalost nisam kupila duplo a sada ga više nema za kupiti :(

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top