Noktopost: Avon Speed Dry, nijansa "teal"

avon speed dry teal



Iako inače ne povezujem boje lakova s godišnjim dobima, moram priznati da mi je ova nijansa ipak prava ljetna morska boja! Nemojte me krivo shvatiti, nosit ću ga i zimi i na jesen i u proljeće, ali ovakvu plavo-zelenu boju osobito povezujem s našim nam milim morem, i definitivno će ovo biti lak koji ću nositi na ljetovanje! Volim često mijenjati lakove, ali priznajem da na moru ne mijenjam lak iz čiste lijenosti a i nekako nikad nemam vremena za to, tako da ću ove sezone biti sirena s plavozelenim prstićima :)
I sad sam skužila da sirene nemaju prstiće na nogama tako da moja usporedba ne drži vodu :D 


Ovaj lak sam dobila na ovogodišnjem Beauty Blog Dayu i nisam ga isprobala od tad (a to je bilo u 3. mjesecu), mislila sam da već imam sličan plavi lakić, ali sam se ipak prevarila :p Neki dan sam ga ponovno otkrila i odlučila nalakirati nokte, a boja me jednostavno: oduševila! A kad me lak toliko oduševi onda mu obično posvetim i post na blogu :)


Ovaj lakić je iz Avonove speed dry linije, a trenutno se može kupiti za 35 kn preko kataloga (aktualan katalog). Tvrdnji da će se lak potpuno osušiti za 30 sekundi neću dati previše pozornosti jer je dosta smiješna :D, ali lak se uistinu suši brže od većine lakova koje posjedujem. No zbog te brzine sušenja imala sam manjih problema kod nanošenja jer nema puno vremena za popravke nanesenog laka, što inače radim. Treba ga lakirati brže nego druge lakove, ali kad se to "osvijesti" nema većih problema i lak izgleda lijepo na noktima.

avon speed dry teal

Četkica je OK, lijepo se s njom barata i nije mi stvarala probleme. 
Ponestalo mi je kreativnosti kod opisivanja četkica, pa će od sad biti "OK je", "nije OK", i slično :Đ

avon speed dry teal


Za potpuno prekrivanje bit će potrebna dva sloja laka koji neće izdržati na noktima više od dva dana bez da se 'potroše' vrhovi. Ali meni je to u redu, ako tražite lakove koje nećete morati često mijenjati bacite pogled na Avonovu liniju "gel finish" lakova, pročitala sam super recenzije (npr. kod Palčice, kod Snow White, kod Šljokice). 
Završetak je sjajan i bez nadlaka, ali preporučam vam ipak ispod njega bazni prozirni lak jer bi mogao ostaviti boju nakon skidanja.





I nisam mogla odoljeti pa sam morala dodati još nešto, još se praksam sa štambiljanjem i neke zvjezdice su mi invalidi, ali moram vam i to pokazati :)




Što  kažete na moj ljetni must have? :) Koji je vaš?!

*hvala Avonu na laku

43 comments

  1. nervoza me ulovi kad vidim da ovaj jadni lakić visi s balkona hehe. da ti se malo više tresu ruke, nastradao bi ovaj ljepotan. Ali ja se inače bojim visine, pa su mi neke tvoje fotke malo stresne hehe. Sviđa mi se štambiljanje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj i meni haha,ima i jedna slika sa Vichy puderom isto na ovoj ogradi hehe :-)

      Delete
    2. Hahahah eto vam kod mene dnevne doze adrenalina :D ispod ograde su tegle s cvijecem tako da bi u njih upalo, jedino da se razmasem i opalim rukom, onda bi poletjelo :) ali jako pazim i ne disem dok postavljam dragocijenosti na ogradu ;)

      Delete
    3. i ja sam se sjetila tog pudera :D sad mi je lakše kad sam vidjela teglu.

      Delete
  2. Odlicno izgleda, i nokti su ti bas lijepi :) Sa zvjezdicama me podsjeca na americku zastavu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, BILI su lijepi, dva su pukla, smrc :(
      Daaa, stvarno podsjeca, samo ih ja nemam 50 ili koliko ih vec ima na juesej zastavi :sramjujernezna:

      Delete
  3. Imam 2 ovakva laka,super su mi i cetkica je odlicna,doista se osuse za 30sekundi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Meni se nisu nokti osusili tako brzo, ali def brze nego s 'obicnim' lakicima!

      Delete
  4. Lijep je, doduše meni su svi lakovi iz ove kolekcije super :) aa nemam nijednog jer se ne mogu ograničiti na 2-3 primjerka :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaaaa dosta je teško odabrati samo jedan, pa čak i dva ili tri :D

      Delete
  5. Obožavam Avonove lakiće, a ovaj je baš fensi i fkt pravi ljetni, mada ni ja inače ne kategoriziram lakove po sezonama... I da, slažem se s curama gore koje su napisale za ovo fotkanje na ogradi...i mene hvata nervozaa :D a zvijezdice su mi baš kul :)) moram nabaviti neki set za štambiljanje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao morat ću naći novo mjesto za fotkanje :) Essence set stvarno nije skup, 30 kn a dobiješ i pločicu, pa razmisli o njemu za početak :)

      Delete
  6. gotova sam bila na ono ''neke zvijezdice su mi invalidi'' hahahah
    super je lakić i baš ti je slatka manikuricaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jadne, ali žive sasvim jednako kao i one koje su "normalne" :D

      Delete
  7. Odlicna nijansa a 'invalidne' zvjezdice su i mene nasmijale :D

    ReplyDelete
  8. krasna je bojica, baš je morska :D spremam se sljedeći tjedan u zagrebu nabaviti neki malo zahvalniji lakić, imam jedan sličan Essenceov koji je malo tamniji i zagasitiji, ali je očaj za sušenje i boja nokte pa izgledaju kao da sam imam cijanozu nakon što skinem lak :/ kad nemam tu nijednu avon damu da me opskrbljuje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva čekam vidjeti kakav ćeš shopping napraviti u Zg-u, tj. već si napravila :)))

      Delete
    2. Btw, i ovaj boja nokte i obavezno ispod neki drugi lak!

      Delete
  9. Odlično izgleda cila manikura, a zvjezdice su mi totalni vrh i zapravo je baš super to šta su nesavršene! A moji favoriti... crveno, narančasto, koraljno... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljepota je u nesavršenosti, slažem se :) Hihi, znam tvoje favorite, to su vječni favoriti :)

      Delete
  10. meni su i te jedne ili dvije invalidne zvijezdice preslatke, a u svakom slučaju manikura je sa njima još bolje...boja je divna i super ti nokti izgledaju, baš fini oblik i dužina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivana, morala sam ih rezati na žalost i svijet mi je nakratko stao u tom trenutku :p

      Delete
  11. Volim plave lakove, sve :D Sviđaju mi se invalidne zvjezdice :D

    ReplyDelete
  12. Predobro mi izgleda sa zvjezdicama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Štambiljići baš znaju lijepo podignuti 'običnu' manikuru :)

      Delete
  13. diiiiiiiivna nijansa, taman po mom gustu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ae, i mislila sam da će ti se svidjeti :))

      Delete
  14. Krasan je i savršno mi se sviđa u kombinaciji sa zvjezdicama :))

    ReplyDelete
  15. Divan je lak.Sviđaju mi se i zvijezdicee :)

    ReplyDelete
  16. divna mi je ova nijansa <3 a tvoji nokti imaju savršen oblik :D
    sviđa mi se detalj parkirališta kao pozadine hehe :D :D
    skoro svi lakovi koje sam vidjela od ove kolecije mi se sviđaju, rado bih si naručila neki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parkiralište je tu na mom blogu uvijek hahahha :D Samo mi fali da si netko prepozna auto :D
      Avon ima baš lijepe lakiće!

      Delete
  17. Obožavam ovu nijansu! Imam sličnu verziju od Essence-a, ali meni će biti na nogama, jer na rukama su mi nokti katastrofa :D

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj obožavam na nogama ovakve nijanse!!! :)

      Delete
  18. super bojica, zvjezdice još bolje :D

    ReplyDelete
  19. Nokti su ti savršeniii i lak je zbilja divan :) kako si napravila zvjedice ?

    ReplyDelete
  20. Me gusta mučo! :D Takve i pinky nijanse su mi nekak najdraže u zadnje vrijeme, a zvjezdice invalidi su super dodatak! Ak te kaj tješi, ja dosad još nisam uspjela u cijelosti prenesti uzorak s pločice na nokat, totalni antitalenat :D

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top