Sundance mlijeko za samotamnjenje {recenzija}



Nisam jedna od sretnica koje lako tamne, a nisam ni pobornica aristokratske puti (na sebi) i ljepše si izgledam kad malo potamnim, tako da sam prisiljena okrenuti se ovakvim proizvodima - ali neću se puno žaliti :) Ajde još samo malo, jedna pritužba na račun bijelih nogu koje uvijek odudaraju od ostatka tijela, kao da me dr. Frankenstein složio :D No šalu na stranu, noge su dolje pa teže tamne. I zato sam si ja odlučila malo pomoći kako bih mogla brže uskočiti u kratke hlačice, suknjice i haljinice. Meni osobno takva oblekica ljepše izgleda na lagano preplanulim nogama, a ne na mojim "sladoledarskim", kako ih tata od milja zove. Zapravo me tako zafrkava ali što ću kad je čovjek u pravu, onda je u pravu :D
I tako sam odlučila po prvi put isprobati proizvod za samotamnjenje, ostatak pročitajte u nastavku...






Moja potraga me odvela u DM, gdje sam zapravo planirala kupiti Alverde losion za samotamnjenje, no pošto je bio rasprodan (surprise surprise, nisam jedina sladoledarka u Zagrebu), zainteresirao me Sundance. Bitna stavka je bila i ne potrošiti previše novaca. I tako je 30 kn kasnije Sundance završio u mojoj vrećici. Odmah sam kupila i Balea piling za tijelo jer sam znala unaprijed da je prije samotamnjenja poželjno napraviti peeling tijela i ukloniti mrtve stanice kože. Ovaj peeling od jabuke i cimeta miriši diiiivno i zapravo mi mirisom baca na zimski piling, no što se tiče zrnaca - moglo bi ih biti i više. No svejedno, sasvim je dobro odradio posao.


Efekt samotamnjenja sam prvo isprobala na jednoj podlaktici i to sam odmah podijelila s vama na Facebooku. Boja koja se razvila mi se svidjela jer na mojoj svijetloj koži ne vuče previše na narančasto i zapravo izgleda sasvim prirodno. Osim ako se pogleda jako jako izbliza, onda se malo da naslutiti da boja nije prirodna i JAKO izbliza izgleda malo muljavo. Ali to se stvarno morate zapiljiti :) 
Ako se odlučite isprobati samotamnjenje svakako bih vam preporučila da prvo vidite kako će boja izgledati na jednom dijelu kože, recimo podlaktici, jer sigurno ovisi od tona kože do tona kože.


Pošto sam samo isprobavala nisam bila jako pažljiva s nanošenjem i nisam dobro utrljala mlijeko tako da mi je ostao vidljiv trag između "osunčanog" i "neosunčanog" dijela ruke - moja nespretnost vam barem pruža bolji uvid u razliku :D


A sad malo više o samotamnjenju. Jako me zanimalo kako uopće jedno mlijeko za tijelo može potaknuti kožu na to da sama stvara boju. Pa sam istraživanjem (na internetu, živ bio!) saznala sljedeće: koža nam se sastoji od dva glavna sloja, dermisa i epidermisa. Epidermis je vanjski dio kože koji onda ima još svojih dijelova. Da ne ulazim previše u detalje jer se i sama gubim u njima, proizvodi za samotamnjenje djeluju na najdublji sloj epidermisa, tj. vanjskog dijela kože. Najučinkovitiji proizvodi za samotamnjenje sadrže dihydroxyacetone (DHA), bezbojni šećer koji djeluje na mrtve stanice kože što dovodi do promjene boje! Ovaj sastojak sadrži i Sundance mlijeko za samotamnjenje. Pretpostavljam da je zato poželjno napraviti piling prije samotamnjenja, kako bi se riješili odumrlih stanica kože koje bi ionako uskoro 'otpale', pa nam na taj način lažni ten dulje traje.



ZANIMLJIVE ČINJENICE (izvor):

  • prvi proizvod za samotamnjenje je proizveden davne 1960. godine, a smućkao ga je Coppertone. On je stvarao jako narančastu boju. E pa drago mi je što živim 60 godina kasnije :D
  • svakih 35-45 dana nam se epidermis totalno regenerira i zato "gubimo boju"
  • a svaki dan odbacimo milijune mrtvih stanica kože (fuj!)
  • neka su istraživanja pokazala da je dihydroxyacetone (DHA) promijenio DNA strukturu stanica kože, no ta su istraživanja provedena na stanicama kože u laboratorijima, a ne na ljudima - također, znanstvenici su zabrinuti zbog udisanja ovog sastojka kod nanošenja lažnog tena špricanjem (a mi ga ovako nanosimo direktno na kožu pa nema opasnosti od udisanja) - u svakom slučaju, ja ne bih pretjerivala sa samotamnjenjem i sama to planiram raditi samo za posebne prilike, a ne svakih nekoliko dana.


Ajmo sad kad smo pametnije glavice ;) proći kroz neke tehnikalije. Dakle, ovo mlijeko dolazi u bakrenoj plastičnoj bočici, zapremnine 200 mililitara. Sundance proizvodi su dostupni u DM-u, a ovaj ćete platiti oko 30 kn. Prije upotrebe bilo bi dobro pročitati uputstva na poleđini bočice. Također potrebno je naglasiti da ovo mlijeko nema apsolutno nikakav zaštitni faktor od sunca!


Samo mlijeko je bijele boje i gotovo pa nema mirisa. Ali miris dolazi kasnije :Đ


MOJE ISKUSTVO:

Samo da naglasim da sam prvi put koristila mlijeko za samotamnjenje. I sad ću vam ispričati malu pričicu...
Nakon testnog pokušaja na ruci prošlo je nekoliko dana prije nego sam odlučila mlijeko napokon isprobati na nogama. Za taj sam si pokušaj oslobodila dva sata u danu (makar sam trebala i više).
Prvo što sam napravila bio je piling nogu (noge sam bila obrijala dan ranije, ali samo do koljena :Đ). Nakon pilinga osušila sam noge i nanijela hidratantnu kremu za kožu. Međutim, nisam pričekala dovoljno dugo da se krema potpuno upije i nakon 10ak minuta sam krenula sa samotamnjenjem, a sad mislim da sam ili trebala preskočiti hidratantnu kremu ili pričekati barem sat vremena. Razlog je taj što mi se mlijeko za samotamnjenje puno sporije upijalo jer se ni mlijeko za tijelo nije uspjelo skroz upiti. Učite na mojim greškama ;)
No idemo dalje. Dakle, prilikom nanošenja Sundance mlijeka bila sam jako oprezna da ga dobro razmažem jer sam se bojala da će mi negdje ostati linije ili da će mi koža biti puna mrlja s mjestima gdje sam dobro razmazala i gdje nisam. Međutim, ono što olakšava nanošenje je činjenica da je mlijeko dosta gusto i teže se razmazuje a prilikom razmazivanja ostaje bijelo, tako da možete vidjeti gdje ste mlijeko razmazali a gdje niste. Svakako biste to trebali raditi ispred ogledala cijelo se vrijeme gledajući. Ne zato jer ste tašti, nego ono, radi praktičnih razloga :D
I sad nešto bitno, kad ste gotovi s nanošenjem mlijeka jako dobro operite ruke! Ja sam ruke prala i sapunom i četkicom i istrljala sam dobro dlanove i nokte, kako mi ne bi ruke izgledale flekavo. Uspjela sam jer su mi ruke bile čiste kao suza ;)
I sad slijedi dosadan dio, odnosno morate pričekati da se mlijeko dobro upije. Pri tom pazite da ne dođete u dodir s tkaninama jer bi ih mlijeko moglo obojati. Po mojoj procjeni trebat će dobrih pola sata do sat vremena da se mlijeko u potpunosti upije, ovisno i o vašoj koži. Meni je dosadilo stajanje pa sam sjela na stari ručnik. A pošto si nisam uzela dovoljno vremena i morala sam ići, kasnije sam obukla i stare tajice i išla u grad.


I sad dolazimo do dijela s mirisom: kao što sam napomenula samo mlijeko nema intenzivan miris. Ali već nakon pola sata osjetit ćete kako vam koža kreće, pa, vonjati :D Znači djelovanjem mlijeka osim boje se razvija i čudan miris. Još jedan razlog za osloboditi cijelo poslijepodne kad ne planirate nikamo ići! Taj miris nestaje nakon jednog do dva tuširanja. No nemojte se tuširati sljedećih 6 sati, jer se proces samotamnjenja završava nakon 2 do 6 sati, ovisno od kože do kože. Kod mene se završio nakon 6 sati (kako teško tamnim, tako teško i samotamnim :D).
Sljedeći dan je koža mekana, "preplanula", boja mi je ispala ujednačena i prirodna.
Boja je potrajala do recimo 5 dana, svaki sam se dan tuširala (duh!) ali nisam radila piling da ne ostanem prijevremeno bez obojanih mrtvih stanica :Đ
Moram reći da se boja nije ujednačeno skidala nego se bliskom inspekcijom moglo vidjeti kako je na nekim dijelovima koža tamnija (tj. mrljava), ali stvarno bliskom inspekcijom i ništa strašno. Ovo mlijeko ima kod mene jako dobru ocjenu :)

E sad, srce me boli ali nisam uspjela dobiti dobre fotografije nogu prije/poslije, tako da vas ostavljam sa samo jednom "nakon korištenja" fotografijom. Nisam od tad ponovila korištenje i nisam ponavljala sljedeći dan da vidim kakvu bih boju dobila, jer sam bila zadovoljna kožom tamnijom za jednu do dvije nijanse. 


Iako ne volim pisati nepotpune recenzije morat ću vas uskratiti za iskustvo samotamnjenja lica jer nisam iskušala ovo mlijeko na licu. Razloga je više, lice mi je ionako uvijek tamnije od ostatka tijela, a iskreno malo mi je preriskantno isprobavati na licu i jer ne znam kako bi mi osjetljiva koža reagirala, a i neuspjeh je teže sakriti nego na nogama. Makar, tu bi puder pomogao.
Također, ja ovo mlijeko planiram koristiti isključivo na nogama. Po mom mišljenju ovo je mlijeko savršeno za prijelazno razdoblje nakon proljeća, kad je već dovoljno toplo za suknjice ali se nogice nisu stigle osunčati. Barem ću ga ja tako koristiti. A možda i koji put zimi, čisto da se osjećam kao milijun dolara :D

Imate iskustva sa samotamnjenjem? Podijelite :)



58 comments

  1. Nemam iskustva sa samotamljenjem...iako ne smijem na sunce zbog zdrastvenih problema, opet preko ljeta brzo pocrnem...ne znam kako, ali koža mi može uhvatiti boju u pola sata, čak i preko odjeće...uvijek su me prijateljice kritizirale da lažem da ne idem u solarij, ali jednostavno sam tamnoputa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja ću poludjet hahahahha, eto vidiš, imaš takvu kožu i gotovo :)

      Delete
    2. sad sam se sjetila da sam čula da je kokosovo ulje dobro za samotamljenje...ja ga koristim jer sam čula da je i dobro za kožu....kupila sam nedavno tako teglicu (mislim da je od pola kila) onog što se može koristiti za kuhanje (iako to još nisam probala) i baš su mi dobra iskustva sa njim..mislim da je teglica oko 80 kn i to onog ekstradjevičanskog (to valjda znači prvo prešanje) tako da i nije baš preskupo, a dugo traje.

      Delete
    3. Ma daj, nisam to čula.. zanimljivo! A sigurno ima u prirodi sastojaka koji potiču kožu da tamni i sama.

      Delete
  2. Jako zanimljivo, uvijek me bilo strah tih proizvoda i njihovih mirisa. Rezultat se cini dosta dobar ali malo obeshrabrujuce mi je trajanje cijele pripreme, procesa upijanja i razvijanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, treba dosta vremena osloboditi, zato je to meni više samo povremena aktivnost, npr. prije neke svadbe ili slično...

      Delete
  3. Baš mi je drago da je prva upotreba prošla bezbolno :)) Ja sam neki dan isprobala St. Moriz losion za instant samotamnjenje, ajme, ajme - zaljubila sam se odmah :D Nego, kako sam i sama dosta istraživala prije upotrebe ovog losiona, saznala sam i na koji se način može efikasno skinuti boja s dlanova - miks sapuna i zubne paste za izbjeljivanje zubi :) nisam još isprobala jel' djeluje, ali možda će nekome biti od koristi ova informacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooooo čula sam za taj losion, nadam se da ćeš reći koju riječ na blogu!!! :)
      Eto, super savjet! Ali radije se potruditi da boja ne ostane na dlanovima :Đ

      Delete
  4. Za vikend sam isto htjela kupiti alverde kremu za samotamnjenje, ali uopće je ili nema u asortimanu ili je isto bila full cijela polica rasprodana... bila sam u vž-u i uspjela uhvatiti alverde ali za lice no svejedno sam ju iskoristila za noge :D efekt nakon temeljitog pilinga sam išla ravnomjerno ju staviti na donji dio nogu točnije onaj ispod koljena jer taj dio je uvijek kaj sirutka... i prezadovoljna sam! jedino mi prsteki su malo tamniji pa sam skužila da na njih bolje ne stavljati kremu ko i na naborani dio oko zgloba, ali sve u svemu baš sam happy jer ko i ti isto nemrem baš potamniti i navek kad dojdem doma s mora mama se duri na mene jer mi noge ne tamne - ono kaj si morem -.- super post, žao mi je da tu i tamo ostavlja mrljice, ali mislim da ga nastaviš koristiti na poslijetku nitko ti neće s povećalom dojti i piljiti jel se gdje vidi ili ne vidi mrljica... ja ću isto samo za noge ga koristiti, sad ju imam tri dana i još se drži za dvije nijanse tamnija mi je koža :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerojatno rasprodana :o E ja sam isto posebnu pažnju posvetila prstima, ali više sam onako prevukla ostatke boje, nisam baš direktno stavljala kremu na njih. Isto i na koljena, vidiš to nisam napisala u postu. Onako sam s bedra povukla mlijeko prema koljenima da ne bude previše boje na njima. Ma mrljice su mikroskopske :D ali morala sam spomenuti.

      Delete
  5. Tako je i mene u početku zezalo to kada nanesem kremu poslije tuširanja, pa ne pustim da se upije dovoljno. Dobro je pronaći nešto što se brzo upija. Ali inače, volim mlijeka i losione :) Super su mi i nemam iskustva s crtama, mrljama ili flekama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ili pričekati da se upije prije nanošenja za samotamnjenje... eto ti onda od početka nemaš problema, maherica :)

      Delete
  6. Imala sam loše iskustvo prije 5 godina kada sam potpuno neupućena u načine nanošenja (piling, bez mlijeka za tijelo i tako to) probala neko Niveino sredstvo za samopotamljivanje. Naravno da sam na dan svoje mature završila s kolutima svjetlije boje koju sam morala popravljati puderom. Zato se sad nekako bojim ovakvih proizvoda, ali mi se baš sviđa kakvu boju ovaj daje, nije narandžasta, već taman ona fina osunčana bojica. Možda i probam, ali ovaj put sve po pravilima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaaaaaaao, baš na dan mature ići isprobavati po prvi put za samotamnjenje, recept za katastrofu! Ali sigurna sam da si ti to lijepo zakamuflirala s puderom :D :D
      Da, boja na mojoj koži izgleda dosta prirodno...

      Delete
  7. Ovakve recenzije mi baš trebaju sad jer polako odustajem od st. tropeza zbog drugih želja, a to bi i tako brzo potrošila :D Jel si onda tamniji puder koristila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A da, to je tak kad se ima puno želja pa se treba racionalizirati, sve znam :D
      Kak misliš? Samotamnila sam samo noge..

      Delete
    2. Jel si drugdje bila tamna, a noge svijetle pa si samo njih ili si bila šarena? ahaha :D to nisam skužila

      Delete
    3. Ma nisam šarena :D Ali tipično ono, ruke i lice tamnije jer su izloženije suncu, a sve ono što je pokriveno odjećom je bijelo. S tim da mi je i trbuh bio bijel, i leđa, ali to ne izlažem pogledima kao kad nosim hlačice i haljine :D

      Delete
  8. Super post, sve detaljno i mene si uvjerila da ga isprobam u budućnosti :) Uvijek mi noge ostanu svjetlije pa bi mi dobro poslužio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, lakše mi je kad znam da nisam jedina :)

      Delete
  9. Bas se dvoumim ovih dana da li da kupim ili ne,da li Sun Dance ili Alverde...Kakva je razlika izmedju ta dva proizvoda?Boja je ispala bas prirodna,dopada mi se.Hm,mozda je odluka sada i doneta ;) Pozdrav od Jasne :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno nisam isprobala Alverde pa ne znam koja je razlika, vjerojatno u sastavu. Na blogu Voodoo Blonde je recenzija Alverde sredstva za samotamnjenje pa možda i ona pomogne u odluci :) Pozdrav Jasna! :)

      Delete
  10. odlican post, imam ovo mlijeko ali nikako da uhvatim vremena da se namaljam s njim, u svakom slucaju tvoj post ce mi puno pomoc jer sam ja isto sirela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti pomoći post :) Hahahah, joooj te sirne noge :D

      Delete
  11. Nisam koristila slićne proizvode, jer moja koža jako lako hvata boju. Ali me je uvek zanimalo, koliko traju na koži i kako to sve izgleda kada boja počne da se "skida". Da li nešto ostaje na peškiru, nakon tuširanja? :). Jako mi se sviđa tekst :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sretnice :)))
      Ovakav lažni ten traje do 7 dana, ali ja bih rekla da je meni potrajao 5 dana. Ne ostaje ništa ni na ručniku poslije tuširanja ni na odjeći, jer to nije samo namazana boja nego je to zapravo boja kože, isto kao da si prirodno potamnila. Samo što je zahvaćen samo gornji sloj kože pa boja brzo nestane kako se taj gornji sloj mijenja. Zanimljivo je to!
      I hvala :)

      Delete
    2. zakaj onda zamaže plahtu (ak je prirodna boja kože)?
      ja sam probala i alverde i ovaj sundance. vonjaju oba :D i flekava sam nakon dva tuširanja :(
      koristim prve dane na moru jer sam isto sirko :(

      Delete
    3. Hm, ne znam, meni nije ništa zamazano ostalo. Jesi li možda legla na plahtu dok se mlijeko još upijalo?
      Mislim da svi proizvodi za samotamnjenje stvore taj miris, bila sam jednom u solariju i koža mi je imala sličan miris. Tj. smrad :D

      Delete
  12. Ja sam ove godine odlučila da krenem u avanturu sa ubijanjem aristokratskog dijela mene (puti, jel :D), i kupila sam sundance sprej jer sam mislila da će se lakše nanijeti. Probala sam nekoliko puta i svaki put je završilo kao da ništa nisam stavila za sebe. Ipak idem ja put mora, možda će to efikasnije biti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam da imaju sprej ali to mi se činilo težim za nanijeti nego mlijeko. Jesi prvo nasprejala u ruke pa onda mazala ili direktno sprejala na tijelo? Jer sam vidjela u jednom YT videu da je bolje ipak u ruke nasprejati prvo. Ali to je onda isto kao mlijeko da koristiš :neznam:
      Ma najbolje, ali pazi da ne izgoriš :D

      Delete
  13. iskreno, meni se sve to cini prekomplicirano. haha. najbolje da ja lijepo drito u dvoriste i przim se posto ove godine cini se nista od mora :( heh. ali, moram priznati, dobra je boja!

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali naravno uz korištenje kreme za sunčanje! ;)

      Delete
  14. nemam iskustva, ali sto vise citam o ovakvim proizvodima sve vise dolazim u napast da probam nesto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj ti šuti, barem si ti dolje na moru sad :D Ali mislim da se ti držiš hlada, pa možda i možeš probati :D

      Delete
    2. heheh more da, al sto se sunca tice vise manje se ne pojavljujem na plazi prije sest pa ne tamnim, zato me interesira, al opet ako sam tjedan dana flekava svi na plazi to vide sto mi se ne svidja pa zato dugo razmisljam

      Delete
    3. A je, pametno da ne ideš ranije na sunce. Ma nije to flekavost ogromna, to onaj postepeno nekako bude, a potamniš za nijansu pa se ne razlikuju fleke previše od ostatka. Ali nisam se ja bila kupala u moru svaki dan, sigurno će boja i prije nestati. Probaj prvo na podlaktici ako se odlučiš :)

      Delete
    4. kako god okrenes morat cu nac pravo vrijeme jer ako se zeznem i na podlaktici vidi se kad sam u kupacem, cut cete o pustolovinama ako se odlucim :D

      Delete
    5. Onda na curama probaj ahahahhaha :D Osim ako ideš na topless plažu :p

      Delete
    6. to nije losa ideja :D moram samo odabrat mjesto koje mi svi kupaci pokrivaju :)

      Delete
  15. Joj ja bih probala i ne bih, nekako mi je to too much posla sve skupa tako da ću i dalje ostati KREČ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaaa da, nije nešto što ću raditi vrlo često :D A neka, i kreč je boja :D

      Delete
  16. Hahaha sladoledarko! Mislim da bi ti biko bolje da nisi noge mazala kremom nakon tusiranja, nego odmah s losionom, jer ovako se svasta nesto pomijesalo. Al drugi put ces pametnije! Super je shema, zasto ne koristiti proizvode za samotamnjenje! Ja osobno na sebi necu to koristit jer sam cili zivot presvijetla i ne mogu se zamislit tamnijom. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da, ili da sam duže čekala da se krema upije nakon tuširanja. Ma bolje samotamnjenje nego prženje na suncu!

      Delete
  17. ja sam si prošle godine godine kupila nešto slično... ali ove godine se tog nisam niti sjetila... doduše, u brazilu sam uhvatila malo boje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brazilka ulala :D Ja jako kasnim s odgovaranjem na komentar :D

      Delete
  18. Jednom davno sam i ja isprobala neku kremu za samotamnjenje, al' moja priča nije baš slavno završila, ispala sam ko Milka :D Kaj je najgore, i ruke su mi isto bile flekave, ma užas :D A baš bi mi dobro došlo tak nekaj za moje extra bijele noge, pa čak mi je i trbuh tamniji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja ne znam zašto te noge moraju biti tako bijele?!?!?!?

      Delete
  19. Odlicna recenzija! Jeste da je proslo mnogo vremena od kad si pisala ovo ali ja sam naletela tek neki dan :) Ja sam greskom kupila sand danc ali za lice i isptobala sam je
    samo na dlanu i to je ustvari ista krema kao i za telo i ja reko kad sam vec kupila ja je namazem po celom teluu :D oflicna jee! Cim potrosim ovo malo za lice haha kupicu veliko pakovanje ali ovaj put za teloo :D pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš ti hvala, uvijek se razveselim ovakvim komentarima, odmah se trud isplati :)
      A valjalo bi usporediti sastav ali ja pretpostavljam da je isti, da... Baš mi je drago što ti je super! :)

      Delete
  20. Bwahahahha, before-after, Snowwhite-Crab Red :D Aaaaaaaaaaaaahahahahahha, jao s mrljama :D Ali ajde barem s vremenom nestane samo od sebe.

    ReplyDelete
  21. Imam jedno pitanje: Da li sa ovim mlijekom, evo konkretno na nogama, ostaje makar malo tamnije boje i nakon tih 5-7 dana nakon sto lazni ten nestane, jer ipak se suncas nekoliko sati..zar nista ne dodje do tog dubljeg sloja koze? Mozda nisam najbolje formulisala pitanje, ali se nadam da cete me shvatiti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm, nisam shvatila :D Kako misliš ipak se sunčaš nekoliko sati? Ova krema za samotamnjenje nema zaštitni faktor i nije za sunčanje. Ali ako se misliš sunčati (uz kremu s faktorom) nema problema, prodire sunce do dubljih slojeva. Ako nisam dobro odgovorila daj malo preformuliraj pitanje :)

      Delete
    2. Ok, shvatam.. a moze li se npr. nanijeti ovo mlijeko i tako onda neko vrijeme se suncati? Da li ce onda ovo mlijeko imati bolji efekat?

      Delete
    3. Neee, nemoj se suncati kad se namazes s proizvodom za samotamnjenje jer on nema zastitni faktor pa mozes izgoriti!

      Delete
  22. Sutra cu probat i hvala ti puno na ovome jer je stvarno pomoglo u donosenju odluke! �� #2020

    ReplyDelete
  23. Meni je duplo tamnije ispalo kao da sam u solariju bila :D
    Ja sam zadovoljna!

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top