Posvećeno inspiraciji: hit me baby one more time!

Pozdrav :)

Bit ću kratka, razmišljam i razmišljam zašto ja više ne pišem i nekako sam došla do zaključka da mi treba novo ime bloga. Ne mogu se više poistovjetiti s girlygirlinessom, osobito jer više nisam baš girly girl nego sam womanly woman (ipak imam 31 godinu). I čekam inspiraciju da me više udari u glavu i nikako da mi padne na pamet novo ime bloga!!! Ako nekoga muza posjećuje noćima (pa je zato nema kod mene), nadam se da će ostaviti komentar s prijedlogom novog imena :) Mislim da bih i dalje zadržala ime bloga na engleskom. I naravno, mora me nekako predstavljati. Tražim puno, znam! Pa ako ima tu još živih mojih starih čitatelja, javite se :)

Muzo o muzo đe si pobjegla!

3 comments

  1. Ti ćeš meni uvijek biti Josipa GG (i ne razmišljajući što znači GG) ;)
    Josipin kutak mozda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma uvijek ću biti GG :) Neće iz mene izaći girly girl koliko god godina imala :))) Na kraju sam se odlučila na random mess ali ostaje domena girlygirliness, ne mogu se potpuno odreći prošlosti :D

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top