Tretman lica u Lushu


Bok žemske glave (i muške ako ih ima :))

Mogli ste vidjeti ovih dana na mojoj Facebook stranici da sam osvojila tretman lica u Lushu. Ako vas zanima kako ga  možete i vi osvojiti, prijavite se na ovom linku. Prijaviti se možete još do 15.4., a ako osvojite tretman lica bit ćete obaviješteni telefonskim pozivom, i odmah ćete se dogovoriti i za termin. Možete povesti i prijateljicu :)
Ja ću vam danas malo slikama i riječima pokušati dočarati kako izgleda jedan tretman lica u Lushu. Da vam barem mogu prenijeti i čaroliju mirisa koja prati ulazak u svaku Lush prodavaonicu. Osim mirisa, dočekat će vas i ljubazne prodavačice. Još nisam doživjela da je u Lushu netko namrgođen ili neljubazan (a kako bi i bili kad uživaju u terapiji mirisima i bojama).

Ja sam se odlučila za Lush u Petrinjskoj ulici (Zagreb), čisto jer mi je najbliže.
Ako mislite da ćete ući sa smiješkom u Lush, zamislite s kakvim ćete osmjehom tek izaći ;)


Čim sam ušla počela sam mahnito fotkati :D



A zatim su nas ljubazne prodavačice (kojima sam zaboravila ime, jer patim od simptoma nepamćenja imena, i sad mi je jako žao :/) pripremile za tretman. Ja sam bila prva na redu, a frendica je bila zadužena za fotografiranje dok je čekala svoj red. Morala je nekako 'otplatiti' što sam ju povela :D


Nemate bojazni da ćete otići sa zamrljanom odjećom ;) 


Prvi korak je čišćenje lica, jer sam naravno došla s puderom i ostalim ratničkim bojama. Prodavačica će vas pitati koji je vaš tip kože, itd., i prema tome prilagoditi tretman.

Za uklanjanje šminke korišten je Ultraband čistač kože lica, sa sastojcima kao što su pčelinji vosak, ružina vodica i med, ali i ulje kikirikija, ekstrakt svježe perunike, glicerin i tinktura benzojevca.


Ovdje se uklanja Avon Perfect Kiss u nijansi Berry Smooch  (malo random činjenica :D).



E sad se više točno ne sjećam rasporeda korištenih proizvoda (da, znam, bilo je to jučer, ali ja sam stvarno zlatna ribica), no vjerujem da je sljedeći korak bio umivanje.
Za moj tip kože (masna i problematična, ali i jako osjetljiva koža) korišten je sapun Fresh Farmacy. Sastojci kao što su uvarak kamilice, uvarak bazge, ulje repice, suncokreta i kokosa, ulje lavande, plave kamilice, čajevca i apsolut ruže, obećavaju umirujuć učinak za masnu kožu sklonu upalnim procesima. Ja sam najviše osjetila miris lavande. Prodavačica mi je također otkrila malu tajnu: prije spavanja se može staviti malo ovog sapuna direktno na prištić, bez umivanja, i on bi preko noći trebao umiriti upalni proces (prištić, jel').


Sad je na red došao tonik za lice (on je više puta korišten kao međufaza među tretmanima). Za moju  kožu je odabran tonik za masnu kožu, Tea Tree Water. Čajevac, grejp i smreka su udarni sastojci za tretiranje normalne i masnije kože. Može se koristiti i nakon nanošenja šminke. Međutim, prodavačica me nije htjela tamo frapirati, pa je tonik našpricala na blazinicu i tad prelazila njome po licu.


Na red je došao serum u obliku pločice, Full of Grace. Ova pločica se topi na tjelesnoj temperaturi, i njome lagano klizite po licu a ona će se topiti. No ne pretjerano. Namijenjen je obnavljanju stanica kože, a može se koristiti i kao krema. Lush kaže da je ovaj serum za suhu i osjetljivu kožu koju umiruje kombinacijom svježih šampinjona (to nisam znala :D), murumuru i cupuacu maslaca, te bademovog i rižinog ulja.


Još jedan red tonika, i lice mi je pripremljeno za masku. U šarolikom društvu našla se jedna za moj tip kože.


Odabrana je maska značajnog imena, Cosmetic Warrior. Zašto ratnica (mora biti u ženskom rodu :D)? Zato što objavljuje rat prištićima uz pomoć prirodnih antibakterijskih sastojaka kao što su češnjak i čajevac. Da, češnjak! Ne, nisam ga nanjušila. Osjetila sam jednostavno jedan antibakterijski miris koji moj uvježbani nos prepoznaje zbog višegodišnje borbe s problematičnom kožom (losioni iz ljekarni).






Dok smo čekali da maska odradi svoj biznis, imali smo malo vremena "za ubit". Pa nas je prodavačica odvela do štandića s Gorilla parfemima.
Ovo su relativni noviteti na Lush policama, o kojima sam ja već čitala na nekim blogovima (npr. ovdje).
Ono što se meni sviđa su neobičnost mirisa i slatkoća bočica. 
Ono što mi se ne sviđa je cijena, koja je stvarno visoka, šmrc.


Moj favorit je definitivno bio parfem imenom Flower's Barrow. I inače volim cvjetne  mirise, a što me osvojilo je apsolut ruže, koji je jedan od sastojaka. Sve sastojke možete pronaći ovdje, no ja sam našnjofala najviše ružu. A ruža je moj omiljeni cvijet. Jao. Najmanja bočica od 7 grama je "samo" 168 kn :(




No dok smo se ošamućivale prekrasnim mirisima prošlo je i došlo vrijeme za skidanje maske. Nakon maske lice mi je opet očišćeno tonikom i došao je red za kremu za lice. Krema zanimljivog imena, Vanishing Cream (jer se brzo upija), odabrana je zbog problematične prirode moje kože. Više o njoj pročitajte ovdje. Meni je stvorila osjećaj ugode na koži, i nahranjenosti.


Osjetljivo područje oko očiju je također nahranjeno uz pomoć Enchanted Eye Cream.


I to je bio kraj mog tretmana, i došao je red na prijateljicu Vedranu. I njezin tretman je prilagođen njezinom tipu kože (suhi, mislim :D). Ja sam to vrijeme iskoristila za šnjofkanje po trgovini (doslovno šnjofkanje :D) i fotkanje. Tako sam malo isprobala i tonirane kreme, koje se pomiješaju sa vašom kremom koju koristite za hidrataciju. Pretpostavljam da dobijete jednu vlastoručno napravljenu BB kremu :)


Dok smo čekali da Vedranino lice upije sve blagodati maske, pozabavile smo se bojama i raspoloženjima, uz pomoć Lush kotača boja.


Ovaj je kotač baziran na terapiji bojama. Ideja je zavrtiti kotač i odabrati 3 boje, bez puno razmišljanja. Prodavačica (jao kako mi je grozno što nisam upamtila ime!!!) tad protumači boje koje ste odabrali.

Evo mojih boja.


A evo i što koja boja znači. Prema tumačenju ja sam osoba koja ide naprijed i ne osvrće se puno za prošlosti, ono što tražim je unutarnji mir, a postići ću ga jer sam perspektivna. Ili tako nekako :D Ono što ja mogu reći je da tražim unutarnji mir koji mi uznemirava vječno pisanje diplomskog, a stvarno ga mogu postići tako da budem perspektivna i više to privedem kraju.


I toj je zabavici došao kraj, a i našem tretmanu. No dok je Vedrana dobivala kremu za lice, ja sam primijetila da sam se jako zacrvenila u licu i lagano me peckalo. Ne znam što me točno iziritiralo, no stvarno imam jako osjetljivu kožu kojoj je vjerojatno bilo previše proći kroz sve te korake. No prodavačica je odmah doskočila u pomoć, još jednom tonikom prešla preko lica (koje olakšanje osjetiti hladne blazinice na peckajućoj koži) i namazala me ovom kremom: Cosmetic Lad. Krema je djelovala instantno i crvenilo se povuklo, i stvarno me oduševila!! Radi se o višenamjenskoj kremu koja umiruje kožu, npr. poslije brijanja i sunčanja. Vjerujem da je savršena za ljeto!


Sigurno vam je već dosta fotografija, ali moram vam pokazati još neka čuda koja su najviše impresionirala moj nos i moje oči.







I to je bilo moje Lush iskustvo.

Što reći za kraj, osim novaca, novaca mi dajte!!! :)

Koristite li Lush i koji je vaš omiljeni Lush proizvod? 
Ja sam do sad isprobala kugle za kupanje i kremu za tijelo, ali ne sjećam se imena (jeste li primjetili kako se kroz cijeli post provlači podtema: "Josipa ima stvarno loše pamćenje"? - nije pohvalno za jednu studenticu povijesti :D)

Trk na link i prijavite se! Za lijene kojima se ne da skrolati do početka posta, evo linka opet.

55 comments

  1. E, bome si se ti lijepo nauživala :) Pravi kraljevski tretman :)

    ReplyDelete
  2. E ovo djeluje kao baš super iskustvo :)) Ja imam problem s tim premirišljavim dućanima i parfumerijama, nakon par minuta mi dođe povraćati od pretjerane mirišljavosti, uvijek se divim ljudima koji tu rade :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam problem da uđem u Lush i više ne želim izaći :D

      Delete
  3. Yaaay vratili su Honey I washed the kids :) :) :) (nisam dugo bila kod njih pa je sada oduševljenje još veće)

    Bila sam prije 2-3 godine na jednom takvom tretmanu, isto sa frendicom, samo smo se same međusobno maljale :D odn. mene je cura iz Lusha, pa sam ja frendicu :D I bila je ogromna uživancij :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam isprobala Honey, ali mi je ime urnebesno, a i čini se super sapun!
      Joj ja baš ne bih uživala u maljanju frendice, bolje da je cura iz Lusha :D Ja bih zaprljala i sebe i nju i Lush :D

      Delete
  4. Jesi li imala želju da zagrizeš neki od njihovih proizvoda. :) Meni se to često dešava :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I poližem i zagrizem i prožvačem, sve odjednom :D Osobito ako nešto miriši na bombone!

      Delete
  5. wow kakav tretman! Ja sam se sve vreme strecala pri pomisli koliko sta sve kosta...
    Josipa, mozda si ti svoje pamcenje upregla u ucenje istorije pa ti zato sve ostalo slabo ide :) Ne brigaj!
    Lep post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad pogledaš cijene, stvarno je poprilično skupo.. Zato bih si priuštila možda jednu stvarčicu, ajd možda dvije :D
      Misliš? Valjda sam dosegla limit koliko informacija mogu zapamtiti :)
      Hvala :)

      Delete
  6. Lako za tretman, fotka bloga je genijalna hahahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su neki vandali bili i napravili mi brkove :(

      Delete
  7. jejj super, bas si uzivala, ima predivnih stvari i vecina njih djeluje jestivo hehehehhe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš i jesam :)) Da, bojim se da bih većinu poželjela pojesti :D

      Delete
  8. Sjajan izvještaj! Drago mi je da si uživala. :)

    ReplyDelete
  9. woow,koja uzivanca! steta sto lush vise nije u splitu :( od lusha sam imal one divne pjenušave bombice i maske koje bi uzimala u onim malim pakovanjima(prozirne čašice)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je žao što ga nema u više gradova. Sad je samo u Zagrebu i Rijeci.

      Delete
  10. e ovo je baš bilo lipo :D
    šteta što je lush otrprašija iz splita :P

    ReplyDelete
  11. Koja divota od slika, vidi se da ti je bilo divno :)
    Bas mi je zao sto se zatvorio ovde kod nas, ali ni ovde nije bio toliki sa tako punooo stvari, divota jedna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta, da. Trebala bi biti jedna Lush prodavaonica u svakom susjedstvu, da skokneš po kruh i mlijeko i malo aromaterapije :)

      Delete
  12. Slika pre nego sto si usla mi je genijalna! :) Kao djak prvi dan u skoli! Setanje po radnji sa maskom i portiklom? Genijalna ideja! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, haha, to je bilo "slikaj me prije nego vide" :))

      Delete
  13. lijepo sam se naslonila na ruku i čitala tvoj post! baš si ga super napisala, od A do Ž! eh, vidiš i ja koristim onaj ultrabland za skidanje šminke i nakon toga je koža taaaaaaaaaak mekana! ako je koristiš stalno barem mjesec i sića, može ti riješiti sve probleme s kožom..no opet ja ga ne mogu baš svaki dan koristiti jer mi malko začepljuje pore pa mi nastanu tu i tam koji onaj sitni bijeli prištić zato jer je ta krema jako masna... e mene baš zanima ovo od lush-a tonirana krema! *_* bilo bi idealno kad bi ju pomješala sa svojom baleicom i dobila savršenu kak ti kažeš bb kremu! :D full sam zaboravila to pogledat u lush-u!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa daj piši o Ultrablandu, baš me zanima! Ja ga nisam stigla doživjeti od treperenja :) Čini mi se super ta tonirana krema, ali je skupoćica :/ Ali pogledaj sljedeći put kad budeš, imaju nekoliko nijansi. :*

      Delete
  14. A što reći nego blagooo ti see :)) Izgleda kao lijepo i opuštajuće iskustvo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep jep, svakoj od vas bih to poželjela :) Nije mi smetalo ni što se sve radi nasred prodavaonice!

      Delete
  15. Takvi postovi su mi najljepši. Baš se vidi da si uživala. :)

    ReplyDelete
  16. Ajme kralju, pa ja sam bila jučer isto u Petrinjskoj i povela sam rodicu. Moj post o Lushu će bit u subotu ili nedilju jer smo kupile neke stvarčice koje ćemo malo swatchat, a nemamo se kad nać nego za vikend. Zakon su ti slike i super ti je jaketa s početka posta! :D I baš mi je krivo šta mi nisu rekle o tom kotaču, baš bi ga zavrtila! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Princeza Girly, molit ću lijepo! :p U, veselim se tom postu! Koliko sam shvatila ti radiš u centru, lako tamo naletiš pa zavrtiš kotač kao Oliver Mlakar :D

      Delete
    2. Dobro govoriš Princezo G.! Radim u gradu i svratit ću jedan dan zavrtit kotačić! :D

      Delete
  17. Bome si uživala :))

    Šteta što nemaju neki odio za tretmane, nije valjda da se to sve odvija pred mušterijama? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, odvija se baš u prodavaonici, ali nije bilo puno mušterija :)

      Delete
  18. Meni je isto grozno što se tretman ne odvija u nekom dijelu za tretmane nego tako usred dućana pred ostalim mušterijama...džabe im taj tretman kad se ne možeš ni opustiti kako se spada. Prejadno, ovo im je samo (loša) reklama.
    Sutra ih zovem da otkažem svoj osvojeni termin jer ovo je zbilja gorila tretman, ko da sam usred džungle a ne na normalnom tretmanu lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gle, meni to nije smetalo. A i sumnjam da imaju prostor koji bi mogli urediti za tretmane, tako da ako biram između tretmana u prodavaonici i nikakvog tretmana, biram ovo prvo. Ali ako tebi smeta otkaži :)

      Delete
  19. Ja sam ti ogromni Lushie i koristim dosta, dosta njihovih proizvoda. Neke mislim da necu moci ikada zamjeniti ako za tim bude potrebe jer mi savrseno odgovaraju. Drago mi je da je tvojoj prijateljici i tebi bilo lijepo, citam onaj dio kada pises da ti se koza zacrvenila. I prije toga mi je "upalo" u oci da su ti koristili masku za lice Cosmetic Warrior. Ja sam na blogu pisala recenzije u jednom postu o 7 od ukupno 9 maski za lice koje ima Lush (ne ukljucujuci Mask Of Magnaminty). Od tih isprobanih 7 ja sam ustvari isprobala samo 6 jer Cosmetic Warrior mi nikako ne sjeda i jednostavno mi je toliko odbojna da je nisam nikada imala petlje ni isprobati. Ne mora znaciti da te ona iziritirala ali sve ostalo sto su ti nanijeli na kozu je odlicno. Od Ultrablanda koji i sama koristim, Fresh Farmacy mi je jako dobar cistac lica i dugo sam ga koristila, Tea Tree Water je isto odlican posebno za aknice i masnocu. Nisam isprobala Full of Grace ali hvale ga, Vanishing Cream nisam ali one Lush kreme koje jesam mi nisu odgovarale. Cudna mi je koza nakon njih. Jednostavnmo nismo kliknuli.Nisam ni okoloocnu kremicu. Cosmetic Lad je isto jako hvaljen. Crvenilo bih pripisala ili maski ili kremi za lice. Sreca pa ti je spasila situaciju djevojka koja radi u Lushu iako ti se to nije ni trebalo desiti. Ja bih neke druge stvari na tebi koristila ali o tome drugi put :))
    Iako Lush ima ogromno mjesto u mom srcu, ni ja ne idem na njihove tretmane cisto iz razloga sto nemam privatnost. Meni je moja privatnost izuzetno bitna, njega koze je intiman ritual i to me jednostavno odbilo. Vas dvije ste veselog duha i neopterecene ali ja nisam mogla otici iako sam vise puta neke tretmane osvajala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lushie hihi :)
      Nisam sad sigurna je li mi koža reagirala na masku ili kremu za lice, prodavačica misli da je možda na kremu jer je u njoj ekstrakt grožđa ili sl. No srećom spasila me :)
      Meni su ti svi proizvodi odlični ali na žalost, preskup mi je shopping u Lushu. Ali pročekirat ću sve recenzije kod tebe, baš me zanima. Bliži mi se rođendan, pa ću od frendica tražiti neku masku iz Lusha hihi :) Jel skupljaš posudice pa da dobiješ besplatnu masku nakon što skupiš 5 praznih posudica?
      A da, ovisi kako kome smeta. Meni uopće nije palo na pamet da bi mi to smetalo pa su me malo iznenadili komentari, ali da, razumijem da bi nekima smetalo. Ali ja to nisam doživjela sad kao pravi kozmetički tretman, tipa u salonu, kad se zbilja možeš opustiti. Više kao zezanciju i upoznavanje s različitim proizvodima.

      Delete
  20. E baš je ovo bio zabavan post, super slike, a i tvoji komentari! :D

    ReplyDelete
  21. jooooooj, dođem do krajat teksta i ono, ja bi u lush, odmah sada, otišla spizdit sve pare koje imam i pokupovat sve SVE i posložit u kupaonici da sve miriši kao i u lushu. ajme što si me naložila.
    koja uživancija,pogotovo biti tamo neko vrijeme i upijati sve one mirise......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa no, da sad nađem na ulici torbu punu keša, otišla bih u Lush :D :D
      Uvijek se može tamo doći i skautati, bez obaveze da se nešto kupi :)

      Delete
  22. jooaooj blago ti se! zelim ja! od nas jadnika je lush otisao tako da,.. moracu malo da pricekam dok se ponovo ne sretnemo...

    ReplyDelete
  23. Vidi se da su uživala!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. Odličan članak i slike :)))
    Lush mi je zakon!

    ReplyDelete
  25. Ljubomorna sam sad :P haha, daleko mi je Zagreb a kod mene Lusha nema :(
    vidi se da ti je bilo baš ugodno!

    ReplyDelete
  26. Predivne slike, lijepo je tebi bilo :) Ja (možda sam izuzetak) nemam baš ništa od Lusha... daleko mi je, a preko web shopa nisam ništa naručivala. :/

    ReplyDelete
  27. mislila da već komentirala, a sad vidim da nisam :D
    joj tamo tako lijepo miriše :/ al da su upola samo jeftiniji, bilo bi mi puno draže :P

    ReplyDelete
  28. super post! I ne, ne koristim Lush upravo zbog cijena. Jesam ovisna i volim kozmetiku, ali što je previše jest previše. Žao mi je. Za jedno kupanje 60 kuna? Neka hvala. Ali sviđaju mi se jako fotke. Ali nema Murkija pa je odmah minus.

    ReplyDelete
  29. Divan post ... A proizvodi su prekrasni *___*

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top