Recenzija: Alverde tekući puder


Bok ljudi, kako ste?
Ja sam eto silom (ne)prilika zatočena u stanu od jučer. Da ne kažem previše, reći ću samo: probava :D Too much, jel' da? Hahahah :D A danas sam trebala ići u malu školu šminkanja :(

No, da se maknem od ljak tema, idemo malo popričati o Alverde kozmetici. Imam nekoliko Alverde stvarčica, čak jednu paleticu sjenila i gel za obrve (koji mi je super).
Isprobala sam i šampone (isprva super, kasnije mi se tjeme naviklo), iiiiii što još? Da, tekuće rumenilo o kojemu neću ni pričati jer ide ravno u smeće.
A većinu Alverde stvari kupila sam na sniženjima. Ne znam jeste li skužili, ali Alverde ima uvijek par artikala na sniženju. Tako sam kupila gel za obrve, i rumenilo. Ponekad upiknem dobro, ponekad ne.

Prvo si pustite ovu super pjesmu u malo drugačijoj izvedbi:



Iiiiiiiiii prošli sam tjedan bila u DM-u s frendicom, ona je išla kupiti samo vodu (da, ima i takvih žena pipl!).
No ja sam eto kraj blagajne uočila Alverde tekuće pudere koji su bili na sniženju sa 34,90 na 16,90.
A bila sam dobra i nisam išla do njihovog štandića!!! Nego su me bezobraznički zaskočili na blagajni buhu!
No eto, predvidljiv rasplet, kupila sam si Alverde puder, pa da isprobam.
Ako ispadne super, super! Ako ne, neću plakati nad 17 kn. Možda koju suzu samo.

ALVERDE TEKUĆI PUDER 10 LIGHT IVORY


Na izboru su bile samo dvije nijanse, i ja sam uzela onu svjetliju, 10 light ivory.


Pakiranje je čvrsto, plastično. Sviđa mi se što ima pumpicu, što je praktično i higijenski. Lako se dozira koliko proizvoda želite da izađe van, neće se desiti da lagano stisnete a van izleti cijelo čudo pudera.


Dobit ćete količinu od 30 ml pudera, a što je najbolje, pudera rađenog od prirodnih sastojaka. To mi se najviše i sviđa kod Alverde, i svaki put kad kupim nešto njihovo držim si zamišljenu figu u nadi da će me oduševiti.


Puder miriši predivno, ali stvarno predivno!! Miris je možda malo jak, ali nestane kad ga stavite na lice.
Što se tiče nanošenja, u početku sam ga nanosila ravno rezanim kistom (ovim malim drvenim s Buyincoins), ali sam zaključila da ga je puno lakše nanijeti - prstima.
Na koži ostaje ugodan osjećaj, čak je nekako i mekša.
Ja imam ekstremno masnu kožu, i nosila sam ovaj puder cijeli dan na licu. Što sam zaključila? Definitivno će vam trebati nešto za matiranje. Ja sam stavila Essence puder za matiranje, i svejedno sam se i kroz njega zasjajila. No ne pretjerano. Čak mi se čini da je onako neki prirodan sjaj u pitanju. Nije mi izazvao prištiće, dakle nekomedogen je. 
No imajte u vidu da je svačija koža drugačija i da bi vama možda ovaj puder mogao smetati.


Ono što mi se ne sviđa je da ovaj puder ističe suhe dijelove kože. Da, imam ekstremno masnu kožu koja ima suhe dijelove. Da, baš sam blagoslovljena svojom kožom. Također, još mi je više istaknuo velike pore na obrazima, umjesto da ih je popunio i kožu zagladio, što bih voljela da jedan puder radi. To su mi najveće zamjerke.

Što se tiče prekrivanja, moći ćete i same zaključiti na fotkama koje slijede.

X-ić sam napravila s tekućim tušem, a puder sam razmazala prstima.




Dakle, prekrivanje je slabo. 
No, meni jako lijepo ujednači boju lica i sakrije crvenilo.
Kao što možete vidjeti na ovoj slici.


Bih li opet kupila ovaj puder?
Da, ako ga opet nađem za 17 kn :D
Po mom mišljenju ovaj puder je jedan od boljih u jeftinijem rangu drogerijskih pudera.

Planiram ovaj tjedan kupiti Revlonov ColorStay za masnu/mješovitu kožu.
Ako ga ima koja od mojih lovely čitateljica, do tell, da li se isplati?

I za kraj poruka kolegicama blogericama: čitam vas, ali ne stignem komentirati zadnjih dana. Nadoknadit ću :)

Ocjena

ne  mogu mu oprostiti naglašavanje suhih područja i pora


57 comments

  1. meh meh, ja uvijek zazirem od alverde dekorative jer sam imala par loših iskustava :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ću i ja polako odustati od njih :(

      Delete
  2. Od Alverde sam probala samo maskaru do sada (koja je super, inače)...ali ovaj puder me sada pogotovo ne privlači, nakon ovog što si rekla za suhe dijelove i pore :/

    Btw, ColorStay imam (za suhu kožu, doduše) i bio mi je ok na početku, ali jako mi je težak, u biti. Nisam ni išla za tim prvi put kada sam ga probala. Eventualno ću ga opet staviti na zimu, pa da vidimo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala maskaru njihovu, ali neću više eksperimentirati. Iako ako kažeš da je super, ako je vidim na snjiženju :D
      A čitala sam za njega da ga je teško skinuti. U biti bih htjela tako nešto postojano jer idem uskoro u svatove, a nemam dobar puder :/

      Delete
    2. Clarins i samo Clarins....

      Delete
  3. Odlična recenzija i da znaš i ja svaku subotu imam problema s probavom :D

    Alverde ne volim jer sve što sam probala nije mi bilo dobro :(

    ReplyDelete
  4. Ajme, menii se ova Alverde kozmetika nikako ne sviđa, al baš ono nikako. Vidim da prekrivanje nije nešto, al okej je ovako za dnevnu varijantu, a i za 17 kuna je vrhunski! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma baš to, za 17 kn i za dnevnu varijantu je stvarno odličan :)

      Delete
  5. Od Alverde na nesto dobro sam naletila samo kad sam uzela jednu maskaru za osjetljive oci ali opet ima puno boljih koje vise volim :) s puderom ne bih riskirala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam riskirala samo zato jer je bio na popustu. Viš ti tu politiku :D

      Delete
  6. meni je trenutno koža uništena od agresivnih dermatoloških tretmana (ali da su mi očistili lice jesu), još se i seboreja se pojavila tako da mi se ne da ekperimentirati sa puderima. Lice mi je većinom suho, ali ponekad i masno i znaš što...bilo je puno bolje imati samo masno lice. Nedostaje mi.

    Na lice sam skoro po prvi put počela nanositi specijalnu kremu za zaštitu od sunca i to je to, ne nosim puder zadnjih dana.

    super recenzija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj, nadam se da će ti lice uskoro doći k sebi! Na kakve tretmane si išla? Meni su uvijek nudili tretmane voćnim kiselinama, ali bilo mi je preskupo ići na to..
      Eto da nekome nekad nedostaje masno lice :))
      I bolje da ne nosiš puder, stvarno bolje. Neka ti se koža oporavlja i neka diše!

      Delete
  7. Izuzev onog kremastog rumenila koje sam nahvalila i dalje ne volim Alverde i nikad ni ne pogledam njihov stalak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ću ga početi zaobilaziti. Samo trošim novce na (većinom) gluposti.

      Delete
  8. Ja imam Colorstay za masnu/mješovitu kožu i to mi je stvarno jedan od boljih pudera koje sam imala, ako ne i najbolji. Odlično prekriva, ostaje nepromijenjen tijekom cijelog dana čak i na vrućinama, izbor nijansi mi je odličan, a jedina stvar koja mi kod njega smeta je da isto kao i ovaj, ističe pore. Moje su proširene i nimalo ih ne "popuni", da barem izgledaju manje. To onda rješavam tapkanjem pudera u kamenu preko pudera. Ali sve u svemu, svakako ga isprobaj, mislim da ćeš biti zadovoljna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A neee, osjećam se kao malo dijete kojemu je netko probušio balon :( Ali svakako bih ga svejedno voljela probati. Problem s porama bi trebao riješiti dobar primer. Hvala na komentaru :)

      Delete
  9. Ja nikad ne obracam paznju na Alverde dekorativu, ali mi je ovaj puder interesantan :) Lepa recenzija, i nadam se da ce probaavni problemi brzo proci, znam kako ti je... ;)

    ReplyDelete
  10. U meni ništa ne odgovara Alverde za lice ali onaj serum za nokte mi je odličan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pf, naravno da ćeš ti više znati o serumu za nokte :D Ja to nisam vidjela. Čekam sniženje :D :D

      Delete
  11. sve manje koristim pudere pogotovo tekuće, više mi se sviđaju bb kreme koje su sa spf-om jer vani ga sad već lagano peče! e znaš kaj, znam da sam recenzirala dr. Brand bb kremu koja je skupa, no neki dan kupila sam Maybelline kremu i ostala toliko iznenađena da želim zalihu za cijeli život! znaš kako smanjuje pore i crvenilo? ok, sad prekrivanje prištića moraš imat korektor koji je gust, ali ovo daje tako prekasnu boju tenu onako ugodno joooj ma recenzirat ću je uskoro samo kažem koliko mi je predobra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti imaš lijep ten pa ti ne treba jako prekrivanje :) Da? Ajde brže recenziraj tu Mejblin!

      Delete
  12. Meni onda ovaj puder definitivno ne bi odgovarao jer imam hiper mješoviti tip kože, sa t-zonom koja se na mahove peruta, a obrazi tj. onaj dio uz nos mi je masniji :(( sob,sob... preko ljeta kontam da ću koristiti samo rumenilo i korektor za podočnjake :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Dunja ti imaš tak krasan ten da mi nemoj tu vajnati uopće :D :*

      Delete
  13. Super je cijena, ali meni bi bio bacanje novca jer mi je koža presuha. I ja si mislim isprobati colorstay, samo za suhu kožu :)

    Moj nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, onda tebi sigurno ne bi odgovarao. Javi dojmove za suhu kožu :)

      Delete
  14. Probaj uz Revlon, Bourjoisov Flower Perfection. Praktički su isti. Isto prekrivanje, postojanost, matiranje. Jedino mi se čini da je FP malo lakši.

    ReplyDelete
  15. Ja se nikad baš nisam nešto usrećila Alverde proizvodima pa ih uvijek ignoriram, držim se provjerenih stvari :))

    ReplyDelete
  16. Hejtam Alverde otkad sam probala njihovu bazu i rekla nikad više :P Ja sam probala Revlon Colorstay i imam sve preporuke :D istina, dobila sam 5 ml, nisam kupila cijeli, ali svakako hoću kad naletim na njega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih rado prvo dobila tester pa da ga isprobam barem jedan dan, ali ništa od toga u našoj divnoj Kroejši :/

      Delete
  17. Na tebi fino izgleda, ali skoro da nema Alverde proizvoda za lice koji me nije razočarao tako da ipak ne bih eksperimentisala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim eksperimentirati, ali to često ne završi dobro. No sad sam OK prošla :)

      Delete
  18. Useful post! Thanks for sharing! Followed you with GFC and on Bloglovin', hope you can do same;)
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Meni se baš dopada njegovo slabo prekrivanje, a i nijansa mi je super. za 17 kn ću ga svakako isprobati, i kod nas uvijek zaskoče s blagajne s tim sniženjima na Alverde proizvode :D

    ReplyDelete
  20. Ti uvijek naletiš na neka super sniženja, sjećam se da sam išla tražit She sjajilo nakon tvog posta al ništa od toga kod mene, tek par doslovno polomljenih ruževa i sjenila. ah, što reći? Šteta što ističe suhe dijelove, to baš mrzim, mrzim, al za 17 kn odličan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ovisi od DM-a do DM-a što imaju na popustu.. Jep, nemojte me gledati izbliza i sve će biti ok, izdaleka se ne vidi to isticanje :D

      Delete
  21. Od njih sam samo probala nekakav puder u prahu i nije mi pasao.... i dezodorans koji mi je isto bio loš :( .... a već duže vremena sam na bb kremama pa pudere niti ne gledam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda zaključujem da imaš lijep ten i da ti ni ne treba puder ;)

      Delete
  22. naglašava suhe djelove lica - definitivno preskačem :D

    ReplyDelete
  23. Imam istu kožu kao ti tako da ću zaobići ovaj puder pa sve i da mi ga džabe daju :D.Ionako me ne privlači uopće njihova kozmetika,ja padam na slatke ambalaže,a njihova definitivno nije takva :D.Btw primijetila sam da ti se nokti slažu uz ambalažu pudera,jel to namjerno il slučajno? haha :D

    I da,opet ću te malo zagnjavit,al pliz reci mi kad je tebi stigao onaj kist sa buyincoins?Ja naručila njega i još par stvari prije skoro mjesec dana i još uvijek mi nije došlo :S.Jesi ti toliko čekala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve sličnosti su slučajne :D Da, def nemaju slatku ambalažu, ali meni se čini jako ekološki prijateljskom, još u tim zelenim bojama..

      Joj dosta brzo mi je stigao, u roku 2 tjedna. Ali to zna dosta ovisiti o tome odakle si, jesu li zadržali paketić na carini, itd. Držim fige da što prije stigne!

      Delete
  24. Ja sam iz BiH,Mostar i očito sam baksuz jer mi još nije stiglo.Momak 2.4 naručio sa svojom karticom (pošto ja nemam) par stvari u iznosu nekih 15-20 dolara možda i prvih možda tjedan dana su nešto procesirali bla bla i sve je sređeno sad samo čekam da mi se pojavi onaj smajlić na stranici al ga nema :(.I ako su ga zadržali na carini nemogu to saznat jer nismo uzeli onaj tracking number kako li se već zove pošto se dodatno plaća.Također reče mi on kad naručuje da se mora napisat Ime Nadimak(drugo ime?) i Prezime.Ja se odvalila smijat ,znači ako nemaš drugo ime ne možeš naručit?jer njemu nisu dali hahaha tako da je dvaput napisao ime i jednom prezime,šta misliš jel do toga?Glupo pitanje al eto :D.Drugačije se nije moglo naručit :S.
    Sorry što te gnjavim ovoliko al baš mi je krivo,prva narudžba pa belaj :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj ne sjećam se više kad sam naručivala jesu li me tražili taj nadimak. Ali nedavno sam naručila s BIC kistove za manikure, i nisam imala problema. Nisu još stigli, ali ima još vremena. Pa tebi već puno kasni, daj ti njih kontaktiraj i pitaj što je s tom pošiljkom, da ti nije stigla još. Ma ne gnjaviš, a nije to ni malo novaca pa da ti ne stigne :/

      Delete
    2. A to možda nije nadimak nego "middle name", jer Amerikanci imaju kao ime i onda još middle name, to je nešto kao kršteno ime ali zapravo nije :D

      Delete
  25. Kupila sam Alverde tekuci (mineral) jer sam potrosila svoj True Match od L'Oreala, i previse mi je skup trenutno. Prva tubica je brzo otisla, i bila sam jako zadovoljna! Medjutim, u zadnje vrijeme mi se na licu pojavljuju pristici po celu i bradi, kakve nisam imala od puberteta! Ocito mi nesto ne pase. Istina, malo sam postala i lijena oko detaljnog skidanja sminke navecer. Uglavnom, nije ideal za masnu kozu (poput moje), i istina je to za pore. S mat puderom preko izgleda nekako jos vise fake, i svaka nesavrsenost na kozi se vidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, ako ti nije smetao kad si koristila prvo pakiranje, možda ni nisu prištići od pudera. Možda si nešto drugo promijenila u rutini? A možda i je, tko zna.. Detaljno skidati šminku, osobito puder!! Ja ni ne mogu otići spavati s puderom, osjećam ga kao oklop na licu. Jedino ako sam jako jako jako "umorna" :p

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top