Usporedba sprejeva za zaštitu kose od topline: Schwarzkopf, Pantene, Balea


Vrijeme je za ispovijed! Koliko vas ovdje što čita ove retke koristi peglu za kosu/figaro, svaki dan ili nekoliko puta tjedno? Koliko vas fenira kosu s četkom i izlaže ju visokim temperaturama sušila za kosu? Khmkhm, zamišljam velik broj podignutih ručica u zraku. A koliko vas prije izlaganje kose visokoj temperaturi koristi nešto da ju zaštiti? Op, puno ruka se spustilo, hm? Neću vam sad držati predavanja o tome kako morate štiti kosu, osobito ako ju svaki dan peglate/kovrčate, mislim da to i same dobro znate. Moram priznati da sama rijetko zaštitim kosu prije sušenja, iako se trudim zaštiti ju prije korištenja pegle. Doduše, koristim peglu rijetko i to samo kad želim nakovrčati kosu (pitam se zašto nisam kupila figaro :D). Prije korištenja trudim se ne biti lijena pa sam zato još prije dvije godine kupila  svoj prvi sprej za zaštitu kose, i to Schwarzkopf "Guardian Angel". I to upravo ovaj isti koji je na slici. Vidite, rijetko ga koristim :/ No u međuvremenu sam kupila i Balein sprej, a na jednom eventu dobila Pantene, pa ajmo ih staviti na test, da vidimo koji je bolji, pa vas možda i nagovorim da pružite kosi zaštitu i date joj šansu da preživi sve te torture :D Nemojte da vam linkam video one curice koja je ostala bez pramena kose zbog figara :D


Schwarzkopf got2be 'guardian angel'


Ovaj "anđeo čuvar" tvrdi da će zaštiti vašu kosu od temperatura do 220 stupnjeva (Celzijus), a dolazi u bočici od 200 mililitara. Kao što rekoh, imam ga sigurno već dvije godine, što govori puno o meni i lijenosti, a moja procjena je da ga imam još negdje 1/3. Sprej jako fino miriši, lijepo se raspršuje i ne lijepi kosu. E sad. Nemoguće je procijeniti koliko uistinu štiti kosu, pošto to nije nešto što je oku vidljivo, no mogu reći da mi kosa nije oštećena zbog upotrebe pegle. Je li to zbog njega ili ne, stvarno je teško procijeniti, kao i kod svakog spreja za zaštitu od topline. Pošto je zbog oblika bočice teško uslikati deklaraciju na poleđini, ja ću vam je prepisati.


"It's got2be! got2be guardian angel za zaštitu od topline! Zaštiti svoju vruću frizuru s got2be anđelom čuvarom. Pruža ZAŠTITU OD TOPLINE i do 220C, pa će tvoja kosa biti neuništiva i uz korištenje sušila, glačala ili kovrčala za kosu. Dakle, samo naprijed i kreiraj vruće frizure, sada kad imaš svog vlastitog anđela čuvara da te štiti" Izgledaj božanstveno i blistaj! Uporaba: Nanesi na ručnikom prosušenu kosu. Osuši sušilom za kosu. Ako želiš, upotrijebi glačalo ili kovrčalo za kosu za vrući stil. Nikad nemoj koristiti glačalo ili kovrčalo za kosu na mokroj kosi!!!"

Ja ga koristim prema uputama, s tim da još našpricam suhu kosu prije peglanja/kovrčanja, i onda pričekam da se malo osuši taj sprej na kosi prije kovrčanja. Također, uz pomoć češlja rasporedim sprej nakon špricanja po cijeloj kosi. Usput, "glačalo za kosu"? Tko to govori?! :D

Super pumpica koja lijepo rasprši sprej.


Sastojci: Aqua, Alcohol Denat, VP/VA Copolymer, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Cetrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Phosphoric Acid, Hexyl Cinnamal, Linalool Limonene, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butyphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Benzoate.

Aktivan sastojak koji štiti kosu bio bi Wheat protein (protein pšenice). On zapravo toliko ne štiti kosu koliko joj vraća proteine koji se izgube prilikom izlaganja kose visokim temperaturama. Cetrimonium Chloride je sastojak koji je tu kao prezervativ, ali ima i antistatička svojstva (link). Hydrolyzed Silk je sastojak koji se koristi u proizvodima za suhu i oštećenu kosu, jer ju hidratizira i povećava volumen (link). Butyphenyl Methylpropional je mirisni sastojak koji može izazvati alergiju (link)!

Cijena: bila sam danas u Dm-u, tamo je cijena 37,90 kn (oko 5 eura), s tim da Schwarzkopf ima još jedan sprej za zaštitu od topline, Taft, koji je jeftiniji, a dođe 25,90 kn.

Pantene heat defense gloss spray


Ovaj sprej* je nešto drugačiji jer osim zaštite od vrućine nudi i pojačavanje sjaja kose. U sebi nosi 150 ml proizvoda koji štiti kosu od oštećenja uzrokovanih visokim temperaturama. No ne piše koliko visokim temperaturama, i to je prva stvar koju mu zamjeram. U Dm-u ćete ga platiti 26,90 kn (oko 4 eura), i koliko sam vidjela ima više vrsta, ovisno o tipu kose. Također fino miriši i ne lijepi kosu, međutim, druga stvar koju mu zamjeram je pumpa, koja izbacuje sprej u skoro pa ravnomjernom mlazu, što je po meni veliki propust, jer naravno da će se sprej lakše rasporediti ako ga u startu pumpa ravnomjerno izbacuje. Mlaz je nepoželjan kod sprejeva :D


"Sprej za sjaj koji štiti kosu od oštećenja uzrokovanih visokim temperaturama. Pomaže zaštiti od oštećenja koja izaziva toplina te pojačava sjaj kose. Raspršite po vlažnoj kosi od korijena prema vrhovima i ravnomjerno raščešljajte prije sušenja. UPOZORENJE: ne prskati u oči."

SASTOJCI: Aqua, Alcohol Denat, PVP Quaternium-80, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Cetyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylparaben, Panthenol, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Parfum, PEG-25 PABA, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Limonene, Hydroxyisohexyl 3- Cylohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Polyaminopropyl Biguanide.

Mali osvrt na sastojke: ja jesam poprilično neuka što se tiče sastojaka, no na prvu vidim da ovdje ima dosta alkohola i parabena. Zanimljiv sastojak je podcrtani, PEG-25 PABA, koji se nalazi na popisu sastojaka koji djeluju kao UV filter (link). O boldanom, PEG-40 sastojku, pročitajte više dolje kod Balea spreja. Panthenol je sastojak koji ima hidratantna svojstva te djeluje antistatički na kosu (link). Amyl Cinnamal je umjetan miris koji se povezuje s alergijama i kontaktnim dermatitisom (link)!!!!!

Taj nesretni mlaz.


Balea trend it up sprej za zaštitu kose

Ovaj Balein sprej ima bočicu identičnu Pantenovoj, i osobno mi se sviđa ovaj mehanizam samog spreja, koji podsjeća na sredstva za pranje prozora. Međutim, bočica je deblja, iako su iste visine. Deblja je jer sadrži 50 ml više od Pantene spreja, te ima 200 ml proizvoda, kao i Schwarzkopf sprej. Međutim, čini se da je Balea tim usavršio dizajn, jer sprej se raspršuje ne u direktnom mlazu, nego u lijepo raspršenoj maglici. Miris nije baš nešto, ali on se ionako izgubi pa to nije ni bitno (ne lijepi kosu). Bitna je doduše cijena, i ovaj sprej u Dm-u košta 16,90 kn (oko 2.5 eura), što ga čini ovdje najjeftinijim sprejem. Na deklaraciji je navedeno da štiti od temperatura do 200 stupnjeva Celzijusa.


"Primjena: prije sušenja i oblikovanja frizure sušilom ravnomjerno nanijeti na mokru ili ručnikom prosuđenu kosu s udaljenosti od 15 cm. Prije oblikovanja frizure uređajima za ravnanje ili uvijanje kose. dodatno nanijeti na već suhe dijelove kose. Prije prve uporabe pomaknuti pregradu na pumpici. Upozorenje: u slučaju da sadržaj pakiranja dospije na pod, očistiti zbog opasnosti od klizanja."


Sastojci: Aqua, Alcohol, VP/VA Copolymer, Propylene Glycol, Cetrimonium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, PEG-14 Dimethicone, Silicone Quaternium-22, PPG-3 Myristyl Ether, Pentaerythrityl Tetra-Di-t-Butyl Hydroxyhydro-cinnamate.

Aktivan sastojak bilo bi ricinusovo ulje (Castor oil) koje se odlično ponaša na visokim temperaturama i ima hidratanta svojstva. Vjerujem da većina vas zna da je ricinusovo ulje odlično za rast kose, trepavica i obrva. Ricinusovo ulje djeluje tako da obavije vlas kose i pri tom je štiti od visokih temperatura. Međutim, PEG-40 dio znači da ovo nije čisto ricinusovo ulje, nego je etoksilacijom obogaćen kemikalijom na bazi petroleja. Koliko sam ja skužila iz ovog članka. Što baš i nije dobro, jel'. Tu su i silikoni (boldana slova) koji također štite kosu i obavijaju vlasi, i time sprečavaju gubitak proteina iz vlasi prilikom peglanja/kovrčanja.


ZAVRŠNE MISLI:

Što reći za kraj ove usporedne recenzije? Mogu reći da mi se Pantene ne sviđa u svemu ovome, pumpica je katastrofa, sastojci su puni alkohola (i ostali imaju alkohol, i to na drugom mjestu, ali ne i dodatno), a i dobije se samo 150 ml proizvoda. Cjenovno je Pantene u sredini. Schwarzkopfov 'guardian angel' je popularan kod beauty Youtube-ašica, cjenovno je najskuplji, pumpica je super, ali ima i najveću zaštitu, do 220 stupnjeva! Pa dolazimo do Baleinog spreja, koji je uvjerljivo najjeftiniji, ima dobru pumpicu, te štiti do 200 stupnjeva. Koji sprej ćete vi koristiti ovisi o vama, nadam se da će vam ovaj post pomoći pri odabiru. Najvažnije je da KORISTITE NEKAKVU ZAŠTITU OD TOPLINE. Kosa će vam biti zahvalna ;)

DA LI SPREJEVI STVARNO DJELUJU I ŠTITE KOSU OD VISOKIH TEMPERATURA?
Nakon što sam napisala ovaj post pronašla sam vremena da pronađem informaciju da li sprejevi uopće djeluju. Ono što me najviše brinulo bila je količina alkohola koja se nalazi u njima. Međutim, ono što sam otkrila je da je alkohol tu jednostavno kao sredstvo u kojemu se otapaju svi ostali sastojci, i prilikom peglanja/kovrčanja, on jednostavno ispari. Dakle, ne bi nas trebalo zabrinjavati što se alkohol nalazi na 2. mjestu u popisu sastojaka ova tri proizvoda. Silikoni su korisni sastojci u sprejevima jer obaviju vlas kose i zaštite je od vrućine. Po sastojcima Balein sprej ima najviše silikona. Hydrolyzed Wheat Protein je sastojak (ovdje ga ima samo Schwarzkopfov sprej) koji vlas kose upije i hidratizira ju, osobito jer se prilikom peglanja/kovrčanja vlastiti proteini kose razgrađuju, pa se ovako i nadoknađuju.
Moj je zaključak da sprejevi toliko ne štite kosu od vrućina koliko nadoknađuju ono što kosa prilikom peglanja/kovrčanja gubi, kao što su proteini, zbog čega je kosa suha a vrhovi ispucali. Ovo moje malo istraživanje me potaknulo da nastavim koristiti sprejeve za zaštitu od visokih temperatura. Ako netko ima više informacija ili ima više znanja o sastojcima, molim da me prosvijetli :D


KORISNI LINKOVI:
Does Heats Protectant Really Save Your Hair?
Does Heat Protection Help Hair?
Heat Treatmen Protective Products

Molit ću lijepo, uspjela sam uloviti ove trenutke, molim pohvalu :D
Schwarzkopf se nije dao, nekoliko sam puta "hvatala" i potrošila dosta spreja, ali eto,
podnosim žrtve za blog, hehe :D



I za kraj sam vam ostala dužna video :D




*PR uzorak


59 comments

  1. Koristim Balein, ali samo kada peglam kosu ili kad je uvijam figarom, a to je retko kad :D, a nemam naviku da ga stavljam pre sušenja kose (to moram da menjam, znaaam! :D). Ok mi je, nemam neko ni negativno, a ni pozitivni mišljenje jer ga ne koristim često mada imam utisak da mi nekako ,,naduje" (u nedostaku boljeg izraza :D) kosu i da ne pada ravno kada ga koristim ali ga svejedno naprskam, vodeći se rečenicom ,,pa valjda obavlja svoju svrhu" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nemam ni ja tu naviku, ali bi ju trebalo stvoriti :D Balein stvarno nije skup i trebalo bi. Evo budem! Ako budem ja moraš i ti! :D

      Delete
  2. koristim puno got2b proizvoda, i mislim da je linija super. moja frizerka krepava od smijeha na ove sprejeve i kaže da uopće na pomažu, ali ja ih svejedno koristim. imam samo ovaj got2b, i kad ga potrošim, uvijek ga ponovo kupim. meni je baš dobar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A moraju djelovati!!! :p Ne prihvaćam da ne djeluju i da su placebo! :D

      Delete
  3. HAHAHA, znam da nije smjesno ali bokte pa kako je uspjela ovako spalit kosu? hahaha :D
    i btw, ja imam doma ovaj got2be ali ga se rijetko sjetim staviti :D (niki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A malo JE smiješno, ajde :D
      Ccc, stavit ga u kupaonicu na vidljivo mjesto i redovito koristiti! ;)

      Delete
  4. Kad ovako fotkaš na ogradi balkona, samo čekam kad ćeš napisati da je neki proizvod otišao preko :D
    Ili, zamisli da ti se neka vrana zaleti jer je blještavo i sjajno :D

    Ok, ajmo sad ozbiljno.. inače sam čupava, peglam 1-2 u 2 tjedna, ostavim da se prirodno osuši, speglam i onda na vrhove stavim neki serum iz Avona. Vrhovi su mi najkritičniji (bemti čupavost) i ovo mi je ok zaštita. Samo ok. Jednom mjesečno si sama poštucam vrhove, bez toga ništa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znaš da i ja samo to čekam i čudim se kak već do sad nije! Ajd ovi sprejevi bi preživjeli, ali da padne neka šminkica, aaaaaaa!
      A da si kupiš ovaj Balein, kao za svaki slučaj? :D Pa da imaš i neku zaštitu prije peglanja. Ako se peglaš 1-2 u 2 tjedna, dugo će ti i trajati ;)

      Delete
  5. Koristim got2be, a imam ga već sigurno 3 godine i kusur. A vidjela sam jendom prilikom u Mulleru od Dove-a, pa kad ovog potrošim, imam u planu njega uzeti. Sreća moja, pa mi nije potreban jer zaista minimalno koristim fen/figaro/peglu :) Naravno, kada ih koristim, uvijek špricnem za zaštitu. Yay me! Sjedi, 5 :D

    Super usporedba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da i Dove ima sprej, super. Bravo, tapšam te po glavi uz odobravajuće klimanje glavom :D

      Delete
  6. Imam već drugu bočicu Guardian angel spreja i meni je odličan, stvarno mi dugo traje a koristim ga pri skoro svakom pranju kose. Prije njega sam imala i taj Schwarzkopf taft, u sivoj bočici ako se ne varam, nije mi baš bio nešto. Ovaj Balein vrijedi probati i svaka ti čast na fotkama, trebalo je uhvatit te momente :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni drago da ti paziš na kosu, ali to se i vidi jer ti je kosa stvarno lijepa ;)
      Hvaaalaaa, bilo je zabavno hvatati sprejanje heh :D

      Delete
  7. nisam koristila nikakvu zaštitu, ali nekako mi se slatko ovo ime "anđeo čuvar" a i imam dobra iskustva sa Schwarzkopf lakovima za kosu tako da bi mogla probati taj:)
    odlične fotke i recenzije.

    ReplyDelete
  8. meni je ovaj od Schwarzkopfa bas lijepio kosu, i sad skuplja prašinu na polici -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni uopće ne lijepi, šteta.. Ali svejedno i moj skuplja prašinu, no planiram to promijeniti! :D

      Delete
  9. Ne koristim nikad nista na kosi za sto mi treba ovakva zastita ali svejedno sam procitala jer volim citati tvoje postove! :P

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čak ni sušilo za kosu? Svaka čast :D

      Hihihihi, hvaaalaaaa :)

      Delete
  10. Imam John Frieda "Frizz - Ease" i koristim ga uvijek prije susenja i peglanja kose. Prije njega koristila sam Syoss i mogu reci da su nebo i zemlja. Ovaj je lagan, ugodnog mirisa i ne lijepi kosu, dok je Syossov cista suprotnost. Bacila sam ga nakon kojeg tjedna koristenja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam isprobala niti jedan od ta dva, a za Frizz-Ease nisam ni čula ni vidjela, toga nema u našim dućanima pretpostavljam.. Bitno da štitiš kosu i da si našla nešto što ti odgovara!

      Delete
  11. Isprobala sam i Got2be i Balein i nemam neke posebne dojmove o njima :D Koliko su štitili, ne znam jer ih nisam redovno koristila, no znam da su mi oba lagano sljepljivala kosu. Sada koristim L'oreal Elnett sprej za zaštitu od topline i dobar mi je, a kada ga potrošim planiram kupiti Kerastase Chroma Thermique. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je drago da štitiš kosu! ;) Ni mene niti jedan nije osobito oduševio, ali mi ni ne sljepljuje kosu. Možda si ti darežljivija sa sprejem pa staviš više od mene, pa onda dođe do ljepljenja.. Ajd pa napiši nešto o tim sprejevima :)

      Delete
  12. Ova recenzija mi je trebala, u potrazi sam za nekim sprejom i čini mi se da će ipak biti Balea .

    Pohvala za fotke i ulov prskanja, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi drago da sam ti pomogla! Da, za početak je Balea super, pa ćeš vidjeti kako dalje!
      Hvala! :D

      Delete
  13. 1. ne peglam kosu, ne koristim figaro, ne koristim sprejeve.
    2. video - AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA pišam gaće!!! :))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Znam, tvoja kosa je čudo jedno :D
      2. Jel' da, haahhahahhahah :D

      Delete
  14. Svaka čast za fotku kako su ulovila momenat prskanja :D

    Uvek koristim nešto za zaštitu i tako godinama, volela bih ovog anđela da probam, volim njihove prskalice ali taj nema god nas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D

      E super, bravo, tako treba, to je dobro prase! ;) Ah, eto da barem mi imamo nešto što nema kod vas hehehehhe :D

      Delete
  15. Odličan post, a pogotovo fotografije špricanja :) Ne koristim ništa od navedenog ni peglu, ni figaro, ni fen, ali ako budem imala potrebe, sigurno ću kosu zaštititi nekim od sprejeva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to volim čuti, trebaš štiti! Čak ni fen, impresionirana sam ;)

      Delete
  16. Bas sam htjela da pohvalim kako si mlaz uhvatila :D ja se ne bih ni trudila :D
    Koristim kao ponesto eto, ali nikad ne znam ima li efekta pa ne smijem ni tvrdit :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, a ja žicam pohvale i sama hahahah :D
      A neka koristiš, zlu ne trebalo. Ja sam sigurna da ima ipak nekakvo djelovanje, makar, trebalo bi to istražiti.

      Delete
  17. nekako mi je čudno što im je alkohol svima skoro pa glavni sastojak,to me nekako odbija :/ korisrim Gliss kur-ov sprey :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, ali nisam primjetila da mi isušuje kosu, pa eto :/

      Delete
  18. Meni se sviđa Schwarzkopf :) ja imam neki Avonov :) ali ne znam čemu toliko alkohola u svemu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glavno da brineš za kosu! Nisam znala da i Avon ima.. A kad sam kupovala prije 2 godine nigdje ničega :D
      A ne znam ni ja :/

      Delete
  19. odličan post, hvala na recenziji za različite proizvode ali i ja mislim d aje schwarzkoff naj naj, nekako se najviše u njih i pouzdam :D lp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, meni se čini da ima najkvalitetnije sastojke, iskreno. Hvala Diya :)

      Delete
  20. Hahaha morala si ovu jadnu zensku stavit XD Ne koristim sprejeve za zastitu zasad jer se ne peglam nit kovrcam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ništa bez nje, barem joj povećat gledanost haha :D A etogac, onda ti ni ne trebaju ;)

      Delete
  21. ovaj video mi je mozda najdrazi te vrste... mogu ga gledati sto puta i svaki put umirem od smijeha! super recenzije, ja sam definitivno jedna od onih krivaca sto nikada ne stite kosu, ali moj je moto sto nije potrgano, ne popravljaj... kosa mi je jaka i sjajna, bez ispucalih vrhova... nije da se hvalim, ali.... hihi
    Stela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, stvarno je smiješan, iako i tužan u isto vrijeme, ali nitko nije umro pa se ipak možemo nasmijati :D A i kosa raste brzo :D
      Eh onda si sretnica :)

      Delete
  22. Video je sve smješniji što ga duže gledaš! xD
    Post je super, meni je taman kosa narasla, pa ću morati početi koristiti ove proizvode pošto je pegla na vidiku xD
    Tako da baš si ga napisala u pravo vrijeme. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma čuvaj se pegle što više možeš, ali ako baš moraš, zaštiti kosu :)

      Delete
  23. Svaka ti čast za post, ja se slomih tražeći informacije o heat protect proizvodima, ali slabo toga ima kod nas na tržištu, a i po netu. Ja sam koristila Syoss i Taft ne zna se koji je gori - smrde, slijepe kosu i ŠPRICAJU U MLAZU! Riješila sam problem tako što sam ga pomiješala sa Gliss prskalicom, pa sam donekle neutralisala miris i mlaz. Međutim, još tražim nešto drugo. Voljela bih kupiti ovaj Guardian Angel, ali ga u Sarajevu nema :(
    Mislim da ću na kraju kupiti Uniq1, mislim da i on štiti od toplote. Inače sam izgleda jedna od rijetkih koja koristi heat protect prije svakog sušenja kose fenom, a pogotovo kod peglanja.

    Ne razumjem se puno u sastojke, ali znam da od ovoih PEG treba bježati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad sam kupovala sprej prije 2 godine isto je bio stvarno slab izbor, a i porazbacani su po policama, bilo bi super kad bi bili svi na istom mjestu, ali eto tako je kako je. Joj taj prokleti mlaz, tko to smisli!!!
      Neka si jedna od rijetkih, bit ćeš i jedna od rijetkih sa zdravom kosom!

      Delete
  24. Uuu super post, hvala ti na njemu. Nemam proizvode za zaštitu od topline jer jako rijetko i koristim takve uređaje.. Kosu uglavnom puštam da se posuši na zraku, tu i tamo koristim fen i figaro.. Ali dobro bi mi došao ovakav jedan proizvod i mislim da će izbor pasti ili na Baleu ili na Schwarzkopf :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam ti pomogla :) I ja najradije kosu osušim na zraku, ali nekad je žurba pa treba to malo ubrzati :D

      Delete
  25. meni sad nista nije jasno. ok je ovo za sastojke,ali ako ne stite kosu od viskoh temperatura pegle,figara i fena,koja im je onda svrha? planiram uzet peglui uvijač ali sad nakon ovog posta vise nisam sigurna u ništa. svaka čast na ulozenom trudu i odličnom postu! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije da ne štite, ali ništa ne može 100% zaštiti, to treba znati. Štite, osobito ovi sa silikonima, a i drugi imaju neke sastojke koji štite vlas. Ali više nego što štite oni istovremeno kosi vraćaju sastojke koje kosa gubi prilikom peglanja. Na primjer, proteine. Jer gubitkom proteina kosa puca i lista se. Barem sam ja to tako shvatila.

      Delete
  26. hahahahaahahahha umrla sam od smijeha na video...hahahahahahahahahha
    Ja koristim got2b već 2 godine i prezadovoljna sam :)

    ReplyDelete
  27. meni je kovrčalo presmiješna riječ!m++

    a što se tiče sprejeva, koristila sam prije l'oreal elnett kremu za zaštitu od vrućine, i nije mi se svidjela jer bi mi kosa nakon peglanja imala jako čudan miris spaljenog proizvoda, pa sam odustala. Sad se jako rijetko peglam, a i najčešće ostavim kosu da se osuši sama, pa patim od bolova u vratu dan poslije :P

    ReplyDelete
  28. Schwarzkopf sam probala, i isto kao i ti nisam bila sigurno da li stvarno pomaze ili ne. :/

    ReplyDelete
  29. uzela sam svog anđela,malo sam ga previse stavila i to prvo na suhu kosu. malo je teze islo nego kad sam rvi put probala figaro. al znas kako se kaze,prvi mačići se bacaju u vodu! Ima još vremena da kovrće naravim kako treba :) i da pravilno isprobam sprej

    ReplyDelete
  30. Is it really protect from sun, because I never heard such things Should I take risk? :P I will take then I will tell you what results get from this spray..

    Fashion Tips

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, I guess you clicked on the "translate" button and got lost in the translation :) These sprays don't protect from the sun but from the heat, like from the flat iron or the hair dryer :=)

      Delete
  31. Sa obzirom na nisku cijenu balein mi se pokazao odlican.

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top