Vichy Normaderm linija + prvi dojmovi (nakon 20 dana korištenja)


Prije 20ak dana objavila sam gornju fotografiju na svojoj Facebook stranici, točnije 20.9.2013. (jej, Facebook pamti datume umjesto mene!!). Naime, Vichy Hrvatska mi je odlučio pokloniti proizvode iz svoje Normaderm linije, u svrhu testiranja, i na kraju, naravno, recenzije. Ako ste pomislili "vidi nje, sretnice" razmislite opet, i nećete to više misliti :D 
Ove sam proizvode dobila zbog svog tipa kože, koji je izrazito mastan i problematičan, uz proširene pore, ožiljke od akni, crvenilo, akne, prišteve s bijelim kapicama, neravnu površinu kože (zbog sitnih prištića), ali i prve bore (takozvane bore smijalice ispod očiju, ipak imam 27 godina :D). Koža mi se zna često i ljuskati, iako je masna, dubinski je ponekad dehidrirana. Istovremeno je jako osjetljiva, kao što masna koža često i je. Mislite li i dalje da sam sretnica? Naravno da svi imaju neke probleme s kožom, osim rijetkih izvora zavisti, a vi ste upravo čuli za moje. Normaderm liniju koristim sad već 20 dana i mislim da mogu s vama podijeliti prve dojmove! Dakle, u ovom postu ću vam ukratko predstaviti cijelu liniju proizvoda te svoje mišljenje koje sam formirala nakon skoro 3 tjedna svakodnevnog korištenja ovih proizvoda. Dakako da ću napraviti i detaljnu recenziju svakog proizvoda, ali za to je još prerano. Recenzije možete očekivati za otprilike mjesec dana.

UPOZORENJE! Moram ovo naglasiti: svi imamo različitu kožu koja ima svoje potrebe. Samo zato što je meni neki proizvod dobar ili nije dobar, ne znači da će isto vrijediti i za vas. Nešto što je meni loše, vama može odlično odgovarati, i obrnuto. Isto kao što nekim ljudima odgovara neki lijek, drugim ljudima taj lijek može izazvati nuspojave, ili ne mora uopće djelovati. OK, sad kad smo to raščistili, idemo dalje :)



VICHY NORMADERM linija za njegu kože predviđena je za borbu protiv 6 znakova kože s nepravilnostima kod odraslih: nepravilnosti, proširene pore, masni sjaj, crvenilo, ožiljci, neujednačen ten. Kad čitam protiv čega se Normaderm bori, u glavi stavljam mentalne kvačice pored svake stvari, jer imam ih sve! Koristila sam i ranije neke proizvode iz ove linije, ali nisam nikad koristila baš cijelu liniju, od skidanja šminke preko umivanja pa do krema. U liniji se nalazi 11 proizvoda, za dnevnu i noćnu njegu, za čišćenje i dopunsku njegu. U svrhu testiranja iz upotrebe sam izbacila sve proizvode koje sam do sad koristila, tako da mogu stvarno reći da sam koristila samo Vichy Normaderm.

*cijene će biti u zagradi, i to su neobavezne preporučene cijene - što znači da cijena zapravo ovisi od ljekarne do ljekarne, ali se kreće oko preporučene cijene

UMIVALICE


U liniji su tri umivalice, i sve tri obavljaju svoj posao izvrsno i koža poslije ostaje mekana i glatka, bez osjećaja suhoće i zatezanja. Umivalice 1 i 2 obavljaju posao pilinga, dok je broj 3 gel za umivanje za blago čišćenje.

  1. Piling-gel za svakodnevno korištenje. U početku sam ga koristila svaki dan, međutim zaključila sam da mi najbolje odgovara kad ga koristim svaku drugu večer prije spavanja. Koža je poslije umivanja stvarno jako mekana i glatka, a čestice pilinga nisu pregrube, tako da ako vam koža nije osjetljiva kao moja, možete ga koristiti i svaki dan. (94 kn)
  2. Normaderm 3 u 1. Po meni je ovo jedan odličan proizvod! Možete ga koristiti kao umivalicu tako da ga kratko utrljate u kožu i isperete. Kao piling tako da ga nježno masirate po licu malo dulje, i detaljno pređete svaki dijelić lica. A ono što ja osobno najviše volim, kao masku, kad ga držite 5 minuta na licu. Tako možete istodobno napraviti i piling prilikom ispiranja maske s lica, a to je ujedno način na koji sam ja koristila ovu umivalicu. Lice je nakon korištenja jako mekano i glatko. Jupi jej :D (95,57 kn)
  3. Normaderm gel za čišćenje. Jedna blaga umivalica koja uklanja nečistoće, i koža je naravno mekana i glatka nakon korištenja. Ja ju koristim ujutro i navečer na dane kad odmaram kožu od pilinga. (92,38 kn)

ČISTILICE 


Ovo su proizvodi za čišćenje lica bez umivanja. Radi se o micelarnoj otopini za skidanje šminke i losiona za čišćenje.

4. Micelarna otopina. Ovaj me proizvod baš i nije oduševio. S lica lijepo skida puder, rumenilo, što već imate, no zakazuje što se tiče skidanja šminke s očiju. Neki dan sam nosila Essence gel eyeliner koji je dosta teško skinuti, i ova micelarna se pokazala lošim odabirom. Morala sam stvarno puno trljati a čak ni tad nisam uspjela ukloniti šminku do kraja. Ima problema i s običnom maskarom. Meni takav proizvod generalno ne treba jer šminku s lica ionako uvijek skidam umivalicama. (82,25 kn)
5. Losion za čišćenje lica i sužavanje pora. Za razliku od micelarne, ovaj losion je jedan odličan proizvod! U početku sam znala osjetiti snažan miris alkohola, i frapiralo me kad sam vidjela alkohol visoko na listi sastojaka, no očito mi se lice naviklo jer sad odlično reagira na njega! Koristim ga nakon umivanja i uvijek se iznenadim koliko zapravo nečistoća ostane na licu i nakon umivanja, jer blazinica otkriva sve tajne! Također ga znam upotrijebiti i kad sam dugo doma i lice mi se zamasti, pa se ne umijem nego samo pređem preko lica, i opet me iznenadi vatica i koliko bude prljava. To je zato jer često diram lice rukama. I moram reći da su mi pore stvarno malčice sužene! Yesssssss! (90,08 kn)


KREME ZA LICE I DOPUNSKA NJEGA

normaderm vichy linija


6. Pod brojem 6 se krije Normaderm potpuna hidratantna njega za kožu sklonu nepravilnostima, po meni zvijezda Normaderm njegujućih krema. Ova krema tako lijepo hrani i njeguje kožu, da više nemam suhih dijelova i svaki puder odmah bolje izgleda na mom licu, a lice mi se ne masti od nje više nego inače (iako je hidratantna). Ja ju volim koristiti i ujutro i navečer, stvarno ju jako volim i preporučujem! (133,17 kn)
7. Normaderm total mat hidratantni gel. Svrha ovog gela je hidratizirati kožu i istodobno spriječiti pojavu masnog sjaja. Mogu reći da mi se koža stvarno manje masti s njim, ali odgodi pojavu masnog sjaja možda dva sata (imam stvarno jako masnu kožu), dok mi istodobno nije dovoljno hidratantan da mogu koristiti samo njega, bez kreme ispod. Tako da ja ujutro stavim i hidratantnu kremu i ovaj gel i to mi je super kombinacija. No da li mi treba? Baš i ne. Iako, takva je trenutna jesenja situacija. Uvjerena sam da bi mi ljeti ovaj gel bio savršen kao lagana hidratacija, jer ljeti mi trebaju lagane hidratantne kreme. (121,47 kn)
8. Normaderm Hyaluspot je, uz gore opisani gel, novitet u Normaderm kolekciji. Koristi se na prištićima i trebao bi ubrzati proces "prolaska" prištića i akni, uz pomoć hijaluronske kiseline. O njemu su napisane već brojne recenzije pa možete pročitati i sami, a ja mogu sva sretna reći da otkako koristim ovu liniju imam sve manje prištića pa ga nisam imala baš prilike pošteno ni isprobati, no na onih nekoliko "gadnih" jesam i stvarno su prištići prošli brže nego inače! (109,59 kn)


9. Noćna krema protiv nepravilnosti. Ovu kremu moram još dobro isprobati, priznajem da sam varala i radije preko noći koristila hidratantnu kremu (broj 6), tako da ćete svakako nešto detaljnije saznati u budućoj recenziji! (144,81 kn)
10. Normaderm anti-age krema je jedna super stvar za ljude koji se bore s odraslim aknama, a istodobno su se javile i prve bore. Također, još ju moram detaljno koristiti, ipak je 20 dana premalo da se dobro isprobaju sve kreme. (152,75 kn)


11. Stik za prikrivanje nepravilnosti. Ups, nisam ga još uopće isprobala! Ali naravno da budem i bit će i recenzija. (87,74 kn)

REZULTATI NAKON 20 DANA

Nakon 20 dana korištenja ove linije ja jednostavno ne mogu vjerovati kako mi koža dobro izgleda!!! Da se razumijemo, daleko sam od porculanskog tena, i nikad ga neću ni imati, ali! Ali! Prištevi mi se izbacuju puno rijeđe, čak i pred one dane u mjesecu (kad obično dobijem akne), ten mi je ujednačeniji, koža mi je mekša i glađa, pore su mi manje (što nisam mislila da će se desiti), lučenje sebuma je manje, i sve u svemu, ja sam jako zadovoljna ovom linijom! Došla sam do toga da mogu bez problema otići na faks bez pudera, samo s korektorom na određenim područjima (obično obrazima zbog crvenila ili na pokojem prištu).

Nastavljam dalje s korištenjem svih ovih proizvoda kako bih vam mogla kroz neko vrijeme napisati detaljne recenzije. Naravno da vam ne trebaju svi ovi proizvodi, a napisat ću vam i što mislim koje je proizvode najbolje kombinirati za najbolje rezultate, već sad imam neke ideje koje možete naslutiti iz prvih dojmova.

Želim zahvaliti Vichyju što mi je ustupio sve ove proizvode na korištenje, i odmah naglašavam da iako proizvode nisam platila, nudim vam svoje iskreno mišljenje, kao i uvijek.

RECENZIJE proizvoda iz linije:

nakon nekoliko mjeseci korištenja napisala sam recenziju ovih proizvoda:

Hyaluspot - tretman za prištiće > link 
Normaderm losion za lice > link 
Normaderm kreme za lice > link


*PR uzorak

50 comments

  1. Odličan pregled, imaš vrlo slične ako ne iste dojmove kao moja sestra. Doduše nije neke stvari probala ali većinu je.

    Ja koristim sad antiage i odlično mi suši gadove po čeljusti :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma super mi je što imaju taj proizvod za odrasle akne! Osobito u moderno doma sve više ljudi ima s njima problema!

      Delete
  2. kad sam čitala opis tvoje kože, bilo mi je kao da slušam sebe kako opisujem vlastitu kožu....koristila sam vichy normaderm dugo...jedno vrijeme mi je odgovarao, pa sam prešla na neke druge stvari (clinique i nuxe), ali iz osobnog iskustva, ovi proizvodi ne mogu naštetiti koži, mogu samo pomoći...ne vjerujem da postoji mogućnost da će rezultati izostati. za mene postoje neki proizvodi koji daju rezultate brže, ali ipak, ova linija će dati rezultate....eto to je moje mišljenje, danas imam masnu kožu, prije sam imala masnu s aknama i tada sam najviše koristila ovu liniju i svakome je preporučujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš to, naštetiti ne mogu (osim što losion može nekima biti preagresivan zbog alkohola), a ne škodi tražiti testere barem pa isprobati... Ova linija je baš idealna za masnu kožu s aknama.. Sad ću nagovoriti sestru da krene koristiti, nadam se da će i njoj pomoći!

      Delete
  3. Odlično, svi njihovi proizvodi na jednome mestu od kojih ja koristim jedino Normaderm total mat hidratantni gel koji mi je odličan jer je moja koža užasno masna te njime kako sprečava izbijanje sebuma na površinu.
    Zanima me što bi mi iz ove linije preporučila za mitestere koje imam po t zoni posebice po nosu, koji je piling ili gel za čišćenje za njih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima, je li ti dovoljan preko dana za hidrataciju samo taj gel?
      Za mitesere bih ti preporučila zasigurno ovaj 3 u 1 proizvod, pa ti sama možeš vidjeti da li ti odgovara da ga koristiš baš svaki dan (iako ja to ne bih preporučila) ili svaki drugi dan, svaki treći, ili nekad 2 dana za redom, pa onda tek za 1 dan opet.. To ćeš sama vidjeti kako tvojoj koži odgovara. Ali odličan je, kremast je, a i kao maska još dodatno izvlači nečistoće.

      Delete
  4. Nemam tvoje probleme, ali baš mi je bilo zanimljivo čitati ovaj osvrt :) Drago mi je da ti ovi preparati pomažu, to je dokaz da ipak možemo pomoći da nam koža bude ljepša, zdravija, bolja :) Mene zanima ovaj stik za prikrivanje nepravilnosti, a i ova čistilica 3u1, što misliš, da li bi za suhu kožu bila previše agresivna? Baš volim te više namjenske proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je i što nemaš moje probleme i što ti je bilo zanimljivo :D Nemaš pojma kako je tek meni drago da mi pomažu, ne znam što sam do sad čekala.. Stik sam tako zanemarila, valjda jer je malen pa mi nikad ne upadne u oko da ga uzmem u ruke..
      E baš ta čistilica je dosta kremasta tako da mislim da bi trebala biti ok i za suhu kožu, jer ne isušuje dodatno. To je moje mišljenje :)

      Delete
  5. Ovaj Total Mat je meni odličan, ali opet, ja imam mješovitu kožu u najgorem slučaju, tako da se ne možemo parabati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebe vjerojatno lijepo zmatira :D Budem ja linkala na tvoju recenziju kad ću pisati svoju, tako da ljudi vide i druga mišljenja, svakako!

      Delete
  6. 27? ja ne znam zasto sam ja mislila da si ti bar koju godinu mladja od mene :O XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato što sam neozbiljna i nezrela? Zato što mi moja masna koža daje dojam tinejdžerke? :D

      Delete
    2. Ma mislim da je najvise do toga sto jos studiras, pa sam ja sve takve pocela katalogizirat u glavi kao mladje od mene XD a i oduvijek sam ocajna s procjenjivanjem godina

      Delete
  7. Imam sve probleme koje si navela sa kožom pluuuuuuuuuuus, moja je mješovita. Kad kažem mješovita onda to fkt mislim jer muku mučim sa presuhim obrazima i premasnim nosem. So, lucky me, right? :D

    Od svega ovoga najviše pažnje mi je privukla blaga umivalica koji bui mogla isprobati u skorije vrijeme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A da, sve mi imamo svoje probleme, osim onih rijetkih sretnica koje je genetika podarila savršenom kožom.. Mislim da bi ti trebala biti umivalica OK i na suhim obrazima, bilo bi savršeno kad bi mogla neki tester dobiti :/

      Delete
  8. Dobra recenzija, barem onih proizvoda koje si probala. Ali ja nisam mogla da budem skoncentrisana na tekst nakon saznanja da ims 27 godina. Frapirala sam se! Sve citam dalje i samo mislim ,,Jbt ona ima 27!'' Ne mislim ni da si stara niti ista, samo sam iznenadjena, jer sam mislila da imas tako oko 23.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gle, ne osjećam se kao da imam 27 nego kao da imam 23, toliko sam nezrela osoba. Šta ćeš, sve se pomaknulo u ovom modernom svijetu :D Znam da 27 puno zvuči kad imaš manje od 25, i meni je :D

      Delete
  9. Super post. Dobro je što si cijelu kolekciju predstavila na jednom mjestu. Veselim se ostalim recenzijama i drago mi je da ti preparati pomažu :)

    ReplyDelete
  10. baš mi je drago da si zadovoljna :)))
    i zanima me ova anti age krema, pa ju kasnije molim te dobro isprobaj i recenziraj :DDDD

    ReplyDelete
  11. Obožavala sam ovu liniju u pubertetu i obožavam je sada. Doduše, ja imam Vichy piling gel i Anti age kremu, ali meni sasvim dovoljno da vidim rezultate na bolje nakon onog groznog sapuna (još uvijek trpim posljedice) :D
    Drago mi je da ti je pomogla ova linija :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj taj sapun je baš :/
      Linija mi je odlična, i meni je drago, nemaš pojma :D

      Delete
  12. Ja sam Normaderm liniju koristila dugi niz godina i zapravo još uvijek uvijek imam u zalihama dnevnu i noćnu kremu, jednostavno idealna linija za problematičnu kožu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam koristila ali tipa samo umivalicu, ili samo losion, a ostalo drugi proizvodi.. Ali su rezultati sad kad koristim cijelu liniju stvarno impresivni.

      Delete
  13. meni se sada koža malo smirila (ne nije idealna, još uvijek je masna/suha/ osjetljiva) u isto vrijeme, ali prolazila sam kroz svakakve faze groznih problema sa licem tako da stvarno suosjećam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj svi imamo svoje probleme s kožom.. Hvala heh :)

      Delete
  14. super recenzija, drago mi je da je bila i od nekakve koristi :D

    ReplyDelete
  15. OD svega nabrojanog sam isprobala Hyaluspot s kojim nisam baš zadovoljna, no što je tu je :D.
    Meni je baš drago da si dobila ove proizvode i još više mi je drago kad kažeš da ti pomažu, a to je najbitnije! Mogu misliti kako ti je teško borit se s ekstra masnom kožom :/. Na neki način suosjećam jer je moja mješovita i istovremeno zadovoljiti potrebe T zone i ostatka lica bez dodatnog mašćenja ili isušivanja je zahtjevan posao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A znam da je i mješovita koža jako zahtjevna, treba uskladiti da jedan dio lica nahraniš a drugi "isušiš", da tako nezgrapno to sročim. Ti još imam i seboreični.. Uf :/

      Delete
  16. Kada sam vidjela prvu sliku sa vrecicom punom proizvoda pozeljela sam da barem malo isprobavam :D
    Ali sigurno cu probati umivalicu ovu 3 u 1 bas mi takvo nesto treba i ovu hidratantnu kremu!
    Btw drago mi je da ti pomaze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro i jesi kad si skoro oprala ruke s gelom :D

      Delete
  17. Na kožu jako utiče prehrana.
    Treba izbaciti iz ishrane kruh, žitarice, proizvode od žitarica, zapravo sve što sadrži gluten.
    Gluten je najgori, a osim toga izbaciti šećer, slatkiše, industrijsko mlijeko, rafinirana biljna ulja i industrijske prerađevine.
    O tome više ovdje:



    http://istineilaziohrani.blogspot.com/2011/04/nepodnosljivost-glutena-uzrok-mnogih.html

    http://istineilaziohrani.blogspot.com/p/izbor-tekstova_19.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to je istina, naravno! Treba zdravlje dolaziti i iznutra!

      Delete
  18. Baš mi je drago! A do kraja testiranja, virujem da će ten postat porculanski. Pa zašto ne? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten će postati porculanski kada se izbaci iz prehrane šećer i industrijsko mlijeko i industrijske prerađevine i žitarice i sve što sadrži gluten.

      Delete
  19. Koji bi mi proizvod preporučila protiv ožiljaka od akni?! Spomenuto je na početku ali nisam vidjela da piše pod kojim brojem je urvšten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mare, u Normaderm liniji nema proizvoda protiv ožiljaka, samo sam spomenula ožiljke od akni kad sam opisivala svoj tip kože - na žalost Vichy ne nudi takav proizvod, makar bi i meni super došao :)

      Delete
    2. Mare, pitaj dermatologa: http://www.ana.rs/forum/index.php?topic=107225.3135#msg7706970

      Delete
  20. http://cavegirleats.com/wap-me-pretty/

    ReplyDelete
  21. http://magazin.net.hr/ljepota/njega/dosta-je-bilo-objavite-rat-pristicima-i-aknama

    ReplyDelete
  22. ja imam pitanje, nisam sigurna smijem li ja koristiti ovu liniju s obzirom da imam tek 20 god a negdje sam citala da je za malo starije osobe od mene.dok sam citala ovo kao da si opisivala moje probleme s aknama i suhom/masom kozom. ukoliko smijem koristiti ove proizvode zanima me koje bi mi proizvode iz ove linije preporucila, jer mislin da mi ne trebaju bas svi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi put čujem da je za starije ova linija, ja mislim da je dobra za osobe svih životnih dobi, a posebno tinejdžere, pa ne znam zašto ne bi i za tebe :) Iskreno da sam barem koristila kad sam imala 20 god, onda sam i imala najviše upaljenih akni koje su dovele do ožiljaka današnjih. Preporučila bih ti losion za umivanje, on je npr. dosta blag iako sadrži alkohol, lijepo očisti kožu, a ako nabaviš nekakvu četkicu za lice (npr. Body&Soul četkica dođe 16 kn u Mulleru, ako imaš u svojem mjestu) možeš koristiti gel navečer s četkicom i na taj način napraviti piling. Pa ne moraš kupiti i gel i još i piling. Bio bi ti super i losion, da ga koristiš navečer nakon umivanja. Možeš i ujutro ali ipak mislim da bi to bilo preagresivno pa možda ipak samo navečer. Onda od krema bih ti preporučila hidratantnu kremu da ju koristiš ujutro, a navečer bih ti ipak možda preporučila nekakvu hidratnantiju kremu jer svi ovi proizvodi imaju dosta alkohola, pa da ti se po noći koža hidratizira. Tu ti mogu preporučiti kremicu koju ja u zadnje vrijeme koristim i odlična mi je, ali nije Vichy. To je Hipp krema za bebe, super je jer ti neće čepiti pore a koža će ti biti mekana. Dođe nekih 17 kn u DM-u. U svakom slučaju ti preporučujem tu kremu jer je meni napravial veliku razliku na koži! Evo ti recenzija: http://cateyemakeup.wordpress.com/2013/11/05/proizvod-mjeseca-hipp-intenzivna-krema/

      Delete
    2. Ako ćeš imati još pitanja slobodno se javi, nadam se da sam ti pomogla :)

      Delete
  23. http://www.totalbeauty.com/content/slideshows/adult-cystic-acne-140404/page13
    Mislim da bi ovu ispovjest (sa ovog linka koji ostavljam) trebalo dijeliti, mislim da bi mnogima moglo pomoći.
    Pozdrav

    ReplyDelete
  24. Zdravo! Naletila sam na tvoj post dok sam tragala za rjesenjem mog problema. Imam masnu kozu sa pristicima na nosu, bradi, celu i vilicnoj kosti. Odlucila sam da cu kupiti Normaderm 3 u 1 i hidratantnu dnevnu kremu. Da li uz koristenje njih mogu koristiti puder po danu. Ili ipak ne bi trebalo nista zbog boljeg djelovanja? I sta mislis, da li je to dovoljno za neke prve rezultate, samo ta dva preparata? Hvala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, oprosti što tek sad odgovaram!
      Za sad mi se čini super, možda bi ti i tonik dobro došao, ne mora biti čak ni Vichyjev, možeš pogledati i druge tonike iako je meni Vichyjev isto bio super. Iskreno, meni je svakodnevni piling u zelenom pakiranju bio bolji od 3u1 :)

      Delete
  25. Zdravo! Naletila sam na tvoj post dok sam tragala za rjesenjem mog problema. Imam masnu kozu sa pristicima na nosu, bradi, celu i vilicnoj kosti. Odlucila sam da cu kupiti Normaderm 3 u 1 i hidratantnu dnevnu kremu. Da li uz koristenje njih mogu koristiti puder po danu. Ili ipak ne bi trebalo nista zbog boljeg djelovanja? I sta mislis, da li je to dovoljno za neke prve rezultate, samo ta dva preparata? Hvala

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top