Video: "Što je u mojoj torbi?"



Odgovor na gornje pitanje potražite u mom novom video uratku :D Čini se da mi je u zadnje vrijeme lakše snimiti video nego napisati novi post, nekako mi manje vremena oduzme, a vremena imam malo.. Uglavnom, nadam se da će vam se svidjeti video, i da će vam se svidjeti zaviriti u moju torbu i ono što nosim okolo svakodnevno.. A malo ćete se i nasmijati, barem se nadam, imala sam jedan poprilično smiješan gaf :D I ajme grozno, nisam izvadila žvaku prije snimanja, užas, grozota, sramota!!! Posipam se pepelom!!! Nemojte se sad na to koncentrirati prilikom gledanja! Prekasno, jel' da? Bolje da sam šutjela :D


                     


38 comments

  1. jedva cekam da pogledaam! ne stignem sada haha ;)

    ReplyDelete
  2. "Gdje mi je fotić?!" Hahah, baš si me nasmijala s tim :DD Lijepa ti je torba, bez obzira što je stara :) Trebala bi i ja svoju počistit, zadnji put sam ju čistila kad sam radila ovakav post, a od tad se nakupila hrpetina smeća :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i sebe sam nasmijala, još se smijem :D To je situacija "gdje su naočale?" a na očima su :D
      Ah da se nije remen tak istrošio bila bi torba još super za akciju! Ajde ajde, čišćenje! :)

      Delete
  3. Slažem se apsolutno, puno je lakše snimiti a i bolje nego pisati. Da mi je kamera i ja bih to prakticirala:))

    Super video kao i uvijek, vrlo si ležerna, prirodna i točno onakva kakva jesi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima poslije posla s editiranjem videa, ali mi se svejedno čini i dalje da je to lakše nego s fotkama i tekstom baratati.. Ajde kad nabaviš kameru ima da snimaš i snimaš do u nedogled! :))

      Hvaaaaalaaaa :))

      Delete
  4. ahahah ženooo, koliko stvari nosiš odjednom :D meni bi ramena otpala :D ja inače volim velike torbe ali ih rijetko pošteno napunim kao ti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ti kao Marry Poppins, samo izvlačim, nema kraja :D

      Delete
  5. lol, ipak si se sjetila di si ostavila aparat ;)
    super ti je torba, ja obožavam veeeelike... da, i sama nosim puno nepotrebnih stvari, izgleda da sve od toga patimo - treba i napuniti tako puno prostora :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da se nisam snimila, ne bih se sjetila :D
      Ma grozno, ali još se lakše snađem u tako velikoj torbi nego u manjoj, tek tad ništa ne mogu pronaći :D

      Delete
  6. Koje si ti <3 Čini mi se da imaš lijepu crvenu torbicu sa cvjetićima :)


    ReplyDelete
    Replies
    1. Niiisam, totalna sam badass :D :D Daaa, dobila sam ju za rođendan, evo tu se bolje vidi http://2.bp.blogspot.com/-L6auQ1RmD-I/UYfgNrAq1dI/AAAAAAAAFt0/qpS-NitbeqU/s640/DSCN3646.jpg

      Delete
  7. Jaoj pala sam sa stolice,divan predivan video,uvek me oraspolozis :) Ali minut cutanja za fotic,a na njemu se snimam,e to mi je hit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da si pala sa stolice i snimila se, to bi tek bio hit! :D

      Delete
  8. tko zna što bi ja sve u svojoj iskopala...

    ReplyDelete
  9. Gdje ti je fotić? :D LOL :D
    Joj, i ja nosim velike torbe i sve su teže. Izvadim kao neke teške stvari, ali pritom dodam još teže. I imam gro računa, maramica, omota od žvakaća i kartica za bus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tko zna gdje mi je fotić :D Aaaaaaaaaaa da, ja se zapravo čudim koliko sam malo smeća imala :p

      Delete
  10. Haha dio s fotićem je najjakiji! Često mi se dešava kad je mob u pitanju. :D Čovječe, s tom torbom bi lako preživjela i zombie apokalipsu :D Meni su pak draže male torbice, tek tolko da imam di stavit osnovne stvari, makar me i od tih malih zna kičma zajebavati :S Aaaaa daj me nemoj, i mene zadnjih dana opsjeda ova Lindsey Stirling, a o pjesmi Radioactive od Imagine Dragons neću uopće pričati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili olovka na kojoj uvijek sjedim i tražim :D Haha, jel da, zato i nosim džepni nožić, always ready!!! Daaaaa, odlična je Lindsey, staaalno ju slušam!! Sve znam i za Imagine Dragons, to pričaš za cover koji je napravila s nekim bendom? Odličan je!

      Delete
  11. Pogledala sam i onda dodje deo sa foticem i ja uopste ne kontam da ti snimas na istom i kako si ti krenula da panicis ja zajedno sa tobom ,,Gde je taj prokleti fotoaparat!?'' Jesam glupa nekada.... Inace ovo sa maramicama...kao fol sto si ih bacila, a imas celu kolekciju vec koriscenih maramica...no comment. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah, ak si ti glupa (a nisi!) što sam onda tek ja :D Maaa bacila sam ih na kraju, kao ajde ipak ću ih stvarno baciti :D

      Delete
  12. još jedan odličan video, al od tebe samo takve i očekujem :)

    Umrla sam od smijeha na traženje fotića LOOOOOL

    Volim ovako velike torbe i ja ih uvijek natežem sa sobom i u njima ne znam ni sama što imam. Nadam se samo da nema ništa živoga :ups: baš ih ne volim raspremati :)

    p.s. crvena torba je preeedivna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj Tonka, hvala :)))

      Ajme da, bwahahahah, nadam se da neću nikad naći žohare unutra! Makar bi bilo lijepo nekad otvoriti torbu, a ono 100 leptira svih boja izleti.. To pak zvuči baš lijepo :D

      Delete
  13. Odličan video! I nisi jedina koja ima rabljene maramice po tobi :) i ne samo da ih imam po torbi, nego i u svim džepovima od jakne, i stvarno mi uvijek trebaju. I da, imaš jako lijepe torbe i ova stara je baš super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaaaa napokon, netko tko dijeli moju strast prema rabljenim maramicama!!! :D Pa meni to žao baciti kad ih mogu još na milijun načina upotrijebiti, nalijepiti žvaku, ma svašta :D

      Delete
  14. Odličan video! Smatram da je ovo super pristup za nas čitateljice jer ipak je zanimljivo vidjeti tko se krije iza bloga, svaka čast, jako si simpatična :)
    I da, potpuno te shvaćam za maramice :Đ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tooo, još jedna koja me shvaća za maramice :D :D
      Hvala draga Peony, i ja volim gledati videiće, to mi je puno zanimljivije od čitanja, makar imaju i pisane recenzije svoj čar..

      Delete
  15. Koji si ti lik :D osvežila si mi dan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lik kvik mik :D Nemam pojma što pišem :D Jeeeeeeej, ja sam kao kiša!!!

      Delete
  16. Ne bih smjela nikad imat labelo USB jer bih ga odmah izgubila ko i sve labelo-e xD Baš te htjedoh pitat gdje si kupila novčanik, a ono - star. Ak nađeš taj model negdje, javi. Moj je sav nekakav nepraktičan pa trebam novi. I lol za fotić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da, ja uvijek imam punu torbu maramica, valjda sam 7 bacila prije mog videa xD Nikad ne znaš kad stara maramica može ustrebati! :D

      Delete
    2. Što je najgore, imam isto takvo labelo! Pa onda bude zabuna svakakvih, ali već sam naučila po težini kad uzmem u ruku zaključiti jesam uzela usb ili labelo :D
      Eeeee novčanik sam kupila u Importanneu, Anna Sui je "marka" ako ti to nešto znači. Ja baš volim te modele tako da ću sigurno opet neki slični uzeti.
      Oooooooooooo da!!! Ali sram te bilo, nisi smjela baciti :D

      Delete
  17. Bas si mi ulepsala dan hvala ti puno! :*

    ReplyDelete
  18. plačeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmm!!!!!!!
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) koja faca!!! di mi je fotić?! vrh vrhova, nenadjebivo!!! :D
    inače, ja u torbi uvik imam hrpu papirića, razasitih bombončića, maramica, 5-6 komada ruževa, potvrda plaćenih računa, punjača za mobitele, razasutih kovanica... :D

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top