Girlygirliness postaje Random Mess





Bok, ja sam Mess, Random Mess. Ali zovite me Random.

Šalim se, i dalje sam ja Josipa GG!

Odlučila sam promijeniti ime bloga u nadi da će ta promjena donijeti pozitivnih pomaka u vezi mog bloganja. Neću ni pokušati zbrojiti mjesece mog nebloganja jer ne želim čuti taj veliki broj i demotivirati se! Nadam se da će ona stara izreka o biciklu proraditi i u mom slučaju, da neću pasti s njega i da ću hrabro nastaviti dalje. Bloganje bi trebalo biti zabavan i kreativan hobi a u kojem trenutku mi je prestalo biti zabavno, ne mogu reći. Možda onda kad sam počela osjećati pritisak da moram izbacivati postove, a taj pritisak je nastao "suradnjom" s brendovima. Također, u jednom trenutku prije nekoliko godina moj blog je počeo biti opisivan kao "beauty blog" i ja sam se počela tako i ponašati - dajte nekome ime i to ime će ga promijeniti. Ne želim voditi isključivo bjuti blog, to mi nije bio cilj u početku - tad još nisam ni znala da postoje bjuti blogovi. I bloganje mi je bilo zabavnije. 

Upravo zato girlygirliness mijenja ime u RANDOM MESS! Ime domene ostaje staro jer ne mogu baš tako izbaciti girly girl iz sebe. Kao zamjena dolazi random mess - spoj riječi koji opisuje ne samo mene kao osobu, nego i postove koje se nadam početi objavljivati. Pisat ću za sebe bez osvrtanja na brojke i statistiku. Pisat ću o svemu što mi padne na pamet, pa bila to recenzija proizvoda ili rijeka misli. 

U slučaju da demotiviranost za pisanje nije proizlazila iz ovoga ili onoga nego uistinu o jednostavnom gubitku motivacije, napisat ću vam pozdravnu poruku a blog će ostati nešto na što ću se rado vratiti da se sjetim starih dana :D

Potpis: Josipa GG :)

p.s. za one koji ne znaju - GG je naravno "girly girl" :)

1 comment

  1. Ime je genijalno. Baš ono što si rekla - svašta nešta :))

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top