Postić: Avonić lakić i ružić


Bokić! :D

Čini se da se u svakoj školi i u svakoj zbornici uvijek nekako čarobno nađe Avonov katalog, pa se već pitam kakva je to tajna veza hehe. Koliko god kratak bio odmor od 5 minuta tijekom kojeg se rijetko stignem odmoriti, ipak sam nekako uspjela prolistati katalog i naaaaaravno da sam pronašla nešto što baš MORAM imati. Što se mora nije teško! :D


Otkako mi je učionica radno mjesto postala sam izbirljivija što se tiče lakova i ruževa jer mi je sad na prvom mjestu trajnost. Ruž za vrijeme nastave često "pojedem" a lakovi mi od kombinacije krede i spužve baš i ne traju koliko su znali. Upravo zato sam naručila takozvani mineral crush lak, odnosno "hrapavac", jer imam dobra iskustva s takvim lakovima što se tiče trajnosti. Ni ovaj me nije razočarao, trajnost je odlična! Traje mi sigurnih 3 dana bez oštećenja. Nijansa u pitanju je 'agate' a već se bojim da ću morati skupiti sve nijanse iz ove linije!

avon agate mineral crush


Lak je poželjno nanijeti u 2 sloja što nije teško jer se brzo suši. Uklanjanje ne predstavlja problem - ne skida se lako kao obični lakovi ali niti teško kao šljokičasti lakovi.
avon agate mineral crush

avon agate mineral crush

Druga stvar koju sam si poželjela je tamniji ruž za jesen, a želja je bila i trajnost. Svi znamo da trajnost ruževa uglavnom vežemo uz mat efekt pa sam si želju ispunila (sama sam sebi dobra vila :D) s 'berry blast' nijansom iz linije mat ruževa.



avon berry blast

Puno se pisalo o ovoj liniji Avon ruževa pa neću duljiti. Na slikama je vidljivo da je pakiranje elegantno, crne mat boje s prozirnim gornjim dijelom poklopca. Taj prozirni dio dobro dođe ako imate više ruževa iz te linije. Zatvoreni ruž će se vrlo rijetko otvoriti sam u torbi jer je sistem zatvaranja dosta čvrst.


avon berry blast

Ruž se lako nadograđuje, ne isušuje usne koliko to mat ruževi znaju raditi, a što se tiče trajnosti... Paaa nije da je jako trajan. Ja ga obično moram popraviti nakon tri školska sata (sad mi je školski sat mjerna jedinica :D), no za vrijeme sata puno pričam i istovremeno "jedem ruž". Ne skine mi se ravnomjerno nego prvo na sredini usana a zna mi se i uvući u linije usana pa ga onda moram "sastrugati" prije popravljanja kako se ne bi stvorile grudice. Pošto je tamna nijansa treba ga nanositi pažljivo. Ja imam čudan rub usana pa bih trebala koristiti kistić za nanošenje. Kad kažem čudan rub mislim na to da ruž na rubu izgleda kao da sam napravila isprekidanu liniju. Ah svatko ima svoj kamen za gurati uzbrdo :) Doskočim tom problemu da nakon nanošenja prstom malo izgladim rub.

avon berry blast

I lak i ruž su bili na akciji tako da sam ih zajedno platila 54 kn. Na žalost ne znam koja im je cijena u trenutnom katalogu, a sigurno ću naručiti još koji lak - samo čekam novu akciju :)




5 comments

  1. Istinu zboriš, ima neka tajna veza između školskih hodnika/zbornica/učionica i Avon kataloga! :D Čak i ja sam krajem srednje odlično zarađivala dilajući Avon u školi, a kemiju smo najbolje prepisivali kad bismo profki podmetnuli katalog na stol! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha dobro da si mi rekla da ne pokusaju tu foru sa mnom :D

      Delete
  2. Imam taj ruz i nijansa je divna. Bas je cesto nosim na usnama :)

    ReplyDelete
  3. bas sam nedavno listala katalog i ramišljala o istim ja sam više za roze nijanse vjerujem da cu ih isprobati


    http://girlygirliness.blogspot.hr/2016/11/postic-avonic-lakic-i-ruzic.html

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top