Video: otpakiravanje Ben Nye pudera + garderobni noviteti




Jučer me u sandučiću dočekao papirić kojeg čekam već neko vrijeme, a danas sam u pošti napokon podignula paketić! Pošto sam znala da se radi o Ben Nye banana puderu odlučila sam snimiti video čim sam stigla u stan, i s vama podijeliti dio uzbuđenja :D Dakle, pred vama je video u kojemu ja praktički sjedim na podu ispred kamere, blesarim se i otvaram paketić :) Odlučila sam vam odmah pokazati i što sam si kupila od obuće/odjeće nedavno, a usred videa sam kihnula i nisam stala sa snimanjem, ou jea hahaha :D Ne, ozbiljno, mogli biste se uplašiti kad kihnem, pa pazite! :D I tak.. U zadnje vrijeme sam jako skliska s vremenom pa nisam stigla još odgovoriti na sve komentare na posljednja 2 posta, što mi je jako žao, i idem sad to napraviti i onda spavanac. Imajte lijepu i ugodnu noć! Nemojte gledati prije spavanja odličan film "This is the End" i onda imati noćne more, kao ja sinoć! Ali stvarno, oooodličan film! Nasmijala sam se kao luda, ali i dobro isprepadala. A glumi i James Franco, pa ono, ne možete pogriješiti :D (ima i dobru ocjenu na Imdb-u, ako ne vjerujete meni :p)
P.S. I sad je već uskoro ponoć tako da ću ipak na komentare odgovarati sutra. Prokrastinator!

43 comments

  1. Uuuu, slavni Ben Nye <3

    Odličan video, ja planiram već duže vrijeme ali mi treba tehnička podrška :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj čekat podršku, kreni snimati :))) Mislim da će sve jako zanimati!

      Delete
  2. Gledam ovaj video i sama se sa sobom smejem. Srecna sam zbog tvoje srece,posebno detalj sa cetkom na kraju videa :) <3 P.S. Super puder i odlicni komadi posebno blejzer :)

    ReplyDelete
  3. stay strong <3
    dobar uradak, morat ću i ja probati taj slavni puder ;)

    ReplyDelete
  4. Kako sam se nasmijala na "zar ne znaju da sam retardirana" hahahah! Snimaj cesceee, obozavam te :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa zar ne znaju?!?!?!? Mislim da je to pitanje koje zaslužuje odgovor :D
      Hihihi :*

      Delete
  5. Kako si blesava svaka ti cast! :D Mali tip za cipele kupi "kanadjanke",ja isto nosim 41 njih sam uzela,prosle zime su ih svi nosili,a ne sumnjam da ce i ove.Na ovako nesto mislim http://static.kupindoslike.com/kanadjanke_slika_O_3984337.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kanađanke, fora :D Znam na što misliš, ali za zimu kao imam čizme, samo mi sad treba nešto za ovo prijelazno razdoblje s kišom, neke cipelice :)

      Delete
  6. Znaci proverene za kisu i sneg i ljuti led veruj mi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih moj dečko pa znam da su stvarno neuništive :)

      Delete
  7. Cek jel bas od banane ili je samo u nijansi banana? nisam bas puno informirana o tome osim da je popularan na internetu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma retardinjo sam, ja takve rečenične konstrukcije znam provaliti kad snimam da je to strašno :D Nije od banane, nego se tako nijansa zove. Postoje još tri nijanse :)

      Delete
  8. hahaha :)
    e da, daj samo makni onu naljepnicu s čizmica dolje, mrzim kad ljudi to ostave i kad se to vidi, pogotovo ako je narančaste boje. -.- xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da! :D I ja to mrzim vidjeti, ali sama zaboravim skinuti, i onda me ljudi mrze na ulici - ali to i zaslužujem hahaha :D

      Delete
  9. Nazdravlje, hvala, pardon :D
    Highlight videa hahahha :) baš mi se sviđaju tvoji vlogovi

    ReplyDelete
    Replies
    1. A moram sama sebi, kamera sigurno neće hahahaha :D
      Tnx! :)

      Delete
  10. Ahahaha kakav video! Posebno ono muljanje cetkicom na kraju :)))) Blago tebi hocu ja banana pudeeer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Da ne propadne :D

      Dogovori se s nekim pa naručite po pola, ili čak na tri dijela.

      Delete
  11. LOL okinula samna kraju na to kak stolnjak neće imat podočnjake :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba naći pozitivnu stranu u svemu, pa i prosipanju skupog pudera :D

      Delete
  12. super video :) haha kako se samo radujes sto je puder stigao, ja bih skakala po kuci od srece dok bih ga potvarala, ne bih mogla ovako mirno da sedim :D
    moracu i ja nekad da ga nabavim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato sam morala odmah ići snimati otvaranje hehehe :)

      Delete
  13. Ti si meni zakon! Trebala bi češće snimati vlogove, baš mi razvedriš dan :)))

    I stigao je Ben Nyeeee! mrak, mrak, odlična ideja da ga podijeliš s nekim, na žalost nitko od mojih najbližih prijateljica uopće nije zainteresiran za šminkicu :/ A i bolje, stavila sam si veto na šopingiranje ičega ovaj mjesec LOL
    Komentirala bi ti i oblekicu (pogotovo majčice, preslatke su), ali sve je zasjenio Ben Nye :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :)))

      Hm, možda bi mogla naći nekoga od blogerica ili cura koje prate blogove, pa da podijelite? Evo ja znam da bi http://alexandranyx.blogspot.com/ voljela naručiti i podijeliti s nekim :)

      Delete
  14. Jedva čekam dojmove o puderu. A ti bez problema možeš svakoga nasmijati, nebjerojatno kakvom vedrinom zračiš.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram ga dobro isprobati i pronaći na koji mi način najviše odgovara koristiti ga :)

      Delete
    2. I "meh", to ti se tako čini jer snimam samo kad sam dobre volje hehe :)

      Delete
  15. Replies
    1. Link sam stavila u opis videa, i link na stranicu i baš na Ben Nye luksuzne pudere.

      Delete
  16. Baš si me nasmijala (pogotovo kraj), stvarno si jako zabavna i sviđaju mi se tvoji video uradci pa samo nastavi snimati. I da čuveni Ben Nye :) Dobro si šopingirala.

    ReplyDelete
  17. Hahahahaha ali na kraju sa cetkom :D Bas si me fino nasmejala i prenela svoju srecu puderom :)

    ReplyDelete
  18. Zakon, zakon! :D Morat ćeš mi donit đir pudera za degustaciju, da vidim ima li smisla naručivati! :D

    ReplyDelete
  19. Kako si ti meni preslatka, to je strašno :D
    I je li do mene, ili je ta ambalaža strašno nepraktična?

    ReplyDelete
  20. Pogledala sam video i super je :) kako ste se dogovorile oko ambalaže? :D i meni se čini ta kutijica malo nepraktična :/

    ReplyDelete
  21. i want to try this powder so badly!! We have just started following you blog and love it :) Maybe you would like to check us out and follow back if you like our blog as well? www.ourlondonwardrobe.com xxx

    ReplyDelete
  22. Totalno sam oduševljena idejo posta a i puderom ;).

    ReplyDelete
  23. diraš cipele koje si nosila pa onda po puderu :(
    simpa si i zabavna, ali za ovo se kazni!!!
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaaaaaaa stvarno!!! Dobro da ga nisam uspjela otvoriti!! :D

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top