DIY: Glamurozni ključevi


Ovo je bio najzabavniji DIY ikad! Ima nešto smirujuće u pogledu na ključeve pune šljokica. Ahhhh, kakva yoga, kakva meditacija, dajte mi nešto da lakiram i šljokam i odmah mi tlak dolazi na normalu :)
Znači, znate ono kad stojite pred vratima i tražite pravi ključ, i nikako vam ne upada u oko? Nikad više! Doduše, do sad sam imala kupljene "kaputiće" za ključeve, za ulaz u zgradu i stan. Međutim, stalno su se skidale i morala sam popravljati i išli su mi na živce. Pa sam odlučila označiti ključeve tako da ih mogu lako prepoznati, a i glamurozirati ih. Pa nemrem imati obične ključeve!

Znači, umriiiii košuljice glupa!!!

Plan je bio lakovima za nokte označiti dva glavna ključa, zgrada-stan.


Pa se ubacio i ključić od sandučića. Povelo me :D


A onda mi je ključ od lokota za bicikl bio ljubomoran, pa sam morala i njega urediti.



Postupak je stvarno jednostavan, da jednostavniji ne može biti. Ako se odlučite na ukrašavanje ključeva, morate pripaziti da to idete raditi na dan kad ne planirate nikamo ići, tako da se ključevi mogu lijepo osušiti.
Ja sam ključeve lakirala na podlozi, kako ne bih uništila stol. Običan komad A4 bijelog papira. Ali sam bila neoprezna pa je laka bilo na tepihu, po stolu, po meni, svuda. Srećom, nešto je uspjelo završiti i na ključevima :D
Lakirala sam stranu po stranu, naravno, i čekala barem pola sata da bi se svaki sloj dobro osušio. Ma nemam vam tu što puno pisati, mislim da je ovo prejednostavno, a završni efekt je preodličan. Jedino sam se bojala da će se boja oguliti prilikom vraćanja ključeva na privjeske, ali se to desilo na samo jednom, što sam riješila tako da sam jednostavno lakom popravila štetu. Jedino što vam mogu preporučiti je da ključeve još dodatno prelakirate prozirnim lakom kako se boja ne bi skidala. I to je to. Ja sam jako sretna i svima pokazujem svoje nove ključeve.

Jedino krafnica nije zadovoljna, ali opet, ona nikad nije zadovoljna :D





Tko se usudi reći da ima ljepše ključeve od mene? Ha? :D

69 comments

  1. Ja sam to radila ovog ljeta kad smo kupili drugu kuću. :D
    Bez tog bi se jednostavno pogubila. Super su ti ispali, ja sam neke svoje morala "popravljati" jer sam ih naravno okršila prije nego su se osušili :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam puno sličnih ključeva, a ove kupljene košuljice su mi stvarno krenule na nerve. Bila sam skroz oprezna da mi se to ne desi jer bih poludjela :D

      Delete
  2. prelijepo i jako dobra ideja! definitivno sutra transformiram ključeve na tvoj način :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E taman subota, pa čilanje i relaksiranje :))

      Delete
    2. I ja se sutra bacam u akciju!
      Hvala na ideji, odlična je <3

      Delete
    3. Jeeeeeeej širim šarene ključiće po svijetu :)

      Delete
  3. hahaha :D Imala sam namjeru ovo radit sa svojim kljucevima, al onda sam shvatila da su svi razliciti i da za svakog znam za sto je pa sam odustala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kako ti to misliš, možeš imati prelijepe ključeve a ne želiš, pa ja te ne razumijem :D

      Delete
    2. ma imam hrpu privjesaka ogulio bi se taj lak brzo :D

      Delete
    3. Onda krpaš s drugim bojama pa dobiješ Franključeve :D

      Delete
  4. Hit!Ovo cu tako da uradim cim ne budem znala sta cu sa sobom. Odlicno izgleda. A i ako se okrnji ili dosadi samo skinem i nalakiram drugacije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, možeš svaki tjedan imati drugačije ključeve :D

      Delete
  5. Replies
    1. Tnx, nisam zaslužna za nju, negdje sam je vidjela :)

      Delete
  6. i ja sam ovo napravila nedavno...najbolja ideja ikad! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, a malo se potroše i nepotrošivi lakovi :)

      Delete
  7. Napravila sam slicno prije par godina i napokon znam koji je koji kljuc.
    Odlicna ideja !

    ReplyDelete
  8. Josipa, ovo je vrhunski!!! Imam hrpetinu ključeva: od Splita, Zagreba, poslovnica... Genijalna ideja, a imam i neke lakove koje baš ne koristim pa će mi super uletit u ovom "projektu". Vrh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, to će te zabaviti cijeli jedan dan, i olakša ti svakodnevne aktivnosti :))

      Delete
  9. Pimp my keys :D Već dugo planiram da ovo uradim sa ključevima, ali dok skinem pogled sa njih zaboravim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Key my pimp :D Haha :D Eeeee onda nemoj skidati pogled s njih :D

      Delete
  10. Ideja je odlična :D ja zasad imam samo jedan ključ pa mi nije potrebno, ali vidjet ćemo za nekoliko godina :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nema razloga da i taj jedan ne bude lijep ;)

      Delete
  11. Odlicni su! Bas ti je dobra ideja :)

    ReplyDelete
  12. Odlična ideja i mogu reći da imaš najljepše glamurozne, šljokičaste, cool ključeve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naaaaapokon je netko rekao na glas ono što svi misle hahahah :D

      Delete
  13. Moram si ja tako označiti stan-posao jer su skoro isti pa svaki put vrtim pet puta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tko zna koliko sati u životu kad se sve zbroji provedemo tražeći pravi ključ ;)

      Delete
  14. Ja sam svoje isto sredila s lakom, kao i maskicu od mobitela :)) danas popodne cu jos 2 kljuca prelakirat jer sam napokon izradila kljuceve novog stana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf mobitel sam davnih dana ušljokarila :D Op op, super :)

      Delete
  15. Hehe super su ti, ma ne znam koji je ljepši :))

    ReplyDelete
  16. zeleni <3 ma zapravo svi su fensi :D ovo ću ja napraviti s jednim posebnim mini ključem koji planiram nositi kao privjesak, samo sam ja mislila cijeli prefarbati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeeeeeeeeee, i to mi je palo na pamet!!! Da imam neki ključić koji mi ne treba, i ja bih ga cijelog prefarbala i nosila kao privjesak :)

      Delete
  17. aaa ovo je super! vec sam mislila da ce mi trebati neka fensi boja a ono lak za nokte. idem odmah to napraviti iako imam samo jedan kljuc.. hvala ti na ideji!

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  18. Jedino krafnica nije zadovoljna, ali opet, ona nikad nije zadovoljna ha ha ha...preslatka je, gdje si je samo našla...

    Odlična "uradi sam" ideja, ja dosta često koristim lakove za svakakve prepravke i kreativne projekte...jesam li lijena otići u hobby shop ili sam škrta/štedljiva nisam sigurna, ali lakovi za nokte imaju stvarno puno primjena, a evo ti si im dala još jednu.

    Stvarno su ti super ispali ključevi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krafnica živi u konstantnom strahu, jadna :D To je kao krafnica iz Orbit reklama, koja je meni u reklamama preslatka, ali tu baš i nije. U Konzumu kraj blagajne imaju te privjeske u sklopu tri paketića žvaka.

      Lakovi su stvarno super za svakakve DIY projekte, skroz su multifunkcionalni.

      Delete
  19. Moji ključevi su isto polakirani i mobitel također. :D
    Super si post napravila i ključeki su ti zgodni. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je mobitel sav u šljokicama, imam sliku negdje na blogu ali mi se ne da sad tražiti :p

      Delete
  20. moji su ljepši ;)
    mrzim traženje ključeva, ovako je vrlo lako pogodit koji ti ide u koja vrata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu misliti, ti si negdje ombre i čuda radila sa svojima :D

      Delete
  21. OOOOOoodlična fora, moram to isprobati! :D Hvala na super ideji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da budeš, da bude šljokica i boja i na tvom privjesku za ključeve :)

      Delete
  22. Replies
    1. Ne mogu preuzeti zasluge za nju, vidjela sam negdje :)

      Delete
  23. Ja imam kljuceve sa ugradjenom zastitom, nekom ogavnom crnom i nista se ne lepi za to. Uzas. A svakako ih gubim po tasni. -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakvi su to ključevi?! Nikad čula. Ah to je baš tužno :p

      Delete
  24. Hihi, baš su slatki :D
    Grintava krafnica :D Ubit ću se, lol

    ReplyDelete
  25. Preslatko! Ovo sam htjela još davno napravit pa sam i zaboravila na to, odmah se bacam na posao. Imam roznu štiklu kao privjesak pa ću vidjet kako ću ključić obojati :D

    ReplyDelete
  26. Ludačo šljokičasta :DD
    Ne pridajem neku pažnju ključevima pa ih niti ne uređujem ahahaha :D prije sam znala nositi masu privjesaka pa su mi samo smetali. Sam imam jedan mali privjesak u obliku ruža, to mi je ključ od stana, više ih nemam, zasad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kriva po svim točkama optužnice :D
      E nisam nikad mislila da ću se hvaliti ključevima, ali upravo to u zadnje vrijeme radim - do sad nisam ni ja obraćala pozornost. A fora privjesak, mislim da sam ga čak i vidjela kod tebe na blogu? Ili negdje drugdje, hm.

      Delete
  27. Znači drama ! Iako imam samo 2 ključa i trenutno vagam ono zašto da se mučim radi 2 ključa (inače sam karaktera k`o Garfield :D) ipak dolazim u napast da ih u(ne)redim kad me ufati "ne znam šta ću sa sobom" momenat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde Garfield ostavi se lazanja i primi se posla hehe :))

      Delete
    2. Nisam ih se ni prihvatila,mrzim lazanje ! :P .Ima da ih uredim,ma bit će glamurozniji od tvojih :P hahaha :)

      Delete
  28. Baš su girly :D Definitivno si moram nešto ovako napraviti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prije sam bila potpuna suprotnost svemu što je girly, a sad su mi čak i ključevi takvi :D

      Delete
  29. Ajme ovo preludo izgleda, nažalost ne nosim puno ključeva pa ih baš niti nemam potrebu uređivati, ali ako mi bude dosadno svakako ću ovakvo nešto napraviti. Nadam se da ćemo se čitati. Bye and love yaaa <333


    http://uniqueyeah.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top