Darivanje sto tisuća klikova (ZAVRŠENO)


Jučer je moj mali blogić dostigao meni nevjerojatan broj od 100.000 klikova. 100.000  klikova otkako sam počela pisati blog, i znam da to nije tako velika brojka za duže vremensko razdoblje, ali meni je velika preogromna, i želim svoju sreću podijeliti s vama! I zato vam želim pokloniti stvarčice koje sam skupila, koje su moji favoriti, pa se nadam da će biti favorit i sretnoj dobitnici :) :) Poklon nije velik i nije skup, ali je od srca!

I zato vam poklanjam:
1) Alverde njegujuću kremu za nokte (recenzija)
2) Svoj trenutno najdraži lak za nokte, S-he nijansa 247 (naravno, ovaj nisam koristila)
3) Essence sjenilo, nijansa 63 "is it purple?" - po meni se može koristiti samostalno, ali
i za naglasiti unutarnji kut oka ili luk obrve
4) Everyday minerals ravno rezani kist - na slici je moj, ali sam naručila drugi
i samo čekam da stigne - super za nanošenje tekućeg pudera, ja sam s njim nanosila i rumenilo, ali
i matirajući puder
 




Kao i uvijek, moraju postojati neka

 PRAVILA

1. Darivanje traje do 30.9.2013. godine, a dobitnica će biti objavljena 1.10.2013.

2. Darivanje je otvoreno za Hrvatsku i susjedne zemlje (Srbija, Slovenija, BiH, Makedonija)

3. Ako želite sudjelovati u darivanju, ispunite obrazac koji se nalazi na kraju posta.

4. Ako ste do danas, 16.9., ostavili komentar na blogu ili mojoj Facebook stranici,
 možete zaraditi dodatan unos,
samo u obrascu dolje ostavite svoj nadimak/ime pod kojim ste ostavili komentar!
- komentari ostavljeni od danas, 16.9., pa nadalje, se neće brojati, ali će biti voljeni-
-na ovaj način želim dati veću šansu svima koji me redovito čitaju.

4. I to je to, hvala vam na svakom kliku, komentaru, lajku!

Nadam se da vam se sviđa nagradica, a evo i obrasca pa ostavite svoje podatke.

Srce srce srce :D

DOBITNICA

ovog paketića je

KRISTINA PERIĆ

Kristina, čestitam!! Kistić je baš stigao prošli tjedan,
tako da mi samo moraš poslati svoje podatke na
girlygirliness at gmail.com, pa da paketić krene tvojim putem :)





a Rafflecopter giveaway

54 comments

  1. Prekrasni ste samo tako dalje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marica

      Prekrasni ste samo tako dalje.

      Delete
  2. Čestitam!! Sudjelovala sam. Super nagrada :)))

    ReplyDelete
  3. odličan blog i divni darovi :)

    ReplyDelete
  4. Bravo za 100 000 klikova :) Super giveaway.

    ReplyDelete
  5. jao, pa čestitam! baš mi je drago:)

    ReplyDelete
  6. Bravo! Blog ti je divan, samo tako nastavi! :))

    ReplyDelete
  7. Čestitam! Predivno darivanje, sretno svima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, ti si tu brojku već davno prešišala :)))

      Delete
  8. Cestitam! Divan ti je blog samo tako nastavi. I ja cu uskoro dostici ovu brojku pa ce i kod mene biti pokloncica. SUper su ti pokloni. Lak je preeeelep, a i cetkica. A krema me je bas zaintrigirala jos od tvoje recenzije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normalno da hoćeš kad ti je blog vrhunski! Nadam se da si onda sudjelovala, možda ćeš se mazuckati :))

      Delete
  9. jeeeeee 100.000 klikova!!!
    samo ti nas uveseljavaj i dalje, brzo će se to okrenuti... pa ćeš morat na novo darivanje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma neće baš tako brzo, i ovo sam dugo skupljala hehehehe :))

      Delete
  10. Čestitaaaam, to je ogromna brojka i razlog za feštu :)))

    ReplyDelete
  11. čestitam:)a čak mislim da sam se uspila prijavit:)inače sam smotana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si došla do one točke kad si trebala utipkati svoje ime pod kojim si ostavljala komentare, onda si se uspjela prijaviti :)

      Delete
  12. meni lak, ostalima šta ostane :-)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imat ću to na umu, pazi što si rekla hahahah :D

      Delete
  13. Draga čestitam!!! 100 000 svakako nije mala brojka a skupila si ju zasluženo! ;)

    ReplyDelete
  14. Čestitam još jednom! I neka još lijepih brojki sa puno, puno nula! :€

    ReplyDelete
  15. Čestitam! :)
    Btw. Super darivanje! :D

    ReplyDelete
  16. Svaka cast ;) Lijepe stvarcice, sretno svima!!

    ReplyDelete
  17. Čestitam Super darivanje

    ReplyDelete
  18. Lak je stvarno guba boje...jako mi se sviđa. :)

    ReplyDelete
  19. weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! želim ti još miljon puta toliko klikova i čitanja!!!

    ReplyDelete
  20. zaslužila si svih sto tisuću klikova, i višeeee <3

    ReplyDelete
  21. Čestitam i još bar toliko klikova da bude na stranici <3 :)

    ReplyDelete
  22. Čestitamo na velikoj brojci, samo tako nastavi, blog je odličan! :*

    ReplyDelete
  23. Čestitam na lijepoj brojci i želim ti još troduplo toliko klikova na blog:)

    ReplyDelete
  24. Cestitke od srca i naravno jos deset puta vise klikova ti zelim!

    ReplyDelete
  25. kako samo slično razmišljaš kao i ja :D odlično darivanje... isto imam par stvari spremljenih za darivanje, čekam samo da mi vrijeme dođe u korist jer imam hrpu obaveza pa ne stignem ni postat...uglavnom čestitam na brojčici :*****

    ReplyDelete
  26. velike čestitke, samo nastavi ovako dobro! :)
    a od tih 100 000 sam ja barem 500 nabila gledajući Murkija xd

    ReplyDelete
  27. Dok je kozmetika u pitanju nemozes pogrijesiti..Odlicno darivanje,svaka cast <3

    ReplyDelete
  28. Ljiljana Bošnjak Gligorević Super darivanje

    ReplyDelete
  29. Spomenka Grgić
    lijepe nagrade!

    ReplyDelete
  30. čestitke na 100.000 klikova! svaka čast i samo tako dalje nastavi biti vrijedna!

    ReplyDelete
  31. Hvala ti, Josipa!
    Super si mi! Pratim te već neko vrijeme, a tvoji videi mi uvijek razvedre dan!
    Hvala još jednom!! :)

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top