MUA bronzer Natural Glow

Hello,

evo i zadnje MUA (MakeUp Academy) recenzije. Ostao mi je još za predstaviti vam MUA bronzer Natural Glow. Stigao mi je nedavno s ostatkom MUA proizvoda koje sam već recenzirala.


Cijena: 2,5 funti (oko 25 kn), s popustom od 35% (kojim je MUA nagradila svoje lajkače na Facebooku) svega 16 kn


Izgled: mozaični bronzer, s laganim shimmerom. Možete koristiti pojedinačne "dijelove" ili pokupiti kistom baš svaku nijansu za prirodniji izgled, kao što sam ja napravila za ovaj swatch (doduše, prstom :))



Pigmentiranost: dostiže zadovoljavajuće razine. Dovoljno je pigmentiran da ne morate staviti 150 slojeva da se nešto pokaže na licu, a opet nije prejak i nema potrebe za otresanjem i pažljivim nanošenjem. Za moje potrebe je stvarno super, a super je i za moj studentski (još uvijek, šmrc) budžet. Na osnovi ovog bronzera ću se odvažiti naručiti i koje rumenilo od MUA. Čekat ću opet popust i bespatnu dostavu, naravno.



I na kraju ovog posta, nešto što me u zadnje vrijeme jako veseli čitati na blogovima. Simpa mi je i slatko, i možeš nešto više saznati o osobi čije postove pratiš, a ne samo što misli o tom i tom ružu, ili što voli nositi, ili koliko je vješta u lakiranju noktića :)

Radi se naravno o epidemiji ... and that's who I am sličica. Evo mojeg izbora:



























Jesam prećerala? Ako mislite da jesam, oooohohohoh, you're so wrong, još sam se kontrolirala da ne stavim ama baš svaku sličku za koju mislim da me opisuje.. and that's who I am.

:*



5 comments

  1. to je sad in opisati se na ovaj način, ali naučili smo nove stvari o tebi:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a baš mi je to slatko, daj i ti poslijedi trend :)

      Delete
  2. tnx, I'll check out your blog too :)

    ReplyDelete
  3. kad ćemo na neke karaoke-party? xD
    hahah i ja jedva čekam zombie apokalipsu: http://static.someecards.com/someecards/usercards/1339080786872_3385315.png :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nikad pa ni tad! :D
      you and me both sister, imam par ljudi u planu buahahahha :D

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top