Matrix ulje za kosu (egipatski hibiskus)

Matrix ulje za kosu egipatski hibiskus recenzija

Baš slušam Siu i njezinu pjesmu "I'm alive" pa da i ja oživim svoj mali blogić s novim postom:)


Naravno da moram pisati o svom otkriću desetljeća što se tiče njege kose! Šišala sam se u petak i po drugi put čula od frizerke kako mi je kosa zdrava i sjajna što svakako pripisujem ovom čudesnom ulju! Općenito pokušavam što više ulja ubaciti u njegu kože i kose pa tako trenutno isprobavam i jedno ulje za lice za koje se nadam da će me također oduševiti. No ajmo mic po mic pa da prvo prenesem sreću oko ovoga :D

Matrix ulje za kosu egipatski hibiskus


Fotografije su nastale prije tjedan dana pa možete vidjeti i koliko sam ulja potrošila otkako ga skoro pa svakodnevno koristim unazad šest mjeseci. Dobila sam ga prošle godine na Beauty Blog Danu no nisam ga počela odmah koristiti. Malo po malo ubacivala sam ga u rutinu i sad sam došla do toga da više ne koristim nikakve regeneratore nego samo Matrix Oil Wonders ulje s egipatskim hibiskusom. Velika prednost ulja generalno nad regeneratorima je ta što ulje nanesemo na kosu i ne ispiremo ga kao regenerator. Na taj način ostaje u/na kosi do sljedećeg pranja. Također, uvelike mi je smanjen posao za vrijeme tuširanja, nikad nisam znala što sa sobom jer "ostavite regenerator da djeluje 5 minuta". Pih, misliš minutu taman dok se nasapunam? 

Matrix ulje za kosu egipatski hibiskus

U ovoj oku ugodnoj bočici krije se ulje nenametljivog mirisa koje koristim na više načina. Najviše ga volim nanijeti na ručnikom prosušenu kosu tako da istisnem nekoliko pumpica u dlan, protrljam dlanove i prstima istovremeno raščešljavam kosu i nanosim ulje. Nagnuta iznad kade tako da sestru dočeka hrpa dlaka koje redovito zaboravim isprati :D Iju, znam! Nakon toga slijedi sušenje kose, peglanje, kovrčanje, što god taj dan nosi. Uvjerena sam da mi kosa zbog ovog ulja nije oštećena iako ju svakodnevno izlažem visokim temperaturama. Ako sam ekstra lijena koji dan onda nanesem pumpicu dvije na već suhu kosu i na taj način ju lijepo zagladim i zasjajim. Naravno, ulje ne nanosim na tjeme nego samo na 2/3 donjeg dijela kose. Koji je sad jako kratak jer sam se ošišala do brade. Pa odmah štedim ulje haha :D
Iako je ulje predviđeno za obojanu kosu a moja to nije ja tu ne vidim nikakav problem.

Matrix ulje za kosu egipatski hibiskus

125 ml koji će potrajati cijelu malu vječnost ćete na žalost morati potražiti isključivo u frizerskim salonima koji drže Matrix proizvode. Što se tiče cijene, recimo tu sam pronašla da je ona 152 kn ali pretpostavljam da to ovisi o frizerskom salonu. Nakon što potrošim ovu bočicu (za cca. pola godine po mom proračunu :D) ja ću deeeefinitivno kupiti ovo ulje a regeneratori bye bye!

SASTOJCI: cyclopentasiloxane, dimethiconol, caprylic/capric triglyceride, parfum/fragrance, olea europaea oil/olive fruit oil, ethylhexyl methoxycinnamate, benzyl salicylate, linalool, benzyl alcohol, limonene, hydroxycitronellal, geraniol, hibiscus sabdariffa extract/hibiscus sabdariffa flower extract (F.I.L D164522/3)

Matrix ulje za kosu egipatski hibiskus


Doooooduše, sad sam malo istraživala sastojke i entuzijazam mi je opao :D 
"Cyclopentasiloxane" je zapravo silikon a što radi silikon na prvom mjestu u ULJU za kosu. OK, neću odmah skakati pred rudo: *gladi se po kosi i tješi se da nije glatka samo od silikona*
Sastojak br. 2: također silikon

*odustaje od daljnjeg guglanja jer želi nastaviti koristiti ovu divotu od proizvoda*

Uglavnom :D Iako ulje očito ima silikone koji utječu na osjećaj mekoće i zaglađenosti kose ja i dalje obožavam ovo "ulje" jer mi je kosa uistinu vidno zdrava i sjajna. Ako jako pazite na sastojke proizvoda koje koristite preporučujem vam da nastavite guglati gdje sam ja stala.

*ipak gugla i treći sastojak i osjeća olakšanje jer je ok* :D

Nadam se da vas je ova moja turbulentna recenzija bez glave i repa barem malo zabavila a možda i zainteresirala za Matrix ulja. Ako imate kakav savjet ili komentar, svakako se čujemo u komentarima :)

Josipa                    *pravi se da je Kleopatra jer koristi egipatski hibiskus (nema veze što je zadnji na popisu sastojaka :D)* 


*iako sam ovaj proizvod dobila moje mišljenje je iskreno












9 comments

  1. Obožavam Matrix ulja, doduše imam samo jedno Indijsku Amlu i nakon gotovo dvije godine korištenja još ga imam :D Ovo tvoje je također zanimljivo i znam da ima još jedno u ponudit te ih planiram isprobati sve. A što se tiče sastava ne zanima me dok god mi kosa predivno izgleda zahvaljujući upravo tom ulju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pročitala sam tvoj post! :) Wow, 2 godine! I ja ću kad ovo potrošim kupiti, možda ne baš ovo, možda probam Indijsku Amlu :))

      Delete
  2. Ne sviđa mi se sastav, tako da preskačem!
    Zasad sam vjerna Alverde ulju za kosu i zadovoljna sam.
    Kad si već spomenula Beauty blog day, tog više nema?

    Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ga ove godine smrc.
      Koristila sam od Alverdea ulje za lice i bilo je najs :)

      Delete
  3. hmmmm...interesting. I think its something worth trying out.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. A joj. Sad me ovaj tvoj post ponukao da pogledam sastojke mog super-ulja kojeg koristim: John Friead Repairing Oil Elixir. Dakle, to su redom Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Trisiloxane, Plukenetia Volubilis Seed Oil.... I gle - ovaj prvi zlocesti silikon nam je isti. A i ovaj drugi je tu negdje.. Ah ta naša "ulja" :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahhaha predivna su ta naša ulja :D Ma ja ću i dalje koristiti, od nečega moramo umrijeti lol :D

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top