Aroma masaža Murad centar




Upravo sam došla doma nakon svoje prve ikad masaže i moram odmah podijeliti dojmove dok se još osjećam kao da hodam po oblacima. A kakav je to osjećaj? Kao da sam bila kod mehaničara koji me rastavio, dobro očistio sve dijelove, sve podmazao i opet sastavio :D Dobila sam poklon bon za masažu još u veljači i nikako da ga iskoristim od tad, a definitivno mislim da je petak najbolji dan za masažu. Još da tako mogu svaki petak.. ah...

Na masaži sam bila u Murad centru koji se nalazi u Sheraton hotelu u Zagrebu, u blizini Željezničkog kolodvora. To je zapravo wellness i fitness centar tako da sam u čekaonici osjećala miris bazena i slušala žene koje su došle vježbati kako razgovaraju o svojoj ovisnosti o čokoladi haha :D Centar je lijepo uređen i osoblje je jako ljubazno i to je sve što imam reći o tome. Više bih pričala o iskustvu masaže i svom misaonom procesu za vrijeme masaže. Prostorija u kojoj se masira je naravno uređena kako bi se klijenti što bolje opustili. Svjetla su prigušena, prostorijom se šire aromatični mirisi a opustila sam se onog trenutka kad sam legla na krevet koji ima rupu za glavu. E ta rupa za glavu bi trebala biti standardni dio svih kreveta!!! Naravno odjeća ide dolje a dobila sam kapicu za kosu da ju ulja ne zamrljaju. Masirala me mlada i ljubazna djevojka s papučama na kojima su bili pingvini :D To mi je bilo jako slatko u onim rijetkim trenucima kad bih čak otvorila oči :D

Aroma masaža počinje dok ležite na trbuhu i kreće od listova prema stopalima i tad prema bedrima. Oh heaven. Najviše sam se zapravo veselila masaži leđa jer me ubijaju u zadnje vrijeme. I taj dio mi je bio i najdraži. Nakon masaže leđa i ruku uplašila sam se da je već prošlo 55 minuta ali tad slijedi okretanje na leđa i masaža gornjeg dijela nogu, stopala, ruku, prstiju i gornjeg dijela prsa. 

murad wellness i fitness centar


E a što se tiče mojih misli za vrijeme masaže :D Prvo sam razmišljala o tome kako je čudno naći se u tako intimnoj situaciji s osobom koju vidite prvi put u životu. Onda je slijedilo tješenje kako je to sasvim normalno i kako je maserka masirala već na stotine ljudi. Sličan misaoni proces je zapravo i kod posjeta ginekologa :D Zatim su mi se po glavi vrzmale misli vezane uz posao koje sam tjerala i pokušavala se koncentrirati na ugodne zvukove klavira. Onda sam prepoznala glazbu Somewhere over the rainbow pa sam pjevušila u glavi što mi je opet ometalo koncentraciju pa sam se tjerala da se opustim i uživam u masaži. Zapravo sam najviše vremena provela ljuteći se na sebe što se nisam opustila i što ću propustiti masažu ne shvaćajući cijelo to vrijeme da sam zapravo jako opuštena :D E onda su došle misli kako moram početi vježbati, jesti zdravije i više brinuti o svom tijelu i kako je tijelo naš hram i kako imamo samo jedno i moramo paziti na njega. Srećom te misli su me sad napustile hahahah :D I posljednje što me okupiralo bila je briga koliko je vremena već prošlo i koliko će masaža još trajati u želji da traje još barem sat vremena! No 55 minuta je sasvim dovoljno i više od toga bi vjerojatno bilo i previše. I na žalost završila je masaža, obukla sam se i napustila taj raj s osmijehom na licu i čvrstom željom da odem na masažu barem svaki drugi mjesec. Predlažem da ukinemo kune i uvedemo valutu poklon bona masaže! :D

I to je to. Jednostavno sam osjetila potrebu podijeliti svoje iskustvo a nadam se da ćete vi svoje u komentarima pa da zajedno diskutiramo o dobrobiti masaža!

12 comments

  1. Jaj, predobro! :D Mislim da nam to svima treba u ovim teškim, sumornim vremenima! Nismo ni svjesni koliko nam je masaža potrebna u životu :D tek kad ostarimo, onda valjda skužimo koliko se teško krećemo (nažalost, to se danas kuži čim uđeš u dvadesete XD) i djelujemo prekasno da bismo nešto promijenili po pitanju naših navika. Mislim da je dobra masaža pravi boost za čovjekov duh i da se svi međusobno trebamo što više masirati, jer bi svijet evidentno bio ljepše i manje stresno mjesto za život :D to je, naravno, tek jedan u nizu koraka za očuvanje našeg psihičkog i fizičkog zdravlja, ali i taj jedan znači jako puno :) nazdravljam ovakvim rutinama - i tvom povratku pisanju! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokrenimo kampanju "masirajmo se"! Uopće ne zvuči perverzno haha :D
      Da, ja sam od studiranja i učenja i sjedenja dobila problem s donjim dijelom leđa tako da ti neki problemi koji su prije zahvaćali starije stanovništvo sad su bolest mladih ljudi zbog načina života. Nazdravljam i ja tebi, hvala :)))

      Delete
  2. Hehehe znam taj osjećaj kad se od puste želje za opuštanjem na kraju teško opustiš. :D Ali super je da si na kraju ipak odbacila zavrzlame iz glave i uspila se opustit.
    Ja obožavam masažu leđa ali nažalost nemam vremena za istu. Morat ću T.-a nekad organizirat da čuva malog i da me puste sat vremena na miru. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idemo zajedno na neki spa vikend :daobog: :D

      Delete
  3. haha podsjetila si me na moje prvo iskustvo masaze gdje sam upijala svaki trenutak i zahvaljivala Bogu na divnome životu hahaha


    http://babylovesfashion.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je definitivno pravi trenutak za biti zahvalna :)

      Delete
  4. I hvala ti što ga jesi podijelila! Podsjetila si me da je tijelo hram i da mi opako treba jedna masaža... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni treba svaki dan ali to bi bilo previše, došlo bi do inflacije masaže :D

      Delete
  5. s previse strana sam cula o benefitima dobre masaze a nikako da odem jednom probat. ja mislim da bi ja fino zaspala nakon svega kakav odlazak doma XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba tempirati tako da dođeš doma nakon masaže i možeš zaspati kao beba :D

      Delete
  6. Taman u petak kad si ovo objavila sam saznala da u sklopu benefits na poslu mogu ici na masaze :) Jedino cega se bojim je skakljivost - ja sam dosta skakljiva i skacem pola metra u zrak cim me nesto pipne. Jel tebe nesto zaskakljalo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuurl, iskoristi to!!! I ja sam škakljiva (u normalnim granicama :D) ali ne škaklja ništa, naravno ako maser zna što radi a vjerujem da zna :)

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top