ATTENTION! GLITTER TAG!

Hellollollo

s veseljem sudjelujem u još jednom tag-u, koji je kreirala cinična romantičarka a.k.a Bitchy Dust. Ona jako voli tagove raznorazne, pa je slobodno tegajte kad naletite na nešto :D :D A što povezuje nas dvije?? Ljubav prema šljokicama! Iliti glitteru! Da ljubav prema šljokama nije neka moderna novotarija i izmišljotina, kaže i članak na Wikipediji, a prema kojemu su ljudi, hm, spiljske žene i metro muškarci, koristili šljoke u šminkanju. Pa i oni su se željeli blješćeti i sjajiti!!! Osim lovaca. Mislim da bi to kod njih bilo kontraproduktivno. Osim ako nisu koristili glitter da zaslijepe plijen! Pa ja sam prava povjesničarka bwahahaha :D (kolegice povjesničarke koje ovo čitaju, nemojte nikome reći kakve nebuloze valjam :D) A kako su dolazili do šljoka? Mrveći u prah hematit.


Svaka im čast. Sjećam se kad sam bila mala, znala sam naići na kamenčiće koji su svjetlucali kao dijamantići. Možda je to bio upravo hematit, koji je inače jako rasprostranjen mineral. Hm hm. No vratimo se mi glitteru. Ali ne i ovom sr*** od filma :D Ovo je jedini oblik glittera koji je teško probavljiv :D


A da krenem sa samim tag-om? Bitchy ga je zamislila u obliku 5 pitanja, 5 činjenica o sebi i na kraju, tegiranje 5 blogerica/blogera. Čini se da Bitchy voli broj 5 :D Kad smo već kod brojeva, 

činjenica o meni BROJ 1: volim neparne brojeve. To jest, neparni brojevi su mi draži od parnih. Npr., volim kad imam neparan broj godina. 19. mi je bila draža od 18., 21. od 22. I zato sam se jako radovala 2013. godini. Jer je neparna. I jer je 2012. bila gluuuuupa i ništa mi se posebno nije desilo. Barem ne pozitivno.

činjenica o meni BROJ 2: obožavam čistiti uši štapićima za uši. Znam da to nije zdravo i da ne bih trebala, ali ja to volim. I nastavit ću to raditi. :p

činjenica o meni BROJ 3: ovo dolje. Osobito nezabavne stvari. Hah, to se zapravo podrazumijeva. No uglavnom više volim pričati o življenju života i upisivanju fitnessa, dok sjedim doma za laptopom. I mrzim to kod sebe.


činjenica o meni BROJ 4: jedna blogerica (ne sjećam se koja, sorry!) me nadahnula u svom postu o novogodišnjim rezolucijama na vođenje slikodnevnika. Za svaki ću dan odabrati jednu sliku, samo jednu, i tako kroz cijelu godinu. Na svakoj slici bih trebala biti ja, nije važno gdje, s kim, i slično. Već varam. Ne mogu se odlučiti za samo jednu sliku, pa radim kolaže od 4 slike :p Čak ni mene nema na slici. Baš me briga! To je moja verzija!

činjenica o meni BROJ 5: jedan od prednjih zubi je na pola moj, a na pola nadoštukan. Naime, u 4. osnovne smo išli na izlet na Plitvička jezera. I trebali smo se voziti vlakićem, pa smo svi potrčali prema njemu. Ja antitalent sam se spotaknula i pala na beton, očigledno ravno na zub jer se jednostavno raspolio. Mogla sam živac napipati jezikom. Sjećam se kako je učiteljica panično tražila zub po pločniku hahaha :D

Sad kad ste saznali svašta nešto o meni nepovezano, evo i 5 pitanja na koja odgovor traži se:

1. Opišite kako je izgledala prva osoba u koju ste se zaljubili! - Ajme koliko sam se puta samo zaljubljivala kroz osnovnu i srednju školu. Ali prvi dečec u kojeg sam se zaljubila bio je stariji od mene 3 godine, ja sam išla u vrtić a on u prvi ili drugi razred osnovne. Vrhunac moje ljubavi bio je kad smo se klackali skupa, i on je naglo izgubio interes za klackanje i ustao je, a ja sam pala i nabila zub na klackalicu. Isti zub koji sam kasnije razbila iz činjenice broj 5 :/

2. Idealan posao - Ha, o ovome dosta razmišljam zadnjih godinu dana. Posao u kojemu bih dobro zarađivala, zabavljala se na poslu, imala razumno radno vrijeme, slobodne vikende, i ne bih morala nositi posao doma. Idealno indeed.

3. Zašto je glitter važna ljudska izmišljotina? - Zašto? ZAŠTO? Ta glitter je omogućio opstanak ljudske vrste! Što vi mislite, kako su lovci prehranjivali gladna usta? Hm? Nađite teoriju bolju od moje ;)
No šalu na stranu. Zato što je lijep, a treba nam puno lijepih stvari na svijetu, jer ima previše ružnih.







4. Koja je, po vašem mišljenju, najgluplja ljubavna priča? - Romeo i Julia, bez premca. Pa koliko glup moraš biti. Ako ste čitali, znate zašto.

5. Da ste životinja, najvjerojatnije biste bili... zato jer.... - Bila bih konj. Jer su konji prekrasna stvorenja. Ali konj u doba kad su konji živjeli u krdima na slobodi. Ne u smislu da me netko jaši :D

I sad na tag-anje!!!

Ja tag-am:

1. Bitchy Dust - autoricu ovog taga, a čini mi se da ga ona nije odradila :D
2. WildChild - jer je zanimljiva i sigurna sam da voli glitter :D
3. Marinica - jer želim vidjeti njezino mišljenje o glitteru :D
4. LoLiLa - jer mi je frendica i želim saznati o njoj nešto što već ne znam :D
5. Lady Misch Masch - jer me zanima kako će odgovoriti na ovih 5 pitanja :D

I za kraj, ako ste izdržali do kraja ovog posta, možda ćete imati snage i za komentar, tj. savjet. Razmišljam o tome da subotom uvedem postove tipa "Moj tjedan u slikama". Što kažete na to? Bi li vas to zanimalo, ili biste ignorirali taj post kad bi vam se pojavio negdje? Hm hm hmmmm?

14 comments

  1. i ja sam slomila ne 1 već 2 zbuba na rubu skolske klupe! i to u vrime rata kad nije bilo materjala tako da su mi do prije par godina bili u 2 boje. točno znam o čemu pričas i kakva je bol i sok to bio. vidis,ja volim parne brojeve za razliku od neparnih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj moj prednji još i strši van, jer mi raste umnjak kojeg nisam na vrijeme izvadila, i pogurao mi je zub van. Tako da me nikad nećete vidjeti kako se smješkam i pokazujem zube na fotkama :) I kak si to sad riješila? Si stavljala krune ili?

      Delete
  2. jako mi se svida ideja za postove "moj tjedan u slikama" pa se nadam da ces ih raditi :D (niki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I budem ako dobijem jooooš jedno pozitivno mišljenje barem :))

      Delete
  3. nema šanse da ignoriram takav post.
    i da, nisam. evo, sad ću ga odraditi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej onda ću uvesti ritual subotom :) Hajde hajde, pa moraš glitter tag riješiti :))

      Delete
  4. Čovječe, koji peh, dvaput po istom zubu.
    Jel de Romeo i Julija ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da mi je barem dvaput mliječni bio. Ali nije,šmrc :(
      Oni su mi bili prva asocijacija, jer sam se ljutila kad sam čitala tu njihovu glupu ljubavnu priču. Glupi Shakespeare :D

      Delete
  5. Ajoj, pa nisam jedina, ima nas hrpa trapavih :D Zato mi i pišemo blog, da možemo sjediti u sigurnosti svojih soba gdje nas rijetko što može fizički ozlijediti :D
    Evo zadala sam si pročitati još članke koje sam za diplomski skinula, i onda ću vam pokazati svoj tjedan :))

    ReplyDelete
  6. hahah nesretni zub! :D
    super ti je ideja o postu u slikama, ja uvijek volim gledati kojekakve slike, a već vidim da budu tvoje zanimljive ^^
    i da, fala na tagu! čim smislim neke pametne odgovore bacam se na posao :D

    ReplyDelete
  7. omg, ja trebam imati mišljenje o glitteru :D I još sklepati cijeli post o tome :D uh, imati ću posla :D .... samo ti stavljaj slike, uvijek se nađe nešto zanimljivo :D

    ReplyDelete
  8. bacam se na posao :) sad kad otkriješ grozne nove stvari o meni :P

    ReplyDelete
  9. uuuuuumireeeeeeeeeeeen od smija!!! :D

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top