Sisterhood of the World Bloggers Award


Odgovaram na Sanelinih 10 pitanja, smišljam svoja i nominiram 5 blogerica...



Iako više nisam aktivna blogerica koliko sam bila prije, jako mi je drago vidjeti i svjedočiti kako se razvija blogosfera u našim krajevima. Pri tome ne mislim samo na Hrvatsku nego i na susjedne nam zemlje. Sve je više kvalitetnih i dobrih blogova a često se razvijaju i blogoprijateljstva koja prerastu u prijateljstva u "stvarnom svijetu". Što nije čudno pošto se dijele isti interesi i zanimanja. A jako je zabavno kad tom "blogosferom" (koju često zamišljam kao mjesto puno šljokica i boja) krenu kružiti tagovi, odnosno postovi u kojima blogerice nominiraju jedne druge da odgovaraju na pitanja. Tako je nedavno u blogosferu uplovio tag "Sisterhood of the World Bloggers Award" a mene je nominirala Sanela s bloga inSANEnails. Hvala Sane (sad ću te i ja tako zvati iako ćeš mi uvijek biti Wild Child :D [njezin stari nick]), evo mojih odgovora i pitanja :D


Prvo malo o pravilima, jer pravila su pravila!

1. Nabaciti lajk na blog koji vas je nominirao - jesam davnih dana :)
2. Staviti Award logo na blog - nema problema e!
3. Odgovoriti na postavljena pitanja - e tu ću već morati upregnuti mozak
4. Smisliti novih 10 pitanja - ovo je već opasno naprezanje zapuštenih vijuga!
5. Nominirati 5 novih blogerica - piece of cake!

logo
Sanelina pitanja:

1. Najdraži web shopovi za kupnju kozmetike?


Hm, zapravo ne kupujem baš kozmetiku online. Ali kupujem kistove za šminkanje, nakit, pribor za manikure, a za to mi je omiljena destinacija definitivno Ebay, uz povremeni BuyInCoins.

2. Volite li raditi liste? Imate li možda svoju Bucket iliti Before I Die listu?


Ne radim liste, ali radim popise stvari koje bih trebala obaviti, to do liste i slično. Naime, velika sam zaboravljivica ali problem nastane kad zaboravim pogledati popis, pa onda radim novi, pa zaboravim i na njega. Ukratko, I don't get things done!!! Davno, kad sam bila curica sam pisala popise što sve moram napraviti do 16., 18., 21. rođendana. I to je zapravilo bilo baš slatko i bilo mi je zabavno  nakon nekoliko godina otvoriti ta pisma. Bile su to skromne želje uglavnom, kao poljubiti se, položiti vozački, ali i neke koje su se stalno provlačile, kao "biti zadovoljna svojim tijelom" :D 

3. Na čiji koncert biste voljeli otići?



Hm, ovo je pitanje na kojeg nemam instantan odgovor nego sam morala malo i promisliti... Dugo vremena sam bila velika obožavateljica grupe Incubus i žao mi je što nisam nikad otišla na njihov koncert u to vrijeme. Da sad odem bilo bi mi lijepo ali ne bi to bilo to. Znate na što mislim? Nitko drugi mi trenutno ne pada na pamet. Ja volim ići na festivale, tad možete obići hrpu koncerata :D


Ako pogledate ovaj video Incubusa bit će vam jasno što je bio dio želje da odem na koncert :D Braaaandon! #fangirlmoment




4. Sjećate li se svojih snova? Što ste zadnje sanjali?


Pročitala sam negdje na internetu (a gdje drugdje ovih dana) da zapravo sanjamo jako kratak dio noći te da ovisi u kojoj fazi sna se probudimo hoćemo li se sjećati snova ili ne. Tu i tamo se znam sjetiti snova čim se probudim i to često budu tako živopisni i zanimljivi snovi da znam pomisliti "woooow, ovo bi bio super film"! :D Posljednji kojeg se sjećam nije bio jako zanimljiv, osim što sam se skoro utopila a dečko si je stavio naušnice, i to one koje rastežu resicu :D :D 

5. Najstrašniji horor ikad?


Ne gledam baš horore jer onda ne mogu spavati bez upaljene lampe, ali najgori su mi horori kad se radi o demonima, duhovima, svim stvarima protiv kojih se ne možeš fizički boriti. Dajte mi duha kojeg mogu opaliti tavom po glavi i neće me biti baš TOLIKO strah. Japanski hororci su mi uglavnom najstrašniji.

6. Najdraža uspomena/dogodovština iz djetinjstva?


Nije mi možda najdraža uspomena ali je nešto čemu sam se ovih dana dobro nasmijala :) Kad sam bila mala znala sam se igrati s jednim dječakom svojih godina a najviše smo se igrali barbikama :D I bila sam tom dječaku u svatovima i taj dječak sad ima curicu od dvije godine koja se igra s tim istim barbikama kad nam dođe u posjet :)

7. S koliko ste godina prvi put izašle iz kuće našminkane? Kakve su bile reakcije roditelja?


Nisam se ja baš nešto puno šminkala a prva šminka mi je bila crna olovka na waterline-u ili donjoj liniji trepavica? Ne sjećam se da su mi starci posebno reagirali. Ali zapravo mogu ići još dalje od toga kad sam imala 5, 6 godina i gnjavila starije susjede da mi nalakiraju nokte. Uvijek su mi ih lakirale crvenim lakom i onda me je djed zezao da mi je pala cigla na nokte :D To mi je draga uspomena jer mi je djed umro kad sam bila mala i ne sjećam ga se baš previše, ali cigli i noktiju se definitivno sjećam :D

8. U kojem biste fantastičnom svijetu iz knjige/filma/serije voljeli živjeti i zašto?


Pa naravno u svijetu Harryja Pottera jer bih ja definitivno bila pozvana u Hogwarts :D

9. Što biste voljeli promijeniti/čitati na mojem blogu?


Ja bih voljela da izmisliš svoj tip manikure koji još nije izmišljen i da se onda to zove a la insane manicure :D

10. I za kraj, jedno lakoholičarsko. :D Koliko lakova imate u svojoj kolekciji? Koja boja dominira?

Uf. Previše. Imam ih puno jer još uvijek imam neke lakove stare po nekoliko godina koje više ni ne koristim i koje bih trebala baciti, ali ja sam skupljačica i uvijek mislim da će mi za nešto trebati :D A boja, vjerojatno su to sve varijacije roze i ljubičaste.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I to je to što se tiče Sanelinih pitanja i mojih odgovora, usput odlična pitanja, bilo je zabavno odgovarati! Hvala ti Sane i na nominaciji jer si me potaknula da napišem novi post :)

A sad slijede moja pitanja. Pošto nominiram blogerice bit će dosta pitanja vezana uz bloganje ali i nasumičnih pitanja kako mi padnu na pamet.

1. Mane i prednosti bloganja?
2. Što misliš, koja je "oprema" najvažnija za kvalitetan blog?
3. Nadovezujući se na prijašnje pitanje, koje su to odlike kvalitetnog bloga po tvom mišljenju?
4. Koji je tvoj slatki grijeh što se tiče reality emisija? Evo priznajem, moj je "Shopping kraljica" :D
5. Što misliš o držanju divljih životinja u zoološkim vrtovima?
6. Jesi li u školi voljela nastavu povijesti, ili koje ti je omiljeno povijesno razdoblje?
7. Teddy ili Murki tim? :D
8. Najsexy dio muškog tijela? :D
9. Da se možeš vratiti u povijest čovječanstva, koji bi događaj izmijenila?
10. Da kupiš kuću i pronađeš u njoj sakriveno blago, bi li ga zadržala za sebe ili prijavila slučaj vlastima? :D

A nominiram: Lendoxia, Misty, Mudrilica, Lenka, Alexandra

Ako vam je neko pitanje bilo zanimljivo i želite odgovoriti na njega, pa dajte napišite komentar jer me jako zanimaju odgovori :)))

Josipa GG


13 comments

  1. Uuuu vrh! Bas cu odgovorit na svom blogu, jedva cekam! :D
    Tenks na nominaciji Jo Jo! ;) ;)

    ReplyDelete
  2. Jeeej, baš mi je drago kaj si odgovorila, bilo je zanimljivo čitati :) Potpisujem odgovor br. 2. (još je najbolje dok izgubiš papirić haha) i 5. (uh i mene je takvih najviše strah, al' kad mi neda vrag mira, moram ja gledati, a posle se čudim kaj sam tak paranoična..nedavno sam baš s burazom gledala Sinister i Insidious..tak sam se navrištala kaj me grlo peklo) :D uuu ovo pod 9. ti je super ideja, možda i izmislim jednog dana nekaj kul :D I ja lajkam tvoja pitanja, a kad sam već tu evo da i ja odgovorim na jedno. Povijest u školi mi nije bila baš draga zbog svih onih godina, ali zato sam uživala u onim poglavljima o drevnim civilizacijama, antičkoj Grčkoj, Rimu, Egiptu i tak to. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih čak i gledala hororce da imam s kim, ali nitko neće a neću bogme ni ja sama :D
      Nikome nisu godine drage, pa ni meni :D Također mi je najdraža antika uvijek bila :))

      Delete
  3. Nisam onda jedina koja gubi papiriće za kupovinu. U stvari ja češće napišem listu, stavim negdje u torbu i ne da mi se tražit papirić jer sam uvjerena da znam listu napamet koliko puta sam ju pročitala, na kraju se doma vratim bez najvažnije stvari zbog koje sam išla u dućan haha. :)
    A mislim da svi dede imaju iste komentare za nokte i meni su moji to govorili dok sam bila mala: :)
    I za lakove te kužim, hrčci svijeta ujedinimo se ^_^
    A budući da si me namjeravala nominirati budem odgovorila na neka pitanja. :)
    6. Voljela sam u osnovnoj jer smo imali zanimljivog profesora, a u srednjoj sam jedva preživjela ta dva razreda povijesti jer je profesorica bila katastrofa. Ne znam koje mi se posebno zanimljivo razdoblje, možda od prve industrijske revolucije nadalje ili tako nešto :)
    7. Oba su preslatka, nema tu ili ili :D
    8. Mozak :D Od vidljivih - šake, tj. ako dečko ima lijepe prste to mi je baš mmm. :D Dečki s malim, ženskim rukicama mi nisu pravi muškarci hahah
    9. Početak Hitlerovog djelovanja ili Domovinski rat ili bilo koji drugi rat.
    10. Ovisi od kog bih je kupila. Vjerojatno bih dio prijavila, dio sebi ostavila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lists suckkkkkkk!!!!
      Hm, ali da nije bilo Domovinskog rata bi li sada bilo Hrvatske? :) Vidiš kak je škakljivo mijenjati povijesti :))
      Hvala na odgovooorimaaaaaaa :)))

      Delete
    2. A da istina, ja sam mislila samo na negativne strane ratovanja :/
      Nego, kakva si ti profa? Pričaš razne zanimljivosti ili samo ono što u knjigama piše?

      Delete
    3. Ja pokušavam pričati zanimljivosti ali klince to ne zanima pa polako odustajem :D

      Delete
  4. Jesam. Uf, nije bilo lako!! :D :D

    ReplyDelete
  5. Uuuu i ja sam bila big fan Incubusa #totalnofangirlmoment :D A ja čak ni nisam vidjela njegove nage videe dok mi muž (tada dečko) nije rekao - da, da, njega cure vole sam zbog tog jer je nag :D Onda sam morala tražit te nage videe haha xD Inače, on me navukao na njih in the first place :) Odoh odgovarat na pitanja xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ja tek sad ovaj komentar vidim!!! Hahahahhaha nagi videji :D Riječ "nag" je tako smiješna :D

      Delete
  6. meni su snovi isto uvijek zanimljivi, voljela bi ih usnimiti.

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top