Maybelline Summer Party 2015-e + makeup look


Iako je Maybelline ovaj event za blogerice organizirao početkom ljeta, ja vam svoj izvještaj donosim sredinom ljeta. Što ću, visoke temperature ubijaju u meni radni elan.. Vidjet ćemo kako će biti do kraja ovog sparnog godišnjeg doba.. Ali sunce me danas podsjetilo na taj krasan ljetni dan kojeg mogu zvati i "dan kad sam popila 5 različitih koktela" ali o tome nećemo previše :D Evo kako sam se zabavila zahvaljujući Maybelline-u koji se stvarno potrudio da nam ljeto započne u najboljoj mogućoj atmosferi. 


Mjesto radnje: Matis, Zagreb. 
Popijenih koktela: 5. 
Pojedenih kolačića: previše.
Fotografija s dragim curama: premalo.
Fotana s čokoladom: jedna ali vrijedna!

foto: Mario Poje

Ovaj event nikako nisam željela propustiti i srećom se održao u poslijepodnevnim satima pa sam mogla doći. Dočekale smo tamo i zalazak sunca kad je svjetlost za fotkanje najbolja :) Prilika je bila savršena za druženje s curama koje rijetko viđam i bilo je puno blablabla i lalala (od koktela) i puno fotkanja, a nadam se da će vam fotke dočarati makar dijelić atmosfere... Ja sam na trenutke i zaplesala jer sam zbog DJ-a imala dojam kao da sam stvarno na nekom beach partyju!





 s lijeva na desno: Lendoxia, ja, Persa, Lenka

foto: Mario Poje

Dok nas je zabavljao komičar Vlatko Štampar...


...cure iz Maybelline-a su se pobrinule da ne ostanemo bez opipljivih uspomena


Uhvaćene na djelu :D 
Alexandra, Dunja i ja :)


foto: Mario Poje


Igrale smo i tombolu, opustošile MNY stalak i doma otišle s preslatkim torbama punim stvarčicama..
Što jest, jest, Maybelline zna razmaziti blogerice :)


foto: Mario Poje

 foto: Mario Poje

foto: Mario Poje


Ja sam si odabrala tri sjenila koja su mi se učinila super za ljeto pa sam nedavno napravila i jedan look kombinirajući sva tri.. Uz sjenila na donju liniju trepavica sam nanijela i zelenu Maybelline olovku za oči, a na usnama je Essence olovka za usne honey berry.



 



A sad se idem dalje kuhati dok u mislima i dalje pijem one osvježavajuće koktele :D

Josipa


11 comments

  1. bluza i look i kosa mi nekako totalno daju dojam ozbiljnosti :D a look mi je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad sam ja totalno ozbiljna osoba :D :D :D

      Delete
  2. ahhh you are so lucky to have the oportunity to go on that fancy summer party eheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it was really fancy :))) I'm sure that if you keep up the good work you'll have the same opportunities :)

      Delete
  3. Super fotke, super look i super event :D Sad bi i ja jednog koktela, a ni fontana ne bi bila loša :D

    ReplyDelete
  4. Koliko mi je žao što tog 18. lipnja nisam mogla doći jer sam imala dva ispita :( slike su super, a mogla si ti još koji koktel popiti :P

    ReplyDelete
  5. Baš nam je bilo super! Žao mi samo što nisam mogla duže ostati s vama...
    (A nisam znala ni za ovaj detalj sa stalka! :P )

    ReplyDelete
  6. Bas se vidi da ste se zabavili,a i zaslužili ste u svakom slucaju.Super post:-)
    http://workoutaddictedgirl.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top