Moj tjedan u slikama - mali update



Pozdrav :)

Ako me pratite duže vrijeme onda znate da sam znala često objavljivati postove koje sam zvala "Moj tjedan u slikama" a u kojima sam stavljala fotografije iz svog života. Za vas novije evo mali opis. Raspon tema je bio od hrane do zalazaka sunca, od životinja do noktića. Ne znam što mi se desilo ali ja sam s tim nekako prestala. I zbog toga mi je jako žao jer mi je bilo jako zabavno pisati te postove, a danas mi je jako zabavno čitati ih i prisjećati se nekih stvari koje bih inače zaboravila. I ja ću se potruditi opet krenuti sa svojim postićima jer oni kao prvo mene jako vesele, a ako razvesele i nekoga drugoga, onda još bolje! :)

Zadnji post sam objavila u šestom mjesecu a odonda se nije puno toga promijenilo. Životinjice su narasle, ja sam diplomirala i sad tražim posao i to su najveće promjene. Naravno, vrijeme nije stalo (na žalost) i neumoljivo ide dalje... I naravno da sam u međuvremenu i dalje fotkala i danas želim s vama podijeliti nekoliko fotkica. Čisto da se opet ufuram u taj osjećaj. Od danas opet krećem aktivno fotografirati i nositi fotić sa sobom u torbi kamo god išla. Inače, dosta sam aktivna na Instagramu pa me možete i tamo pronaći :) (ime: josipa_gg)

Neću sad stavljati sve fotografije nastale u prošlih šest mjeseci (a ni one s ljetovanja da ne deprimiram i sebe i vas) nego jedan mali izbor..

Sjećate li se žute mice bolesnog oka? Ona i Teddy su u međuvremenu postali jako dobri prijatelji, a oko
joj se oporavilo.. Nije savršeno i izgleda kao da ima mrenu, ali barem ga ima :)
(lipanj 2014)



Sjećate li se sive mice? I ona je još uvijek s nama :) Strašljiva je i plaha,
ali ponekad mi dopusti da ju pomazim. Ljepotica!
(lipanj 2014)


Zajedno s Murkijem činile su sretnu malu obitelj..
Murki se ponašao kao pravi tata :)
(iako to nije bio)


A one danas izgledaju ovako!
Lijepe debele pospane mice :)

Sivu zovemo čik pogodite: Siva! :D


Nećete pogoditi ni njezino ime: Žuta :D
Žuta ima preprepresmiješnu facicu :)


Lipanjska ruža pokrivena rosom..
Ruže su najbolje!


Slaba sam na lijepa neba        




A ako sam na nekoga slaba, onda je to definitivno Teddy!!
3.11. je proslavio prvi rođendan i dobio lijepu dugačku šetnju :)


Palača la Teddy!


Nisam imuna ni na Murkijeve čari :)


Faze pisanja diplomskog...
Inače, kad sam morala pisati diplomski pisala sam na blogu dva posta tjedno,
a sad otkako imam slobodnog vremena na pretek ne pišem niti jednom u 10 dana :(
Zaaaaašto je to taaaaaako?!




Ajd barem je završilo ovako :)


 



He so cute!!!




Peseki na ogrlici hihi :)







Listopad.. 
Murki sad ima dlaku pravog lava dlakavog :D
Morat ću ga uslikati sljedeći put kad budem doma ga da vidite u punoj slavi :)




Horsie = selfie + horse :D




Ovo stablo mi je posebno priraslo srcu jer su ispod njega zakopane sve moje bivše životinjice..


Šiiiišanje :)


Malo noktića!




I evo nas u sadašnjosti, slijede najrecentnije fotkice :)

 Slučajno sam se zatekla na Trgu bana Jelačića kad su postavljali bor.


Prošetali smo Gornjim gradom i uživali u postavljenim lampicama.
Ja baš volim Zagreb kad je Božić, volim lampice i uopće mi ne smeta što ih postave mjesec dana prije Božića :D


Došla nam je zima! Vrijeme za pufnaste rukavice :)


Mrrrrrrrzim prati kistove!


Ovaj dan sam išla na razgovor za posao :)


Evo tu malo vidite dlakavca Murkija...
Super mi je ova fotka, Teddy kako polako propada kroz spojene tabureiće,
i Murki kako krmi iznad njega :)



Ove su današnje, prvi put sam nalakirala nokte s OPI lakićem 'Magazine Cover Mouse' otkako sam ga dobila za rođendan od Dunje i ostala sam iznenađena jer nisam znala da je teksturac!!!
Mislim da ću ga nositi na Božić :)

OPI magazine cover mouse


Iiiiiiiiiiiiii ja :) 
Snimala sam danas novi video za Youtube pa se nadam da ću ga uspjeti sutra editirati i staviti na YT..
Btw, zaboravila sam bila staviti maskaru pa sam skužila na fotkama tek hahah :D


I to je to! Sad sam si sva sretna jer sam prekinula pauzu od šest mjeseci i nadam se da ću se od sad popraviti :) 

Uživajte u vikendu i čujemo se sutra :)

Josipa


28 comments

  1. Super da si se vratila ovim postovima! A ovo za pisanje postova usred diplomskog i nepisanje kad imas vremena mi je takooo poznato. Sto sam vise u guzvi imam vise ideja i mislim da cu svijet pokoriti kad uhvatim slobodnog vremena. A onda kad dodje razdoblje kad imam vremena ja se fino ulijenim i nista mi se ne da :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja radim popise što ću sve raditi, a onda na kraju ležim kao krava i gledam serije/filmove. Baš treba biti stalno u poslu i eventualno jedan dan odmarati :D

      Delete
  2. Baš volim ove tvoje postove, živine pogotovo :)) Daj mi reci, ne znam jesi gdi objavila, jel ova Žuta mica na kraju muško ili žensko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :))) E sad, mi mislimo da su i Siva i Žuta ženskice, ali kod mačaka je to malo zeznuto vidjeti jer su im organi unutra, i muškima i ženskama.. Ali nisam još vidjela da liže "ono" pa mislim da je cura :)

      Delete
  3. Jao maca :$ Predivno! :)

    ReplyDelete
  4. jaaaj kak su zrasle životinjice <3 viš, bome ni ja nisam sto god.napisala ovakav post..nego, super su manikure ;) a nebo i zalaske i ja volim najviše fotkati :D haha kaj ne? čim imaš više slobodnog vremena, to manje stvari uspiješ napraviti i obrnuto..fkt ne kužim zkj je to uvek tak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bogme su zrasle, još im se i sama čudim svaki put kad ih vidim :)
      Ma to je neki zakon paradoksalni hahahaha :D Najbolje da onda stalno imamo posla!

      Delete
  5. Jeeej bravo za povratak ovoj seriji postova, to inače nikad nisam propuštala i baš mi je drago što će ih opet biti :)) I ja obožavam Zagreb u božićno vrijeme, uvijek je tako super okićen i svi oni štandovi okolo po Cvjetnom i one sjajne kobasice mljac mljac...ali i Rijeka je super okićena i ima svega po Korzu tako da mi ove godine ništa neće faliti ako ne stignem do Zagreba :)) Pozdrav životinjicama, ako su lijepo svi narasli, vidi se da ih se mazi i pazi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad kad me opet ne bude šest mjeseci :D
      Joj sigurno si stavljala fotke lampica riječkih na blog, moram svratiti do tebe čim prije :)))

      Delete
  6. Super su mi ovakvi postovi. Slikice su ti odlične. Životinjice <3 Baš sam se nasmijala gledajući njihove slike :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :))) Životinjice su tako relaksirajuće, opuštaju me samo kad ih gledam kako su blesave :)

      Delete
  7. volim tvoje tjedne u slikama :)
    Murki je zakon i horsie također ;)
    i malo češće piši, da

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Zuba :)
      Murki je faca najveća! A i konjo :)
      Deal!

      Delete
  8. Divno :))) I ja sam tako zakopavala bivše životinjice, sva deca iz komšiluka su prisustvovala, pa zapalimo sveže cveće jer izlazi čudan dim, to je kao duh životinjice :D :D :D Freaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mi smo imale privatne sprovode, samo ja i tata :))) Ali lijepo ste se opraštali :D

      Delete
  9. Odličan ti je post, obožavam mačke, a pas ti je baš slatkica :)
    Slika ruže-wow i naravno predivni lakovi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ellena, puno hvala! :))) Drago mi je što ti se sviđaju moje živine <3

      Delete
  10. Eee, neka si ti nama vratila ove postove, bogme su mi nedostajali. :) Jesu ti sve životinjice slatke, ali Murki je i dalje moj favorit i neće ga sa trona skinuti čak ni Teddy-jeva njuškica. :D
    Nadam se da ćeš naći neki super cool posao, kakav i priliči super cool blogerki. :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murki je kralj a Teddy je prijestolonasljednik :D Hvaaaalaaaaa ti, ali bojim se da je ponuda super cool poslova nepostojeća :( :*

      Delete
  11. Dobro si se setila da baciš koje slovo ovde. :D Jedva čekam video!

    ReplyDelete
  12. Josipa nam se vratila, jeeee :D Kako volim tvoje životinjsko carstvo, baš uživam u tim slikama :D I ja imam jedno "tužno" drvo (tako ga ja zovem) u maminom vrtu gdje su pokopane sve moje životinjice i uvijek nekako razmišljam da se one negdje zajedno druže :) Prsten i plavi noktići su mi predivni. Čestitam ti još jednom na diplomi i držim fige oko posla, iako ne znam tko ne bi zaposlio tako divnu i veselu osobu kao što si ti :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))
      Naravno da se druže!! Moje se igraju s tvojima! Inače nema smisla život uopće!
      Hvala ti Mona, baš si draga :)))

      Delete
  13. Životinjice su ti preslatke <3 Bila sam u Zagrebu dva puta i mnogo mi se sviđaaaa :D Kad bih imala priliku vjerovatno bi i živjela tamo. Čestitam ti na diplomi i želim ti mnogo sreće :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tko zna, možda i dođeš jednom, život je čudan i nikad ne znaš gdje će te odvesti :)
      Hvala ti puno :***

      Delete
  14. Nisam znala da si i ti na FF! :) poznat mi je onaj hodnik gore i prozori za sjedenje i drzanje torbi :D slatke su mice i Teddy, bas si mu lijep poklon dala za rođendan :)

    ReplyDelete
  15. popravi se zeno! koliko ste mica skupili bome su sve krasne :D svidjam i manikure pogotovo teksturnog opica

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top