Moj tjedan u slikama 46 - 48


Iza mene su tako dosadna tri tjedna, a nisam skužila koliko su dosadna dok nisam prebacila fotke s fotića na laptop, i shvatila: ajme ovo je do sa dno!! Kao da sam tri tjedna samo pila kavu i bila u stanu :( Niti jedan zalazak sunca, nema čak ni Murkija jer nisam bila doma. Ne bih vas krivila ako odmah sad kliknete na "x", nimalo! No dobro, nije mi bilo baš tako dosadno, desilo se dosta toga uzbudljivog! Na primjer, postala sam ambasadorica ljepote na mjesec dana Click2Chic-a, uz još devet drugih blogerica, no o tome više drugom prilikom. Bila sam na Remington partyju, objavila sam i dva nova videa na Youtube-u - ajde, nije sve tako crno. A danas je već prvi dan zadnjeg mjeseca u godini, što me čini i pomalo tužnom. Ali čeka nas novi početak za mjesec dana, i nova godina. Fuj, mrzim parne godine :( No dok još nisam samu sebe izdeprimirala, idem ja preći na fotke! Rezolucija za prosinac: ne biti lijena i češće vaditi fotić iz torbice!

Moj tjedan u slikama
9.11. - 1.12. 2013.

Doslovno sam poludjela za cimetom!!!
Kupila sam ovaj u Lidlu za par kuna, jedino što me brine je da ću ga na polici zamijeniti s curryjem :D


Stavljam ga po bananama i jabukama, uz žlicu meda. 


Stavljam ga u kavu, mmmmmm!




Stavila sam ga testno i u smjesu za palačinke. Nije loše, malo za promjenu.
Ne promijeni previše okus palačinkama, onako su više čokoladnije, pa sam ih jela s Nutellom iako 
najviše volim palačinke s marmeladom.



Ajde nekoliko dokaza da sam ekšli bila negdje. 
Bila sam na Interliberu.


Ono vrhunac dana, besplatna kava na Interliberu hehehehhe :D


A bila sam i na blogokavi sa Sarom i dobila sam ovaj presladak privjesak za ključeve, zar nije adorable?!?!?!??! Sara je vidjela u mom videu privjesak kojeg se sramim (s razlogom :D), pa 
mi je napravila ovaj kojega se nikako ne mogu sramiti!!
A isti dan sam u Kiku kupila i privjesak "J" koji je sav blještav, i super se slaže s maleckim. Krafnica 
se odvojila, ne voli nepoznate ljude.



Nosila sam S-he lak koji mi je još uvijek omiljeni!!


A već sam vam pokazala i šalicu koju mi je Sara napravila, a evo sad malo više detalja.
Šalica je stvarno predivna i neću piti kavu iz nje, iako Sara kaže da se smije prati, ali oprezno. Ali ne želim riskirati, pa mi ukrašava policu :D
Uglavnom, to sam ja na svom biciklu :D


Imam čak i trepavice!


Pogledajte te detalje, čak su i zupčanici tu!



Jedan dan mi je bilo dosadno pa sam se malo poigrala sjenilima - vježbam :D
Zanemarite obrve, svaka dlaka u mojim obrvama ima svoju slobodnu volju.



Svidjela mi se ova bakreno-narančasto-zlatna kombinacija, pa sam ju rekreirala za jedan party.
Makar, šminkala sam se pod dosta lošim svjetlom pa mislim da sam malo ličila na drag queen na kraju :D Ali kraljica je kraljica, pa makar i drag :D



Stvarno sam često kovrčala kosu, jako mi se sviđaju valovi a i kosu brzo nakovrčam
kad koristim Remington figaro o kojemu sam pisala (link).
Tipična priča ovog svijeta: ravnokose žele biti kovrčave, i obrnuto.


Volim košulje!!!


Nisam osoba koja odmah sve sprema za sobom i mora sve vratiti na svoje mjesto,
tako da iza mene uvijek ostane ovakav nered. Što je loše jer nekad želim samo leći na krevet
kad dođem doma, a ne mogu :D


Poprilično sam zanemarila zanoktice, ali popravljam se ovih dana.


Pročitala sam ovu stvarno dobru knjigu, "Otkrivanje vještica", a pročitala sam i da će snimiti film po ovoj knjizi, pa se imam čemu radovati. Ako volite vještice, vampire, ovo je knjiga za vas. Ali bez brige, nije napisana na Twilight način i nije tinejdžerska priča ;)


Jednoj bebi su se jako svidjeli moji nokti kad sam imala ove Golden Rose šljokice :D


Hajde barem jedna slika "pejzaža" - lijep sunčan dan. I ja idem pješke doma jer mi se učinilo
da tramvaji vrve kontrolom :D


Nove čarapice s Kvatrića!


Pri kraju :(
      Sušenje :)


Pročitala sam članak o Ashtonu Kutcheru i kako je morao uspavati psa, i na slici je s njim bila Mila Kunis,
i pomislila sam "Kako kul što su na kraju završili zajedno" i onda sam se sjetila jedne serije koja ih povezuje i počela gledati "Lude 70-e", jednu od boljih humorističnih serija ikad. Neću vam ni reći na kojoj sam već sezoni (ima ih 8) :D



"Hanging out..... down the street... same old thing... we did last week... not a thing to do... but! talk to you...."

:D

"Hello Wisconsin!"


50 comments

  1. Jako lijepo provedeno vrijeme ali moram priznati da je šalica oduzela svemu prednost - PREDIVNA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto nema Murkija pa šalica odvlači pozornost hahahah :D Slažem se, stvarno je predivna!

      Delete
  2. S-he lak mi se jaaako sviđa. Boja je super. Šalica je ge-ni-jal-na! Aaa i ja sam postala Chic ambasadorica hihi :)

    ReplyDelete
  3. Šalica mi je super, ja isto na tvom mjestu ne bi pila kavu iz nje, prelijepa je da bi riskirala da joj se nešto dogodi u pranju :)
    I cimeeet <3 <3 stavljam ga u mlijeko stalno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, nema šanse da stavim šalicu u opticaj, netko bi ju sigurno strgao, vjerojatno ja :D

      Delete
  4. Ma kako dosadan! Ti si barem negdje bila :D Ja nemam niti jednu sliku izvan stana :)) Kava s cimetom, pa zašto mi to nije palo na pamet do sad, moram probati! Čarape su kjut, a šalica, oduševila me! I frizura s pletenicom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je dojam stvoren da sam negdje bila hahahahah :D
      ;)

      Delete
  5. ma nemam pojma o čemu pričaš :)) Post je zakon ;) Jedino next time Murkija na sunce molim :D <333 Catlady lol Divni su ti noktići i valovita kosa ti skroz stoji <3 kad smo kod cimeta, baš pijem jednu ogroomnu šalicu čaja od jabuke s cimetom i kriškicom limuna. :volizimu:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je prvi post u kojemu nema Murkija :( Fali mi mali prasac, jedva čekam izgnjaviti ga!!
      Idem si i ja napraviti čajek, ali od koprive <3

      Delete
  6. Aaa obožavam vesele sedamdesete :D I imam i ja gomilu ovakvihludih slika sa šareno našminkanim očima u kompjuteru :) A ja sam loknasta sa očajničkom željom da budem ravnaaaaaaaaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajmo, slike na sunce, odnosno internet :D Da, super je serija! Haha, pa kao što rekoh, uvijek želimo ono što nemamo!

      Delete
  7. ...meni to uopće ne izgleda dosadno...ja da idem radit ovakav post pola bi bio "evo mene idem na posao" a druga polovica "evo mene vraćam se s posla kuću" :))) ova šalica je pre-pre-slatka...i kad vidim ove tvoje kovrče opako mi fali duga kosa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa malo fotkaš kavu pa malo seriju, i eto ti posta :D A ja kad gledam tvoje fotke pomislim kak bi bilo super imati kratku kosu! Ali meni to ne bi stajalo :(

      Delete
  8. that 70's show sam pogledala od prve do zadnje epizode :)
    šalica mi je favorit u ovom postu, a cimet ne volim niti pomirišati, kamoli ga stavljat u sve ovo u što si ga ti stavila :P
    kovrčice ti super stoje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ću tako pogledati :D
      Eto prvi put da ja koristim neki začin a ti ne :D
      Hvala :)

      Delete
  9. Vrh! Lude sedamdesete su vrh! I ova šalica ti je vrh! I to šta si ambasadorica za tu stranicu koju ni ne znam, ali se nadam da ćeš nam to uskoro pobliže objasnit! :D

    ReplyDelete
  10. čini mi se da i meni treba ovakva šalica, genijalna je *.*
    joj, i ja ti obožavam cimet, u većinu papica ga utrpam... dan počinjem s kefirom s cimetom, pa onda slijedi cappuccino s cimetom, naravno... bla bla bla... fali mi murki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da ti treba, Saru možeš lako pronaći :D
      Daaaaa, cimet svuda!
      Joj i meni fali, jedva čekam da ga vidim!

      Delete
  11. jao lude sedamdesete sam tako volela da gledam kad sam bila... hmmm mala/mlada, davno je to bilo :D bas bih opet mogla da ih gledam! skinucu ih sigurno :)
    fotke su super, meni se najvise svidja divna solja i privezak. ja bih u solji drzala cetkice za sminku kad vec ne zelis da pijes iz nje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj sad će ti biti serija još smiješnija, bit će ti fore bolje kad si hmmm, starija :))
      Ma neću ni kistove držati u njoj, da joj se nešto ne desi :)

      Delete
  12. Šalica je stvarno oriđiđi, svaka čast Sari! Lijepa ti je ovak valovita kosa, a i bakreno-narančasto-zlatna kombinacija ti super stoji! ;) A sad odoh nekaj žderat, ove palačinke nisam trebala videti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ajde nije bilo makar poslije ponoći, pa nije bed što si išla jesti :D

      Delete
  13. šalica je to die for, trepavice su me oduševile :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da barem imam u stvarnom životu tako super trepavice :D

      Delete
  14. imaš jako lijepu kosu! a ovo mi je jedna od najdražih knjiga ikada ;D šalica je preslatka,kao i privjesak. i ja postadoh ambasadorica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Knjiga je odlična, moram čitati i drugi dio, ali bojim se jer ću opet provesti cijeli dan prikovana za dupe čitajući :D
      Jej baš mi drago što si ambie :)

      Delete
  15. Svidja mi se she lak :D A ja inace nisam neki ljubitelj cimeta, ali sam neki dan probala palacinke s cimetom i marmeladom i nije bilo lose, al ipak vise volim kad je neki cokoladni namaz u pitanju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja najviše volim palačinke s marmeladom, po mogućnosti domaćom a može i od šipka Podravkina :D

      Delete
  16. Cimet overload :D Ma i da je najdosadnija tema, tvoja osobnost prevladava i izvire iz svake rečenice tako da.. :))

    ReplyDelete
  17. Prekrasne fotke. Cimet meni ide uz sve, obožavam ga, volim ga pomiješati sa šećerom i jest ga žlicom :) Miris cimeta me asocira na Božić. Baš me zanima ova knjiga, morat ću je pročitati. GR lak mi je odličan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha zar jedeš šećer i cimet samo tako? Ajme hahahahha :D Da, pročitaj knjigu, mene je prikovala doslove za kauč cijeli dan!

      Delete
  18. I kosa i nokti (posebno šljokičasti!) i šalica - sve divno :) Cimet i kava - obožavam! Stavim ga u vodu prije nego provrije. Aroma je tu, a ne osjetim ga na jeziku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E moram probati ovo da stavim u vodu prije nego provrije. Makar je zabavno onako posipati po skuhanoj kavi lijepo izgleda :D

      Delete
  19. Šalica je awesome, šljokičasti lakić je divan, kosa ti je lijepa i kovrčava :D ali fali Muuuuurki! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meeeeeeeeeeeeeeni! Danas idem doma pa na Facebook stavljam fotku kasnije hehehhe :D

      Delete
  20. šalica je remek djelo, a sve slike su super...jako zanimljive i otkačene...sviđaju mi se noktići.

    ReplyDelete
  21. Bez brige, meni je zadnjih par mjeseci dosadno za popizdit -.- E i počela sam iz istog razloga gledati Dawson's Creek, čini se da smo i tu u istoj fazi :D
    Sara ti je napravila krasni privjesak <3 i šalicu!

    ReplyDelete
  22. Kaj oćeš, opće nisu slike dosadne :D dala si mi ideju da cimet stavljam u kafu koju pijuckam vsaki dan :) kažu da je cimet odličan za mršavljenje :PPPP ovakve šljoke imam i ja :D samo mi je muka čistiti nokte poslije njih (i sad si pak kupim nove šljoke XD) košuljice ti i stoje jako dobro, svakako nosi ono što voliš :) divna si mi :*****

    ReplyDelete
  23. i daaaaaaaaaaaa zaboravila spomenuti kako je Sarin izum na šalici predivan! curo svaka ti čast! plus pogodila si i Josipu na biciklinu, to je fkt teško ;D :*

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top