Recenzija: Essence maskara GET BIG LASHES "woot woot"

Napokon, recenzija! Imam osjećaj kao da je prošlo sto vijekova od zadnje.
Iako je moj blog uvršten u popis beauty blogova i ja sam kao neka beauty blogerica, ustvari jako rijetko objavim poštenu recenziju. Razlog je skroman budžet i skromne potrebe. Valjda ću uskoro početi raditi pa ću si moći i češće nešto priuštiti. Za sad još uvijek funkcioniram na principu: potrošim maskaru, kupujem novu. Uvijek imam samo jednu maskaru, a iskreno više mi ni ne treba. Nema smisla da si gomilam proizvode kao što su maskare, jer bi njih ipak trebalo brzo potrošiti. Zbog istog razloga ne kupujem skupe maskare. Radije ću si kupiti nešto za obući za stotinjak kuna nego te novce dati na maskaru. Ali razlog je opet budžet, dok god sam studentica čini mi se raskalašeno trošiti velike novce na kozmetiku. Da imam para bila bi potpuno drugačija priča :D 
No, da imam para, ja bih svejedno kupovala Essence maskare! Prva njihova maskara koju sam kupila bila je vrlo hvaljena I <3 Extreme. Omjer cijene (oko 23 kn, koliko se sjećam) i kvalitete je i više nego zadovoljavajući. No prije nekih  mjesec dana sam skužila da je polako pri kraju pa sam posjetila DM. Nakon što sam neko vrijeme stajala ispred Essence štandića (i dobivala poglede prodavačica - onako, whaaaat! pa moram stajati barem pola sata tamo da sve dobro pregledam :D) ipak sam odlučila isprobati neku drugu Essence maskaru. Vodila sam se principom "isti proizvođač, ista kvaliteta". Jesam li se prevarila? Nastavite čitati i saznajte ;)


Evo prvih dojmova
Ova maskara ima vrlo obećavajuće ime koje dočarava velike trepavice i volumen. Pakiranje mi se svidjelo na prvi pogled, slatko je, sivo s ružičastim i crnim slovima. Na njemu se nalaze i neke informacije (no ne i lista sastojaka) kao što su količina koju dobijete (12 ml), mjesto porijekla (Francuska, što me zapravo čudi), i opis maskare:

"for maximum volume and perfectly curved lashes. 
ophtalmologically tested."


Neću lagati, prije kupnje maskare u trgovini obavezno otvorim maskaru na kojoj se vidi da je i prije otvarana. Nikad ne bih kupila maskaru bez da pogledam kako izgleda četkica, jer je to očigledno uz formulu maskare najvažniji dio. To je čarobni štapić koji naše trepavice izdužuje, podebljuje, voluminizira, kod mene često i neugledno sljepljuje :D


Ono što sam prvo primjetila je veličina i zaobljenost četkice, te gustoća dlačica. Također što doslovno bode u oči (a nije kihanje kod stavljanja maskare) je količina maskare koja je ostala na četkici. Slikala sam blicem kako biste što bolje vidjeli. Dakle, na četkici nakon vađenja iz tube ostane jako jako puno proizvoda.


To znači da grlo maskare nije dovoljno usko da bi zadržalo višak maskare kad izvučemo štapić iz tube. Tada ćemo višak obrisati o grlo tube, jer nećemo bacati bezveze maskaru tako što ćemo brisati o recimo papirnatu maramicu. Meni se ovo ne sviđa i nisam to primjetila kod I <3 Extreme maskare. Ali kome bi se to sviđalo, to znači ekstra posao, smanjuje brzinu nanošenja, jamči mnogo psovki ako vam se žuri, a i logički slijedi da će se na trepavicama naći više maskare nego što bismo to možda željele.



Fotografije koje ste do sad gledali su nastale prvi dan kupnje maskare. Sad slijede fotografije nastale nakon 3 tjedna korištenja maskare. Pa da vidimo je li se ovaj veliki minus vremenom pretvorio u plus ili barem neutralnu nulu. Prvo pogledajte slike da sami zaključite.



Pošto sam ipak koristila maskaru neko vrijeme smanjila se i količina proizvoda u tubi. Time ga ima manje i na četkici kad ju izvučem nego što je bilo kad sam tek kupila maskaru, ali neznatno. Ono što je novo je što se sad maskara nakuplja i na samom štapiću. Neuredno, jel' da?
No izgled četkice, koliko proizvoda na njoj ostaje itd., je manje bitno. Ipak nam je važnije kako ta maskara izgleda na trepavicama, jer ipak ne nosimo tubu okolo zaljepljenu na oči (ali predlažem da počnemo :D) nego svoje trepavice, but better :D

Hajmo mi onda na aplikaciju.
Četkica je stvarno velika što meni osobno stvara neprilike. Redovito maskare završi ne samo na trepavicama nego i  kapcima. Možda ja ne znam pravilno nanijeti maskaru, pa to nećemo uzeti za zlo samo ovoj :D
Sviđa mi se što je četkica zaobljena, stvarno izduži trepavice!!! Evo napokon jednog plusa.
Kad sam stavljala maskaru prvo sam je stavila na lijevo oko. Ne znam zašto, inače uvijek prvo namaskaram desno. No uglavnom, primjetit ćete da su trepavice na lijevom oko puno sljepljenije i na njima je puno više proizvoda. Na desno oko sam nanijela maskaru a da nisam ponovo umakala u tubu. I zato izgleda puno ljepše, barem meni. Ali blabla, evo više fotki manje slova. Ipak su kod recenzije na kraju najvažnije fotografije swatcheva.


Lijevo oko s više maskare. Tu sam i kapak, da mi oprostite, "zasrala" (stavljanje maskare obično poprati i psovanje :D).




Desno oko.
Da nisam radila recenziju maskare ne bih nikad fotkala trepavice ovako i ne bih nikad saznala da su tako čudne. Rastu cik cak i svakako. Krejzi bičz.



Hoću li opet kupiti ovu maskaru? Da. Iako se TRUSI nakon nekoliko sati nošenja. To mi se, naravno, nimalo ne sviđa. Osobito jer za tu cijenu možete dobiti jednako dobru I <3 Extreme maskaru koja se ne trusi.
Ali sviđa mi se što mi napravi s trepavicama, stvarno im da volumen i stvarno ih produži. Dokaz su i fotografije koje sam vam podastrijela :)


Evo jedna fotka cijelog lica pa da vidite kako izgledaju trepke malo izdaleka, jel'. Na licu imam samo Holika Holika BB kremu i stavila sam malo sjenila. I u robi sam za "po doma" :D


I pred kraj ovog sad već maratonskog posta (ja se ispričavam, ali ako se nekome ne čita uvijek može gledati samo fotke i puno saznati o maskari već na temelju njih), par fotki usporedbe I Heart Extreme i Get Big Lashes. Čisto s tehničke strane usporedba četkica.




Da vam moram savjetovati koju Essence maskaru da kupite, i mogu vam preporučiti samo jednu, rekla bih vam: I <3 Extreme. Ali žene, i Get Big Lashes stvarno daje rezultate! A cijenom su si tu negdje.
I da se vratim početku priče, da li obećavajuće ime ove maskare daje rezultate? Jep. Frendica me jednom pitala prije izlaska jesam li stavila umjetne trepavice. Enough said.

jedna zvjezdica manje zbog toga što se trusi

A sad stvarno za sam kraj, blooperi.



(Anegdota: neki dan sam stavila maskaru na jedno oko, a drugo nisam, pa sam pitala dečka da li primjećuje razliku. Njegov zaključak: koliko vi žene lažete nama muškarcima. A ne :D)

Imate li vi Essence maskare? Koju  koju? :)


39 comments

  1. Ja nemam nijednu Essence maskaru (inače stvarno volim njihove proizvode) i to samo zato jer već godinama od maskara kupujem Max Factor i L'Oreal i najbolje su mi pa više uopće ne eksperimentiram :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si sebi našla HG maskare i drži se njih. Ako valja ne mijenjaj :)

      Delete
  2. ja sam odustala od essence maskara, ne koristim cesto pa si priustim neku bolju :) ali zapravo zelim prokomentirati ovo da su iz francuske, to me je bas iznenadilo kada sam procitala na laku za nokte, nekako sam uvijek mislila da su s istoka, zbo cijene, jelte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i ja isto, mene je baš iznenadila zemlja porijekla. Zapravo malo znamo o Essence-u. Eto Francuza :)

      Delete
  3. Ja koristim Max Factor kako se ono zove? ja mislim false lashes---super mi je, ali nikako je skinuti, obavezno stoji dva dana koliko god maslinovog ulja i preparata za skidanje šminke potrošila...da, to mi mogao biti i nekakav plus ali nije baš zdravo ni dobro za trepavice pretpostavljam... Avonovu maskaru koristim nekad, nije loša, ali odmah se skida i nekako se trepavice zaljepe jedna za drugu ponekad kad je koristim.

    odlična recenzija, baš detaljna. spremam se i ja napisati koju... ja se inače ne šminkam svaki dan, nego otprilike svaki drugi, nekad ne nosim ništa, a nekad po svega pomalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiši koju recenziju, sa zanimanjem ću je pročitati :)) Već si sad napisala mini recenziju Max Factor maskare, sad još malo pofotkaš oči i to je to :)

      Delete
  4. super recenzija, obozavam tvoju potpunu iskrenost :))
    a moj favorit je lorealova million lashes, ali isto tako, rekoh neki dan da moram kupit neku novu, posto sam ja ovisnik o maskarama :D a isto tako studentica bez prevec novca za trositit na to, kupim od evelina, i iznenadila me iskreno, takoder nekih 25 kuna.. posluzit ce :)))

    pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Čula sam već od par ljudi, sad i od tebe, da je Eveline maskara OK. Morat ću je isprobati, cijena mi je prihvatljiva :)

      Delete
  5. Imam I<3Extreme maskaru i volim je, ali meni se i ona trusi. I naravno da moram stajati barem pola sata tamo da sve dobro pregledam a nekada i više! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, meni ne. Hm. Ali zato se Get Big Lashes jako trusi. Vjerojatno jer jako puno maskare završi na trepkama. Pa da! Zato najviše volim ići sama u DM, Bipu, Muller, da mogu stajati i razgledavati koliko želim, a da me nitko ne čeka i nikoga ne živciram :)

      Delete
  6. Uh, ovu nikako necu kupovati. Bas puno proizvoda ostane na cetkici i ne svidja mi se efekat. Nemam iskustva sa essence maskarama, ali mozda neku probam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja vise volim efekat svaka poredana za sebe :) ali hvala na recenziji, korisna je.

      Delete
    2. Meni se baš sviđa ovaj efekat jer su trepavice uočljive, ali da, više je za izlaske i tako neke prilike, a ne svakodnevnu upotrebu. No ja ju ipak svaki dan stavljam jer mi se sviđa :)) Naravno, svatko ima svoj ukus :)

      Delete
  7. ja ne koristim ove za uvijanje jer imam prirodno duge i uvijene trepavice tako sa sa njima zbilja izludim dok je nanesem i to se jedva primjeti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam prosječne pa mi se baš sviđa što ova maskara napravi s njima. Eto vidiš, svi bi htjeli duge trepavice a ne znaju da je i to problem.

      Delete
  8. Ja imam I <3 extreme i to je prva Essence maskara koju sam kupila i zadovoljna sam s njom.Čak mi je bolja od Maybelline kolosalke koja mi je dugo bila favorit.

    Također suosjećam s tobom što se tiče trepavica,da vodi svaka svoje kao i sa uvodnim postom.Kratko i jasno:Znam kako vam je! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to bila prva Essenceova, a ova je druga :D Ne znam hoću li dalje eksperimentirati s nekim drugim Essence maskarama..
      Da, lude trepke :)

      Delete
  9. Imam i Get Big Lashes i I <3 extreme,i nijedna mi se ne sviđa :$ truse se i imaju prevelike četkice pa se sva zamrljam,sljepljuju trepavice ali zbilja ih povecaju i daju volumen

    ReplyDelete
    Replies
    1. To za velike četkice je def istina, ja si svaki put zamrljam kapak. A mrzim dodatne popravke. No stranu na to, stvarno povećaju trepavice. A meni to nisu uspjele neke skuplje maskare.

      Delete
  10. Nemam još nijednu Essence. Imam Eveline, Catrice i Chanel. A probala sam i She i Avonovu... Za sada mi je naj od Eveline-a. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat ću stvarno isprobati Eveline. A ti pokreni više kozmetički blog :)

      Delete
  11. ja sam dala šansu essenceovim maskarama, ali uvijek se vraćam lorealu i max factoru, točnije lorealovoj 4D i max faktorovoj 2000 calorie, nekako mi je efekt neusporedivo bolji s njima!
    a odnedavno koristim i avonovu superdrama maskaru koja je isto odlična!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobala sam Max Factorovu "kalorijsku" i nisam je opet kupila. Nije mi bila ništa posebno, a cijena mi se nije svidjela. Dok ću ovu opet kupiti sigurno. Avonove maskare nisam probala, ali čitala sam da je superdrama dobra :)

      Delete
  12. Imam tu maskaru i zadovoljna sam. Višak sa četkice nekako skinem vađenjem štapića pod kutem iz tubice (ak me kužiš xD ). Nisam primijetila da se trusi, a nisam skužila ni razliku kod stavljanja na jedno, pa onda na drugo oko xD stavim jedan sloj, pričekam da se posuši, pa onda ide drugi i tako izbjegnem sljepljivanje trepavica. I veliki plus za volumen :D ugl, zadovoljna sam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kužim :D I isprobat ću. Kad sam lijena. Vjerujem sad da mi se trusi jer stavim previše maskare. Hm..

      Delete
  13. Obožavam Essence, ali nisam probala njihove maskare - nekako uvijek odem po L'orealovu beauty tubes ili ako sam pri novcima po Diorovu Diorshow i te dvije maskare obožavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto da znaš, ako odeš na put npr. a zaboraviš maskaru, ovo je OK jeftina maskara :)

      Delete
  14. Čula sam za I <3 Extreme maskaru kao odličnu, ali za ovu nisam još nikad čitala recenziju :) moj dojam je da stvara grudice, ali iskreno, velika je razlika vidjeti toliko trepavice izbliza i kad se gledaš u ogledalo. Vidi se da daje volumen i to mi je super :) ja sam odlučila ne kupovati jedno vrijeme maskare kako bih uštedjela za Lancome Hypnose Star maskaru koju već dugo želim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, stvaraju se grudice i zato se toliko i trusi vjerojatno. Možda bih trebala četkicu puno više očistiti od viška prije nanošenja. Shall do next time! Onda ti štedi pa da se radujem recenziji :)

      Delete
  15. Haha, podsjećaš me na mene: "Dok se budem jednog dana zaposlila kupovat ću si najbolje maskare, a ne jeftinjobu za 20 kuna, Urban Decay i Sleek sjenila, prave parfeme, a ne one esencije" :D I što se dogodilo? Dođem u drogeriju, držim Loreal'ovu maskaru za 150 kuna i kažem si: "Pfff, to mi je pola računa za struju" i okrenem se polici s maskarama za 20 kuna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahaha, smiješna si :D Aaa da, nažalost i obveze plaćanja računa dođu s poslom. Tome se nikako ne veselim :/

      Delete
  16. Inace volim essence i koristim dosta njihovih stvari, ali s maskarama nikako na zelenu granu..otkad već dvije godine koristim m.factor false lashes u trazenju zamjenske nabacala sam se puno novaca..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se drži svoje maskare koja ti najbolje paše. Barem si skratiš shopping :)

      Delete
  17. i love extreme maskara mi je super ali ima jednu veeeeliku manu - četkica mi je prevelika i uvijek se nekako zapackam i po kapku, kad imam neko tamno sjenilo to se ni ne vidi, ali ako je kapak gol onda je to za pošizit :P
    ... a onda je stigla multi action blackest black maskara na recenziju, i moram ti priznati da me ta zbilja oduševila, još je bolja od i love extreme
    prije ove dvije sam imala l'orealovu, ali mi zbilja essence bolje paše :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, meni se to desi svaki put koliko god se ja trudila biti pažljiva. Da? Onda ću tu sljedeći put kupiti!!!!!!! :)

      Delete
  18. imam istu ovu maskaru i,ja koja jaaako rijetko kupujem isti proizvod ponovo,kupila sam je neki dan po TRECi put! meni je fenomenalna,pogotovu kad skuzim kako je cijena smijesna!

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/2013/03/outfit-giveaway-winner.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja vjerujem da ću je opet probati. Ali i druge Essence maskare. Za sad sam i više nego zadovoljna i cijenom i maskarama.

      Delete
  19. Razmisljam se da kupim GBL jer sam imala ILE i nije mi se svidela preterano, mislim da cu odustati i od ove jer se trusi (to mi je uvek najvaznije) i jer volim diskretnije maskare, ova je too much za mene. Super recenzija, i lepo ti stoji maskara ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ova maskara definitivno nije diskretna, ali je super npr. za noćne lookove. Jedino što se trusi, da. Hvala ti puno :))

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top