My week in pictures 12 &13

Hello hello,

prvo vam želim svima (koji slavite) zaželjeti sretan Uskrs, nadam se da ste se fino napapali i da uživate u vikendu općenito :) Ovo će biti jedan brzinski post jer se moram spremati, idem na bus i u Zagreb. A što sam sve radila protekla dva tjedna? Svašta nešto, pogledajte i sami. Murki će dominirati i ovim postom, a slijedi ga u stopama snijeg. Nadam se da ga je sad stvarno dosta!! 

Moj tjedan u slikama 12 & 13
16.3.-29.3.2013.

Najveća zabava u "ludoj" fazi: igranje s bombonom :)



Sve faze skidanja glitterastog laka uf





Ne, ne mučimo ga :D Sam je tako uvalio facicu u sestrin dlan :D



Ovo sam htjela napraviti slikovni tutorial "kako nakovrčati kosu peglom", ali nisam bila zadovoljna fotkama :D


Bi li vas zanimao video? Razmišljam da pokušam snimiti jedan :)


Još animalije: maji tejić star par sati <3




Ljubičice u Zagrebu pred zgradom! Bila sam tak hepi kad sam ih vidjela! Čik definitivno kvari dojam :/



Jedna random :)


Smeđi eyeliner <3


Noktići s 3 sloja Eveline Diamond Hard laka!


 Ovo mi je inače jedina torba koja liči na nešto, kupljena u New Yorkeru prošle godine


I evo što joj se desilo. Baš lovely.


Trg i ludilo pred tekmu Hrvatska-Srbija.


Isprobavanje jedne maske..


Kupih i ja Eveline tuš!


Subota i rođendanski party frendica.



Zagreb pod snijegom.. mrš!




Da ne bude tu samo Murkija :D Macan frendice, Max!


IIiiii obuvam čizme da odem na balkon po krumpir :/



Počela sam konzumirati tibetansku gljivu. Ste čuli za nju?


To je gljiva koja se stavi u mlijeko, i onda u roku 24 sata dobijete DIY jogurt :)


Ovo mi je bilo jako zanimljivo. Sestra je dobila buket i evo kako su orhideje "očuvane", svaki cvijet ima svoju posudičkicu s vodom, ili nekakvom tekućinom koja održava orhideje da traju dulje.





NOTD :D


Movies night. Ili The Walking Dead night. I da, malo je teško gledati to i jesti, ali ajd, nekak sam uspjela..





Stigao moj prvi OPI koji sam osvojila kod Malog Praseta, a iznenađenje je bila prefina čokoladica i hrana za Murkija :))) Hvala :*


A kad smo kod Murkija, ponekad ga tražimo po kući i pronalazimo na najčudnijim mjestima.. Ja se bogme ne bih zavlačila u ormarić za cipele na njegovom mjestu :D



Skinula sam si zgodnu aplikaciju tako da ne desktopu imam kalendar i da si mogu zapisivati zadatke koje moram obaviti taj dan, ili sljedeći. Može se namjestiti i alarm da zvoni.



Omiljeni i jedini način na koji ukrašavamo jaja unazad nekoliko godina.




Obožavam ljubičice i njihov miris!!!


Petak navečer i gledanje najnovije epizode Carrie's Diaries. Tko me zna također zna i to da volim tinedžerske filmove i serije :))


Hvala na čitanju, moje ljupke dame, nadam se da se lijepo provodite :) :*

60 comments

  1. Životinjice su ti divne! :)
    I ona fotka gdje imaš crveni lak, predobro. Jako mi se sviđaju detalji na vrhu nokta.
    I The Carrie Diaries gledaš <3 Ja obožavam sve te tinejdžerske serije, a ova mi služi i kao inspiracija za neke odjevne kombinacije lude.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Nemam više duge nokte, morala sam ih odrezati, šmrc :(
      Daaaaa, super je serija, jako mi se sviđa. Osobito plavušan :D

      Delete
  2. rašpaš nokte pod čudnim kutom, to sam prvo primjetila haha :)
    nego, u kojem si kvartu u zg? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bi kao trebali biti bademasti nokti haha :D
      Hmmm, istok Zagreba :))

      Delete
  3. Obozavam te tvoje postove :D Murki, prasac jedan cupavi, iz tjedna u tjedan je sve savrseniji, a ti bi bas mogla snimiti tutorial ;)

    Sretan ti Uskrs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :)) Ma joj, iz svakog tjedna je sve zapetljaniji, a ne da se četkati!!
      Hvala dragičkica, i tebi isto:)

      Delete
  4. Predivne fotografije <3

    Puno prirode, životinja i kozmetike :D

    Jako sam uživala :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaaalaaaa :)) Ajd da ti malo uživaš na mom blogu kad ja tako često uživam na tvom :)

      Delete
  5. Divne fotke! A šljokičave lakove skidaj uz pomoć vate, acetona i folije, lakše je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ma joj znam da je, ali kad sam ja tako lijena za to :p

      Delete
  6. Ajme super!!! :D Ali Murki je kralj totalni! ;) Baš volin ovakve postove...

    ReplyDelete
  7. baš mi se sviđaju ovakvi postovi. dakle, sviđa mi se crveni lak s onim na vrhu noktiju, žuta maca je divna i beba tele <3 i Zagreb pod snijegom ( ko da nisam u njemu )

    ReplyDelete
  8. Tibetanska gljiva? Napiši nešto o tome :D Sretan Uskrs! Murki je zakon, nokti također... ali snijeg nije, barem u ovo doba godine :/ evo kod mene trenutno pljusak.. ali barem nije hladno... dobar provod u Zg želim ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da čak i budem post napisala o njoj :) Uglavnom, držiš ju u mlijeku 24 sata i ona od mlijeka napravi nešto slično gaziranom jogurtu. I to je navodno jako zdravo za tijelo, lala. Ja se nadam da će mi smanjiti žučne kamence :)
      Nadam se da će uskoro doći pravo proljeće :( Hvala, i tebi isto!

      Delete
    2. I ja imam tibetansku gljivu. Ima nekoliko članaka u kojima jasno sve pišu ljekovita svojstva gljive, odn. kefira koji se dobije od nje. Da bi bilo efekta, mora se piti najmanje 3 puta po 20 dana (između pijenja 10 dana pauze). Kad sam počela piti, osjetila sam poboljšanje odmah prvi dan.

      Delete
    3. Hvala na informacijama, znala sam za pauzu ali nisam znala koliki mora biti razmak pauze. Ako slučajno vidiš opet ovaj komentar, reci, što se radi s gljivom u pauzi?

      Delete
  9. Ukrala bih ti taj džemperak sa <3
    Napokon post u kojem Murki nije glavna faca. Sada je maji tejić :)

    ReplyDelete
  10. Draga, SRETAN ti USKRS!!!!! Ona fotka s kovrčanjem kose mi je odlična, i ako ti se da, svakako napravi tutorijal. Telić mi je presladak i općenito obožavam ove tvoje postove u kojima vidimo i autoceste i prirodu. Murki već poslovično faca. Ponavljam se po ne znam koji put, ali stvarno mi se sviđa taj mačor. Nije ni Max loš! Ma, sve skupa sam guštala!!!

    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i tebi!!! :) Već sam htjela ali sestra je retard što se tiče snimanja pa je propalo. Hvaalaa na lijepim riječima :))

      Delete
  11. Sretan Uskrs! :D koliko fotki, ajme :D Murki opet glavni, haha :P ja još nisam vidjela ljubičice, šmrc :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i tebi također :) Ja sam se iznenadila kad sam ih vidjela u dvorištu, baš su mi zaljubičastile dan :)

      Delete
  12. Draga, sretan Uskrs tebi i tvojima :)
    Obožavam ove tvoje postove! Murki po običaju pravi car :)
    Ove fotke skidana glittera s noktiju - welcome to the club, meni te šljokice ostaju još danima po svuda, a šta ću kad ih obožavam :D
    Btw, veliki palac gore za tibetansku gljivu - konzumiram je već 3 godine i jako mi se imunitet i lice popravilo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i tebi i tvojima, iako je već prošao :)
      Murki je prasonja :)
      Daaaa??? To mi je baš drago čuti! Jesi li možda stavljala taj kefir i na lice, kao masku? Čula sam da je i to dobro!
      Da, ne smeta to meni previše, preživim to skidanje za šljokice sve :D

      Delete
    2. Nisam ga pokušala staviti na lice, ali djeluje slično jogurtu, a njega često imam na licu :) Mislim da ti neće niti biti potrebno jer će ti nakon mjesec-dva konzumiranja stvarno popraviti kožu, kosu i metabolizam. Meni je odličan, a ako ti slučajno ostane napravi kruh od kefira :) Nemoj slučajno pojesti kefirna zrnca :D
      Moj se širi nenormalnom brzinom pa ga stalno dijelim okolo, a ako nemam kome dati lijepo ga ocjedim, isperem (i opet ocjedim), stavim u vrećice za zamrzavanje i zamrznem - može tako stati dok ga netko ne poželi :)

      Delete
    3. Čula sam da se može zamrznuti, da, ali eto sad i iz prve ruke, a ne druge :))
      Baš me zanima što bi bilo da pojedem gljivu, bi li se množila u meni :p Isto tako sam iz znatiželje odvojila jedno zrnce pa ga izgnjavila :D
      Vidjet ćemo, sad pijem tek par dana, i nisam još došla na preporučenu količinu od 2 decilitra, jer sam podijelila već prije vremena :/

      Delete
    4. Brzo će ti se množiti tako da ćeš moći piti koliko hoćeš, ja nekada popijem 1 dl, nekada 3dl, zavisi kakve sam volje :)
      Ne znam da li ti je netko to rekao, ali nemoj ju držati na direktnom suncu ili u hladnjaku - tek kada procijediš s njom možeš raditi što hoćeš :)
      Moja je frendica jednom popila sve s zrncima bez da je ocijedila i cijelu je noć povraćala, ne preporučujem osim ako nisi mazohist :)

      Delete
    5. Jao, definitivno si to ne bih željela :D Pa kako zašto je to popila aaaaaaaaaaaa!!!!!!! Znam da se drži na sobnoj temp, ovo za sunce nisam znala. I kao ne smije se dirati prstima niti ne smije dotaknuti metal. Ne znam zašto, valjda ugine? :/

      Delete
  13. Divne su fotke!
    Murkica je stvrano kralj i tele, naravno ali Murki <3
    I daaa, ljubicice, divno!

    ReplyDelete
  14. Fotke su super, a Murki je presladak. :)

    ReplyDelete
  15. Želim Murkija. Ali ozbiljno. Zaljubljena sam. :)

    ReplyDelete
  16. odličan post,kod tebe uvjek zanimljivo! Sretan Uskrs

    ReplyDelete
  17. jooooj, sad bih te istukla kako naopako skidaš glitter s noktiju, ništa nisi naučila :P
    murki je zakon, kao i uvijek... ja sam na ormare stavila baby zaštitu da mi ih mačak ne otvara, dosadilo mi je njegovo kopanje i sakrivanje ;)
    malo prase je baš pažljiva kad se sjetila i murkija :D
    a baby telac je tek predivan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijeeeeeena :p
      Haha, ne zna on otvoriti ormar, još :D Slučajno je ostao otvoren.
      Daaa, super je Malo Prase ;)
      A tek kak je mekan za maziti hih i:)

      Delete
  18. Jedno non beauty pitanje , di si nabavila tibetansku gljivu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od frendice, ona od sestrične, itd., moraš znati prave ljude :)

      Delete
    2. Da, ona se dijeli besplatno, nema je za kupiti :)

      Delete
  19. Joj koliko snega, kod nas je isto padao, ali nije se zadrzao...zato se kisa cedi ceo dan! x-x Murkic <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod nas je sad kiša.. Kažu da će biti svega 4 sunčana dana u 4. mjesecu :(

      Delete
  20. Murkiii <3 Ja sam inače cat lover :D hahaha

    I također sam veliki fan teen serija, trenutno sam isto luda za The Carrie diaries :D

    A ovaj post sa slikama kao da sam ja sastavljala, čak imaš fotke dijelova grada gdje ja svaki dan prolazim :PP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam inače dog person, ali Murki me osvojio :)
      Joj zaboravila sam pogledati najnoviju epizodu!
      Da? Znači Vukovarska je tvoj đir :))

      Delete
  21. opet novi izgled, ha ? :D sviđa mi se!
    nadam se da će sljedeći tjedan u slikama biti pun sunca, vožnji bicikla, sjedanja na terasama i slično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhm, sad sam loooda, stalno mijenjam :D Mislim da neće biti takav sljedeći tjedan :(

      Delete
  22. Uh kako je tesko skinuti gliter. Maca je preeeslatka :)

    ReplyDelete
  23. e baš sam sa guštom gledala tvoje slike :) znam znam nagovarala si da više počnem al ždere mi stick ko lud kad objavim pet + slika... uglavnom sam se lepo dosjetila da ću ipak i ja krenuti s tim jer preko tjedna imam puno zbivanja, a onda ću uploadat kad dođem dečku :D fakat mi je super kad objaviš tak slikice :) e ove tibetanske gljive je moja mama isto koristila radi osteoartritisa pa joj je pomoglo u spavanju bez bolova i vraća imunitet tijelu... haha Murki je superextrazakon! imaš se kome veseliti kad si doma, meni se moj Flafy evo sad već 6mj nije vratio, ali zato su počeli mački dolaziti pa mama ludi :P nadam se skorašnjoj odluci za nekakvog maleckog peseka... (poskrivečki razmišljam o imenu :PPPPP) pusek malecka! sretno u zg-u :D :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, da, iskoristi malo dečka, odnosno njegov internet. A i njega možeš hihi :p
      Ja bih rado čitala tvoje postove ovog tipa!! Ajoj Flafy :( Murkać je skoro nastradao, joj e!!Kak je grozno sa životinjicama da ih ne možeš naučiti nekako, totalno su van kontrole..
      Daaaa peso peso!! Pusek musek :*

      Delete
  24. Volim ovakve postove! Moram poceti da gledam kerine dnevnike, citala sam knjige i odusevljena sam.. Super ti je crveni lak sa onim glitercicima i hocemo tutorial kako pravis lokne sa presom, bas lepo ispadnu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš početi gledati definitivno!! Budem napravila, čim se smislim s boljim fotkama :)

      Delete
  25. Jao kak ti je mačak sladak, ak bude imao potomaka javi mi :) Ja bi jednu žutu mucastu da bude seka mojoj Puci :)

    ReplyDelete
  26. bok! slučajno sam naletila.. daj da te pitam, koji ti je to eyeliner? moj najdraži s-he smeđi se prestao proizvodit još davno i nikako da nađem zadovoljavajući zamjensku nijansu, a ova mi se čini baš ok.. hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bok bok :) Joj nisam sigurna sad točno, mislim da sam ga kupila davno kad sam bila na putu u Berlinu, neka žnj marka. Ja ti sad imam smeđi Eveline Celebrities eyeliner, ali na žalost ne izgleda baš ovako lijepo smeđe, jako je taman.

      Delete
    2. joj šteta! :( ah.. dalje u potragu. inače super ti je blog i životinjice ;)

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top