Ekstenzije trepavica: moje iskustvo




U siječnju ove godine bila sam na ugradnji ekstenzija trepavica pa da podijelim s vama cijelo to iskustvo, od ugradnje do skidanja, dok mi još nije isparilo iz dinosaurskog mozga. Naime, moja draga blogoprijateljica Martina s bloga Beauty&Mess je u to vrijeme završila edukaciju ugradnje trepavica pa je trebala na nekome i vježbati. Persa, Ana i ja smo se jako rado odazvale na njezin vapaj u pomoć... Šalim se, bilo je "tko hoće?" i mi rekle "mi hoćemo" i mi došle i mi ugradile. :D Usput smo se lijepo i podružile u "stvarnom svijetu" što se ne događa često. 
Meni je ovo bila savršena prilika da isprobam nešto novo što inače ne bih nikad probala. Naime, sasvim sam zadovoljna svojim trepavicama kojima treba dobra maskara da se istaknu a za posebne prilike su dobre i umjetne trepavice. Međutim, u potpunosti razumijem žene koje idu na ugradnje ekstenzija trepavica. Osobito djevojke i žene koje inače imaju kratke trepavice, koje žive užurbanim stilom života pa se nemaju vremena šminkati ujutro ili jednostavno svaki dan stavljaju umjetne trepavice jer to vole. Idealne su i za neke posebne prigode kao što je npr. dan vjenčanja kada ne želite brinuti o tome hoće li vam se umjetne trepavice odlijepiti ili ne. Eto to je jedna od prigoda za koju bih ja opet stavila ekstenzije. Dodatan plus je što ekstenzije nisam ni osjetila da imam na očima dok umjetne trepavice znaju biti teške i popraćene neugodnim osjećajem na kapcima.

s ekstenzijama

Cijeli proces ugradnje je bezbolan. Meni je najneugodniji dio bio kad mi je Martina stavljala ljepljivu medicinsku trakicu ispod očiju i na donje trepavice. Eto to je bilo nelagodno jer je blizu oka ali nije ništa strašno. Trepavice se ugrađuju istodobno na oba oka no Martina je kod mene prvo radila na jednom oku a zatim na drugom kako bi se bolje vidjela drastična razlika između onog "normalnog" i "ekstenzijskog". Možda već znate ali za slučaj da ne znate, kod ekstenzija trepavica jedna umjetna trepavica se lijepi na jednu vašu trepavicu. Što znači da kad otpadne vaša trepavica na prirodan način (jer one i inače otpadaju kao i kosa), otpadne i umjetna trepavica. A to također znači da je cijeli proces dugotrajan (ja sam legla na stol bez prišta kraj nosa a digla se s prištom :D). Naravno ovisi koliko imate trepavica ali mislim da sa sigurnošću možete računati na dva sata ležanja sa zatvorenim očima. Pošto imam problema s donjim dijelom leđa pred kraj sam se počela vrpoljiti, ali što je malo žrtve za ljepotu :D Također, ljepilo s kojim se trepavice lijepe može zapeći ako uđe u oko, što se desilo par puta no senzacija je brzo i prošla.
Martina mi je ugradila klasične ekstenzije koje izgledaju prirodno i nisu pretjerane. Vjerujem da većina ljudi na izraz "ekstenzije trepavica" ima u mislima sliku ekstra dugih nakaradanih trepavica, ali ove nisu takve. 

jedno oko završeno

E sad, nakon što prođe ugradnja i ne možete se nadiviti svojim novim trepavicama u ogledalu, morate naučiti živjeti s njima. Što nije jednostavno ako ste osoba koja voli trljati oči, voli spavati na trbuhu, jer te su stvari zabranjene! Ako želite da vam trepavice što duže potraju morate paziti na njih. Meni je to teško palo jer volim trljati oči. Također treba paziti pri umivanju, brisanju lica ručnikom, skidanju šminke (iako ja sam prestala šminkati oči jer nije bilo potrebe :D), itd. Trepavice morate povremeno i počešljati malom četkicom. Naime, kao što vidite na gornjoj fotografiji, trepavice se međusobno križaju i isprepliću što možda nije toliko primjetno na golim trepavicama ali je itekako kad imate ekstenzije. Zato ih morate povremeno dovesti u red. Što se bolje odnosite prema njima to će vam duže trajati.


Ja sam stvarno dala sve od sebe da budem pažljiva međutim nakon 2 tjedna tapkanja oko trepavica više mi se nije dalo pa sam se javila Martini da dođem na skidanje. Inače ekstenzije mogu potrajati i više od 4 tjedna i onda je vrijeme ili za skidanje ili za nadopunjavanje. Naime, kako otpadaju vaše prirodne trepavice tako otpadaju i ekstenzije pa nakon  nekog vremena izgleda kao da imate rupe u trepavicama. Ja nisam stigla doći do tog stadija jer su mi pošle na vrh glave. Em se nisam mogla umiti kako sam navikla, em nisam mogla trljati oči (a već nakon par dana sam si htjela protrljati oči kao da ih nisam u životu trljala), em su me ponekad malo pikale. Tako da je moje mišljenje da su ekstenzije trepavica za cure/žene koje to stvarno jako jako žele i spremne su se nositi sa svim tim stvarima. Meni je osobno jako drago što sam ih isprobala, nisam požalila i opet bih za neke posebne prilike. Ta dva tjedna sam se osjećala kao princeza iz bajki rođena s dugim trepavicama ali ja sam trljačica očiju a ne princeza!!! :D

Skidanje trepavica je trajalo možda sat vremena pa me nisu stigla ni leđa zaboljeti :) Martina ih je skidala uz pomoć ulja namijenjenog skidanju ekstenzija ali ih je morala malo i sastrugati. Nakon što ih je skinula prvo sam dobro istrljala oči a onda sam doživjela šok kad sam se pogledala u ogledalo jer tko je ovo stvorenje (no dobro vid mi je bio malo zamućen od bjesomučnog trljanja :D)! Toliko sam se navikla vidjeti se s dugačkim trepavicama u svako doba dana da sam se opet morala navikavati na samu sebe. Što se tiče mojih prirodnih trepavica, nakon skidanja sam imala osjećaj da su nekako grublje na dodir i da su kraće ali nakon dva tjedna vratile su se na svoje staro stanje.


Ukratko za kraj: ugradnja trepavica ima i pozitivne i negativne strane. Ako ih stvarno želite mislim da ćete bez problema preživjeti sve negativnosti. Što se tiče cijene nisam sigurna kako se kreću, ali recimo da je prva ugradnja između 200 i 400 kuna dok su mjesečne nadogradnje jeftinije. Dugo sam mislila kako je to bezvezan luksuz no kad se malo razmisli prva ugradnja je najskuplja i tada je samo pitanje održavanja i kad će vam trebati nadopuna koja je osjetno jeftnija. Tako da ako ste nezadovoljne svojim trepavicama i ako si to možete priuštiti, zašto ne. Nemam nikakvog interesa da to pišem to je samo moje osobno mišljenje :)

Ako vam nije dosta čitanja o ekstenzijama svakako pročitajte Martinino iskustvo te Anino. Martina (a ona mi je radila i ugradnju) je nosila svoje trepavice duže od mene pa možete vidjeti kako izgledaju nakon 2 tjedna, a Ana ih je također skinula nakon manje od 2 tjedna.

P.S. Martina će u ponudu svog Beauty&Mess makeup studija uvesti i ugradnju ekstenzija nakon što završi tečaj i za 3D trepavice.

Na dan ugradnje sam snimala vlog pa ako vas zanima:







17 comments

  1. Ja spavam na trbuhu i u snu nesvjesno trljam oci (preko dana nikad ne) tako da nis od mene i trepavica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj nek te dečko veže hahahahhahaha :D

      Delete
    2. 50 shades of grey - za ocuvanje trepavica! hahahaha :))

      Delete
    3. Eto možda je tako autorica dobila ideju :D

      Delete
  2. ja spavam na trbuhu a još k tome zabijem oči u jastuk, tako da ovo nije za mene...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedino da napraviš rupu u sredini jastuka hahahhahaha :D

      Delete
  3. Ja spavam samo na trbuhu tako da ovo nije za mene.Ali za spesl ekejzn,zasto ne?I bas si mi slatka:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za spešl ekejžn ćeš već nekako spavati na leđima ili boku hahahhaha :D Hvalaaaaa :))

      Delete
  4. krasne trepuške... premda nisam sigurna da bih se zbog njih mogla odreći spavanja potrbuške ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaaaam, veliko je to odricanje!! Možda zvučim sarkastično ali nisam hahahha :)

      Delete
  5. nikad princeza od nas trljacica XD

    ReplyDelete
  6. Ja ih imam vec mjesecima! Sa klasicnih sam prosla na 6D i jos su me vise odusevile! Iako ne trljam oci, spavam potrbuske i drze bez problema 3-4 tjedna! Preporucam svima! :)

    ReplyDelete
  7. Koje se ulje koristi za skindanje ekstenzija? Moze li neko obicno ulje zamjeniti profesionalno ulje za skidanje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čak sam i čula da se mogu trepke skinuti s uljem i kod kuće ali treba tu paziti koje se ulje koristi...

      Delete
  8. Mozete mi reci gdje je taj Salon?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, evo web stranice na kojoj možeš pronaći informacije :) http://martinamedur.com/

      Delete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top