Recenzija: Organix regenerator Macadamia Oil i suho ulje u spreju Moroccan Argan Oil


U ožujku ove godine bila sam na predstavljanju linije proizvoda za njegu kose Organix. Osim što sam se lijepo zabavila na poklon sam dobila dva proizvoda iz ove linije, i danas napokon donosim njihovu recenziju. Radi se o jednom regeneratoru i suhom ulju za kosu, pa čitajte dalje ako vas zanima.







U postu u kojemu sam predstavila Organix liniju sam rekla više o proizvodima koje možete pronaći na Kozmo policama kao i o samoj liniji, pa neću više ponavljati. Uvjerena sam da među proizvodima svatko može pronaći nešto za svoj tip kose i svoje potrebe (stvarno je široka  lepeza proizvoda). 


ORGANIX REGENERATOR MACADAMIA OIL (ULJE MAKADAMIJE)

Ovo je regenerator za obnavljanje kose, za sve tipove kose. Prvo moram reći koliko mi se sviđa pakiranje. I odmah na početku da naglasim da se stvaaarno dobije puno proizvoda, 385 ml, što je više od uobičajenih pakiranja regeneratora. Pakiranje je slatko, onako debeljuškasto, a kombinacija smeđe i zlaćane boje je prava jesenska (sad je jesen pa mi je to prva asocijacija :D).

organix regenerator ulje makadamije macadamia oil

Gledajući popis sastojaka možete primijetiti da je ulje makadamije dosta visoko na listi, kao i da ulje makadamije nije jedino ulje na popisu. Tu je i ulje avokada i kokosa. A i da ne čitate popis sastojaka mogli biste zaključiti da je u regeneratoru uistinu: ulje. Kako? Već pri prvoj upotrebi sam primijetila kako mi ruke ostanu uljaste nakon nanošenja regeneratora na kosu, toliko da ih moram dobro oprati vodom nakon  nanošenja inače su mi jako skliske i tuširanje postaje opasno po život. No nema straha, regenerator se sasvim lijepo ispere iz kose i ona ne ostaje masna.

organix regenerator macadamia oil ingredients

Nadam se da možete vidjeti na slici ispod, regenerator sam istisnula na dlan i on je skliznuo prema dolje pa možete vidjeti trag ulja.


Moja kosa nije ekstra suha pa ne mogu posvjedočiti tome koliko mi je regenerator pomogao kod suhoće kose, no nakon pranja kose i njegove upotrebe kosa mi je mekana, lagano se raščešljava i stvarno se osjeti razlika kad ga upotrijebim i kad ga ne upotrijebim. S tim da sam ja lijena pa ako samo perem kosu iznad kade (bez tuširanja) ne da mi se bivati sagnuta 3-5 minuta nad kadom (koliko je preporučeno vrijeme držanja regeneratora na kosi). Tad obično preskočim regenerator i upotrijebim suho ulje u spreju o kojemu ću uskoro pričati. 
Hm, a miris. Ne znam kako da vam ga predočim, samo mogu reći da lijepo miriši, toliko da mi je i frizerka pri jednom šišanju rekla da mi kosa fino miriši. Miris se ne zadrži dugo, možda tek netom nakon pranja kose. Ili ga ja ne osjetim jer si ne šnjofam kosu tijekom dana :) U svakom slučaju, ako budete u Kozmu pomirišite sami pa mi javite neki opis mirisa jer sam ja tu skroz bespomoćna :)
Cijena: 60 kn (nemojmo se zavaravati sa 59,99)

ORGANIX SUHO ULJE U SPREJU MAROKANSKO ARGANOVO ULJE

U opisu ovog ulja piše da je "za sjaj i protiv sitnih kovrča", također za sve tipove kose. Nanosi se nakon prosušivanja kose ručnikom a prije sušenja kose sušilom za kosu (fenom, jel' :D). Ne znam zašto su to naglasili i zašto je potrebno baš osušiti kosu sušilom, no ja sam ga koristila i prije sušenja kose fenom i prije prirodnog sušenja na zraku i nisam primijetila neku razliku. Može se koristiti i na suhoj kosu za dodatan sjaj i protiv sitnih kovrča. Ja nemam sitne kovrče tako da vam ne mogu reći je li tu pomogao, ali ne pada mi na pamet zašto bi se netko htio riješiti sitnih kovrča :D

organix suho ulje u spreju morokansko arganovo ulje moroccan argan oil

Ulje dolazi u praktičnom pakiranju u obliku spreja. Sprej raspršuje fine čestice u širokoj maglici, kao što možete vidjeti na donjoj slici (uvijek mi je zabavno fotkati sprej u akciji :D). Na taj način se osigurava ravnomjerno nanošenje, no možda bi bilo praktičnije nasprejati dlanove pa dlanovima rasporediti ulje po kosi. Meni je zabavno sprejati pa ga koristim tako. I moram reći, stvarno velikodušno nasprejam donji dio kose i kosa mi nikad nije ostala masna, ulje se uistinu upije u potpunosti. Naravno, ne koristim ulje na tjemenu. Također, ako sam koristila regenerator prilikom pranja kose, ne koristim ovo ulje ili ga stavim malo. Ako imate jako suhu kosu onda naravno možete koristiti oba proizvoda. Mislim da je to skroz individualno.



Ono što mi se sviđa kod ovakvih proizvoda za kosu je što zapravo ostanu na kosi (za razliku od regeneratora koji se ispiru). Na taj način ovo ulje pruža neku zaštitu i od uređaja za oblikovanje kose (sušila, pegla, figara).

sastojci:

Ovo suho ulje mi je u razdoblju prije šišanja kad mi se kosa mrsila zbog ispucalih vrhova pomoglo kod raščešljavanja kose nakon pranja, zagladilo je vrhove, dalo i lagani sjaj kosi. Miris je ugodan, nije prejak ali također se ne zadržava jako dugo u kosi. Sadrži 180 ml proizvoda i cijena je također 60 kn (cijena svakog Organix proizvoda je 60 kn). Sve u svemu jako mi se sviđa, a kad ga potrošim isprobat ću neki proizvod iz kokos linije, vjerojatno isto suho ulje. 

Moram se ispričati zbog fotografija koje nisu baš na visokom nivou, nisam na vrijeme pofotkala proizvode pa sam morala iskoristiti lošije fotografije.

* proizvode sam dobila no to ne utječe na moje mišljenje

Josipa


9 comments

  1. ulje mi se svidja, za regenerator se bojim da bi mi bio preuljast ipak, i zar je to bilo u trecem mjesecu :O vrijeme leti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, mislim da ti ne bi bio preuljast, ali tko zna :) Ooooo da, brzo brže najbrže leti!

      Delete
  2. Evo, ja mogu posvjedočit fenomenu sitnih kovrča jer imam kovrčavu kosu i onda mi se znaju neke vlasi odvojiti i samo stršati uokolo :D Jel to to? Ak je, ovo bi meni možda moglo pomoći jer i mi kovrčave kose jako imamo problema sa suhoćom pa bi mi vjerojatno odgovarao i regenerator i ulje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, nemam pojma hahahha, moguće da je to to :D

      Delete
  3. moja je kosa uzasno suha i koristim ovaj regenerator i savrsen mi je!! Probala sam onu macadamia masku za kosu (smede zeleno pakiranje ne znam da li se zove macadamia) i mogu reci da ovaj regenerator i ta maska imaju skoro isti ucinak (samo sto je regenerator jeftiniji)! Ja sam isto lijena cekat 3-5min, ali sam pocela prije tusiranja prvo oprat kosu, malo je obrisat prije regeneratora, stavit regen., zavezat pundzu i tek onda se tusirat pa bude 5min! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidiš, nije ti uopće loša ideja!! Ja ponekad uzmem sa sobom pod tuš kopču pa operem prvo kosu, stavim regenerator i dignem kosu s kopčom tako da mi ne smeta i onda obavljam ostatak rutine. Pa prođe i više od 5 minuta hehehhe :) Ali kad perem samo kosu iznad kade e onda brate nema šanse da sam pogrbljena više nego je potrebno :D

      Delete
  4. Čine se stvarno super, trebala bi ih isprobati već jednom jer škicam njihove proizvode več neko vrijeme :D

    ReplyDelete
  5. Uvijek sam u potrazi za dobrim proizvodima za kosu s obzirom da još nisam uspjela naći dobitnu kombinaciju za sebe. Tjeme mi se prilično brzo masti dok su mi vrhovi izuzetno suhi. Kosa mi je prirodno valovita i volim je takvu pa ne želim proizvode koji će je spustiti i izravnati. Organix proizvode nisam isprobala, rijetko sam u Kozmu u posljednje vrijeme.

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top