10 omiljenih (TV i film) parova 'tag'

image source

Odlučila sam danas napisati jedan mali tag post - s kozmetičkim temama ću još malo pričekati, ali i njima ću se uskoro vratiti. Ovaj tag je osmislila Neira s bloga Delirium Lifestyle, i meni je presladak i jako pozitivan i zanimljiv za čitati, a i prepun je ljubavi a svima nam treba što više ljubavi :)
Dakle, poanta ovog taga je prezentirati svoj odabir najboljih ili najzanimljivih ljubavnih parova s malih i velikih ekrana. Ja sam čitajući tag kod Snow White usred čitanja već počela smišljati u glavi koji su to meni omiljeni parovi, i sad ću vam ih predstaviti onim redoslijedom kako su mi padali na pamet i kako sam ih zapisivala. Još mi jedan nedostaje pa se nadam da ću ga se sjetiti do kraja posta :D

Claire i Phil ("Modern Family")

Ovaj dvojac mi je prvi pao na pamet. Nije nikakva tajna da jako volim seriju Moderna obitelj, a većinom je to zbog Phila. Ja se iskreno nadam da takva osoba postoji i u stvarnosti jer je on tako nevjerojatno smiješan, i dobar i iskren i jako voli Claire čak i nakon 20 godina braka, a i ona njega. Ne znam što više mogu tu reći, oni su mi savršen par jer se međusobno neutraliziraju i nadopunjuju i ying su yangu :D



Emma Stone i Ryan Gosling (Crazy Stupid Love)

Ako još niste pogledali ovaj film blago vam se, jer vas čeka sat i nešto čiste zabave. Ja sam ga pogledala već nekoliko puta (više od 5), a njih dvoje su mi apsolutno preslatki i preslatko mi je kako su se spojili i kako je ona probila njegovu ljušturu i sve oko njih je slatko. I sexy. There. I said it. Nema na čemu na slikama :D




Jake Gyllenhaal i Anne Hathaway ("Love and Other Drugs)

Ja kao da vam dajem popis dragih mi filmova. Odličan film, volim glavne glumce, baš su mi super, a njihova ljubavna priča je isto slatka i uzbudljiva i sexy :) Ona je bolesna, on je naoko površan i bio je ženskaroš dok naravno nije upoznao nju :D




Jeniffer Aniston i Ben Affleck ("He's Just Not That Into You")

Ovaj par mi je ne znam kako pao na pamet jer baš i ne volim Bena Afflecka, ali u ovdje je jako drag i lalala, oni se vole ali on se ne želi ženiti pa prekinu pa pokaže kako je dobar jer brine kad joj tata doživi srčani i njihova zadnja scena je super :D A Bradley Cooper koji mi je inače kul je u ovom filmu veliki ljigo!



Aragorn i Arwen ("Lord of the Rings")

Što reći, ona se odrekla odlaska u zemlje vječnog života zbog njega, ljubav za anale! Liv Tyler je moja girl crush!




P.S. I LOVE YOU

Ovaj film moram gledati sama tako da mogu cmoljiti koliko mi srce želi bez da me bude sram :D Ona scena kad ona zove njegov mobitel tako da mu čuje glas ubija, UBIJA! Ne mogu ni zamisliti kako je to kad izgubiš ljubav svog života, nadam se da će tako i ostati.




Charlotte i ćelavko (Sex and the City)

Iako se ova serija vrti oko Carrie i njezinog Mr. Biga, meni je ipak draža Charlotteina ljubavna priča. Tj. ljubavna putanja. Stvarno se žena napatila dok se nije na kraju sretno udala :D Pronašla je ljubav u malom ćelavom znojnom Židovu, i mislim da nikad nije požalila odluku. 



Samantha Jones i Samantha Jones ("Sex and the City")

Kad smo kod iste serije, kroz nju se provlači još jedna ljubavna priča: ona koju Samantha gaji sama prema sebi. I mislim da je i ta vrsta ljubavne priče važna u životu, jer mi smo svi zapravo u cijeloživotnoj vezi sami sa sobom i tu vezu također trebamo njegovati. Dobro, Samantha mooožda ide mrvicu u ekstreme, ali žena se obvezala sama sebi i sama je sebi na prvom mjestu, a to je isto ponekad OK.




Mulan i Shang ("Mulan")

Predivan crtić, predivna priča, hrabra Mulan i zgodan generalov sin - a ne, neće se desiti ljubav ;=) I OK, wtf, upravo sam skužila da postoji i nastavak?! Mulan 2? Štaaaaaaaaa? Sigurno nije dobar kao jedinica.




I pošto mi ne pada na pamet još jedan par koji mi je ono, baš super, evo jedan koji mi je OK :D

Mila Kunis i Jason Segel ("Forgetting Sarah Marshall")

Po meni jedna od najboljih komedija koje sam ikad gledala. Baš mi je ono, super, kad sam je prvi put gledala smijala sam se kao luda. Mila Kunis mi je preprepreslatka i prelijepa, Jason mi je presmiješan, i preporučujem vam film i njih kao ljubavni par :)




I to su moji parovi. Neću nikoga tegati nego pišite ako vam se sviđa tag, evo hvala Neiri stvarno je odlična ideja i drago mi je da je pokrenula ovaj ljubavni tag, neka se širi ljubav blogosferom :)
Pišite mi koji su vaši omiljeni parovi s ekrana, ili ostavite link na post ako ste i vi napisali tag, baš mi je zanimljivo čitati pa da mi ne promakne :)




36 comments

  1. Phil i Claire, Aragorn i Arwen, Charlotte i Harry, Samatha&Samantha, ma super mi je ovaj tag :D

    ReplyDelete
  2. I meni su Charlotte i Harry draži od Carrie i Face:ppp Ben je zlatan u filmu "Njemu baš i nije stalo".
    Moram priznati da kad sam počela gledati Modernu obitelj tj 1. epizodu Phil mi se nikako nije uklapao u cijelu sliku, ali već u drugoj mi je postao draži i sad mi je jedan od najdražih u seriji i ne mogu zamisliti nikog drugog u toj ulozi:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je cijela serija Moderna obitelj bila čudna, išla je na TV-u i onak mi je bila, wtf, kakav je to način snimanja, svi su čudni... A sad se ne mogu odlijepiti od nje :D

      Delete
  3. Odlični parovi, većina je i meni jako draga!!

    ReplyDelete
  4. miranda i steve su još luđi od charlotte i harry-ja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajd OK su mi i oni, ali nekako je ta jadna Charlotte tražila ljubav cijelo vrijeme i baš je željela obitelj, a Mirandi se to onako slučajno desilo. Tako da sam ipak više naklonjena Charlotte :D

      Delete
  5. samantha jones i samantha jones, najbolji par! haha

    odlicni filmovi ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što je najbolje, bila je s likom koji se zove Sam Jones :D

      Delete
  6. super si ovo napisala...možda se i ja tagiram, a do tada evo moga popisa

    1. Jesse and Celine iz Before Sunset ( zamisli prvi nastavak nisam pogledala nego drugi i treći)
    2.Maurice Bendix and Sarah--- The End of Love Affair ( ne znam je li roman preveden kod nas, ali ima film koji je isto dobar preporučavam)
    3. Laura i Petrarca--znam da nisu stvarno bili par, ali ako to nije ljubav....
    4. Maggie i Brick it Mačke na vrućem limenom krovu
    5. jedan par posuđujem sa tvoje liste, onaj iz P.S I love you...i meni je film baš bio dirljiv
    6. Tina i Bette iz The L word
    7. Šu i vukodlak iz Mora (pripovjetka Đure Sulete)
    8. Alex i Maurice iz Forsterovog romana Maurice (isto nisam sigurna koji je naziv prijevoda ako postoji)
    9. Ljubavnik i Ljubavnica , Mireille Sorque (ovo je auutobiografski roman, autorica je mlada poginula, a dovršio ju je on, ljubav njenog života... najdirljivija ljubavna priča)
    10. Ernest i Helena iz Ljubav iznenada, Aharon Appelfeld. (divan roman)

    sigurno mi bi ih još moglo pasti na pamet:) super mi je tvoj odabir i bravo za Samathu ja sam seriju samo zbog nje i gledala...kraljica! a i slatki su mi i Charlotte i židov na kraju:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme koja sramota da za većinu tvojih parova nisam čula! Dobro jesam naravno za Petrarcu i Lauru, ali Mačke na vlk nisam nikad ni gledala :o Ma užas kako sam nenačitana :o Sad si me malo posramila hehe :)

      Delete
    2. Šu i vukodlak iz pripovjetke Mor... joooj... predobri <3

      Delete
    3. moj apetit za knjige nije nikad bio baš normalan, tako da nemoj da te to posrami...mene nekad posrami koliko ne znam neke općenite stvari koje svi znaju. Da se prijavim na neki kviz odmah bi pala na sportu, da ne spominjem neke banalne stvari, npr. i sad moram promisliti prije nego što kažem naziv nekog mjeseca, u svojoj glavi uvijek ih zovem brojevima:)

      Delete
  7. OBOŽAVAM sve redom :D ne mogu se odlučit koji mi je par bolji (osim Mulan i Shang, nikad nisam gledala) <3
    btw. i ja obožavam Liv, preslatka mi je stim chimpmunk zubekima :Đ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Domaća zadaća: pogledati Mulan :)
      Ma joj predivna mi je ta žena! Seksepilna a ne mora pokazati ni noge ni dekolte, ništa.

      Delete
  8. I meni su charlotte i celavko slatkiiiiiiii :))

    ReplyDelete
  9. Meni su draži Mitch i Cam u Modern Family :P A na Samanthu i Samanthu sam umrla od smijeha, svaka ti čast hahahha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaaaa meni su isto njih dvojica the best par u Modernoj obitelji, s tim da Cama jednostavno OBOŽAVAM! :D

      Delete
  10. Jao Crazy Stupid Love oboooožavam :)) Samantha je carica, baš je zaslužila naći se na ovoj listi. Dugo su mi favorit bili Carrie i Big, dok nisam shvatila koliko su oni zapravo grozan par (iako i dalje cmoljim kad on na kraju serije dolazi u Pariz po nju šmrc).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa baš je veza od Carrie i Face puna svakakvih razočaranja (s njene strane, jel'), a najgore kad muškarac od 50 i nešto godina ostavi ženu pred oltarom. Pa svašta. Ali ajd, eto sretni su skupa na kraju i dobro, fatalna ljubav :D

      Delete
    2. meni su u toj vezi oboje negativci...kad ona njega gađa tavom (ili tako nešto) nakon što joj kaže da ide raditi u Pariz, mislim da je to prvi put ikad da sam se našla na muškoj strani u nekom flimu/seriji itd, inače mi je ženska solidarnost jača strana. Možda se ne mogu naći na istoj valnoj dužini jer stalno spominje to kako mrzi kuhanje (a i dere se ne Facu nakon što joj donese kući večeru jer kao nije normalno da jedu kući, treba svaki dan jesti u restoranu)...ne znam... da sam ja muško, ne bih je ženila:)

      Delete
  11. Šta da ti kažem osim da sam totalno out... Ja većinu ovih parova ne znam! :D :staromodna konzerva:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde bitno da znaš za Cama i Mitcha, dovoljno si moderna :D Ma ja ti volim gledati puno filmova i serija, ali ne znam ni ja sve :)

      Delete
  12. super post!
    od navedenog volim Jake Gyllenhaal i Anne Hathaway ("Love and Other Drugs), sviđa m ise radnja filma, i oni su kao par glavni likovi,, kao što si rekla radnja je uzbudljiva i zainteresira gledatelje do kraja :)
    Volim P.S. I LOVE YOU, stvarno lijep i potresan film.. ne mogu zamisliti kroz što ona sve prolazi, i nadam se da nikada ni neću :/
    i naravno Samantha i Samantha, šta god netko rekao ona je meni presuper lik.. i da mislim da je odlično što ona njeguje vezu prema samoj sebi, koja je vječna i stalno prisutna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što ti se sviđa moj odabir :D
      Svi bismo trebali izgraditi lijepu i čvrstu vezu sami sa sobom, a Samantha je po tom pitanju carica :)

      Delete
  13. Odličan mi je ovaj tag :D Napravit ću ga i ja kad se sjetim deset naj parova :D Aragorn i Arwen ♥

    ReplyDelete
  14. ja imam samo dva para, 1) Charlotte i Harry (Sex and the city), 2) Lilly i Marshall (How I met your mother) dva najsavršenija para ikada :D

    ReplyDelete
  15. Woohoo za Aragorna i Arwen!

    Modern family mi je trenutno najdraža serija <3

    ReplyDelete
  16. Hmmm, ovako. Gosling mi najbolje ide sa Rachel McAdams, bez uvrede Emmi Stone koju obožavam. Slažem se za Samanthu, carica ♥.

    E sad, Jake Gyllenhaal, njega ne spajam s nikim jer mi je sam dovoljam :D

    ReplyDelete
  17. mmmm mislim da znam koji mi je jedan od slijedecih postova super mi je ovaj tag :D dobar izbor iako nisam sigurna da ce ijedan zavrsit na mom top 10

    ReplyDelete
  18. Super je tag, mogla bih ga ispuniti :D Aragorn i Arwen <3, klasika među parovima :P A Samanthin odnos sa samom sobom mi je uvijek bio legendaran. Prvenstveno treba voljet samu sebe jer tako možeš širiti ljubav i dalje :)

    ReplyDelete
  19. Samantha je definitivno moj omiljeni lik. Mislim da se ni jedna serija nije usudila postaviti takav karakter igdje više. Big like za listu! xx

    ReplyDelete
  20. Napisah i ja takav post negdje prošle godine :) http://ggirrrl.blogspot.com/2013/02/par-nepar.html

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top