Manikura za Petite Cherie


Noktopost, napokon!!! I to noktopost s posvetom: za Petite Cherie :) 
Sigurna sam da već redovito posjećujete njezin blog, a ako ne, trebali biste, kod nje je upravo u tijeku i darivanje. Simpatična Petite Cherie, osim što piše recenzije i "Moj mjesec u slikama" postove, zna zanat i što se tiče lakiranja noktiju. Svako malo kod nje osvane neka lijepa manikura posvećena nekoj blogerici. Tako sam i ja dobila svoju, ako vas zanima kakvu pogledajte na ovom linku (link). Već neko vrijeme razmišljam kako joj se odužiti, čak sam ju pitala i koje boje bi joj se svidjele (rekla je ružičasto/ljubičasto, my kind of girl :D), a pošto već preko godinu dana planiram napraviti svoju prvu leopard manikuru, evo ubila sam dvije želje jednom manikurom!

Koristila sam ove lakove, s lijeva na desno: Essence 165 'here's my number', Essence 05 'cafe ole', Bourjois 06 'rose cupcake', Essence sealing top coat (samo na palcu i prstenjaku)


Za točkice i crtice oko njih sam koristila ovu jako jako malu točkalicu (premalu), te kistić, iz Buyincoins 
seta za nail art. Ako vas zanima evo vam i link - sad sam ga prvi put isprobala, pa ne znam što mislim o njemu, ali za te novčiće (12ak kuna, 1.7 eura) se isplati uzeti.


Pošto jako volim takozvanu accent finger manikuru (kad se na samo jedan nokat stavi druga boja), odlučila sam isto napraviti i sad, s tim da sam uključila i palac. Htjela sam kontrast dodatno pojačati pa sam na ostale nokte stavila teksturni lak, Essence 'here's my number'. Ovaj lak mi baš nije sjeo kad sam ga prvi put stavila (imala sam kraće nokte), ali sad mi je predivan. Sad sam skužila da ima u sebi sitne sitne plave i zelene šljokice, a čini mi se i zlaćane. A možda mi je predivan samo u ovoj kombinaciji s rozom bojom.

Na ovoj slici s blicom se vide šljokice Essence teksturca, a i vidim da sam zaboravila staviti
drugi sloj laka na mali prst, haha :D


Za leopard manikuru sam kao podlogu koristila Essence neutralan lak, koji mi je super baš za ovakve manikure, ali i sam po sebi, 'cafe ole'. Točkice različitih oblika (pa to zapravo nisu točkice :D) sam radila s točkalicom, koja je premalena pa sam u više navrata nanosila boju, a uokvirila sam ih istim Essence teksturcem, i za kraj samo te nokte premazala s bezbojnim lakom (jer bi na teksturcu upropastio efekt). I što za kraj reći osim da je ovo stvarno toliko jednostavno da sam sigurna da ću ovu manikuru ponoviti još puno puta, a i nadam se da se sviđa vama ali što je najvažnije, da će se svidjeti i Petite Cherie :)
Slijedi pregršt fotografija (i fotogenična je ova manikurica)!









Hvala na čitanju, i ako niste, i ako mislite da niste "taj tip", isprobajte ovakvu manikuru, pa makar na jednom noktu :)


33 comments

  1. Divan manikir :) I jako lepa kombinacija boja :)
    Lidija

    ReplyDelete
  2. Aaaaa Josipa! Predivna je manikura, predivna! I bas si pogodila nijanse i ovaj teksturni Essence je krasan i leopard, ma odusevljena sam :)) Hvala ti za posvetu i sto si me tako fino nahvalila <33 ljubim te :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw. sjedim u kaficu na kavi i nabacila sam kes od uha do uha :)) ljudi me malo cudno gledaju :D eto, bas si me razveselila!

      Delete
    2. Aaaaaaaaaaa, baš mi je drago da ti se sviđa!!! :)))) I da sam te razveselila, eto, pa neka netko kaže da manikure ne šire ljubav, hehehehhe ;) :*

      Delete
    3. Slazem se :) mali znak paznje a popravi dan :))

      Delete
  3. Prekrasna manikura, sviđa mi se kombinacija boja, a leopardić je wow :)

    I ja na balkonu imam takve ciglice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala hvala :)
      Ja bih te ciglice imala po cijeloj sobi, super su mi takve ciglice!

      Delete
  4. Svida mi se!
    Ja jako volim tigrasto :D isprobam cim uhvatim vremena :)

    ReplyDelete
  5. Manikura je super. Sviđa mi se pjeskić. :)



    Pogledaj moj blog: http://couture-nails.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Aaaa preslatko je, baš mi se sviđa :)) ovaj sivi lak mi je famozan, valjda najljepši u zadnjih par mjeseci, moram si ga nabaviti!

    ReplyDelete
  7. leopardic i sand = savrsena kombinacija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, i meni se učinilo da bi bilo baš efektno :)

      Delete
  8. omgomgomg ovaj essence lak sivi je divan!!! trebam ga. trebam. ga. u. svom. zivotu. prekrasan je!!!

    sve u svemu jako lijepa manikura!! :))

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mihaela, a da znaš da bi ti se život totalno obogatio s tim sivcem heheh :D

      Delete
  9. Prelijepa manikura, mislim da će Petite biti prezadovoljna :)

    ReplyDelete
  10. krasna manikura, uvjerena sam da si pettite uljepšala dan :D

    ReplyDelete
  11. odlichan mi je kombo texture i rozog leoparda! skroz mi se svidja manikura

    ReplyDelete
  12. Baš je lijepa manikura. Esence lak izgleda super, a inače ih ne volim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenk ju! :) Meni je baš fora ta hrapavost na noktima, stalno ih gladim haha:D

      Delete
  13. Obozavam ovog hrapavca, za ove leoparde nisam bas, tako da ih nikad nisam probala al se ne bunnim pogledat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence je stvarno pogodio s njim, da, a nije leopard za svakoga, ali ja ga baš volim :D

      Delete
  14. Super ti je noktopost :D I jako mi se dopada manikura! Moram si nabaviti ove stvarčice za crtanje po noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkju! :D Moraš, pa makar da leoparda crtaš :D

      Delete
  15. Joj super je, baš super! Jako mi se sviđa teksturac! I ja inače jako volim tu accent finger manikuru, samo što sam ja puno manje interesantna pa možda na jedan nokat dodam glitter u boji laka :D

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top