I put my mask on. I stay in.

Hello!

Na današnji tmuran fuj bljak gdje-je-sunce dan želim vas malo nasmijati, razveseliti, uplašiti, možda i potaknuti? Na što? Na maske za lice! Ja imam jaaaaako problematičnu kožu. Sad kad imam 26 je još i OK kakva je bila, ali i dalje mi ostaje problem jako širokih pora (hvala tata na tom krasnom DNA uzorku - mamu krivim za guzčetnu :D). Pokušavam se boriti protiv masne kože na sve načine. I tu uskaču - maske za lice. Tijekom godina isprobala sam ih mnogo. Ali ovo neće biti recenzija. Ovo će biti samo niz slika, koje sam skupila tijekom mjeseci i mjeseci. Jer dosadno je čekati da prođe 10 do 15 minuta :D
On today's grey ugly where-did-you-go-sun-please-come-back day I'd like to make you smile, make you happy, scare you a little, maybe give you a little push? Towards what? Face masks! I have a very problematic skin type. Now that I'm 26 my face looks OK, but when I was a teen and in my early twenties.. uf! But I still have large pores (thanks dad for that beautiful DNA string - and thanks mum for da big bum :D), and I try to fight my oily skin in every way. And this is where face masks come in. I've tried many over the years, but this is not going to be a review. This is going to be a slideshow of some pictures I took, because, I get bored when waiting 10 to15 minutes to take the mask off :D











Sve su ove maske kupljene u Mulleru. Volim papirnate maske jer ih je tako lako staviti i skinuti. Na sljedećoj slici je moja omiljena maska za hidrataciju lica, od Essencea (jeste li znali da proizvode i maske za lice?). Nažalost, nema je u DM-u, ja sam je našla samo u Mulleru. Odlična maska!!!
All of these masks have been bought in Muller. I like paper masks because they are just so easy to put on and take off. In the following picture is my favorite moisturizing mask, made by Essence. Sadly, it can't be bought in DM, I saw it only in Muller. It's wonderful!!!





Stigla mi je MUA pošiljka. Za prve dojmove, mišljenje i recenziju navratite sutra.
My MUA package arrived today. For first impressions, thoughts and a review come back tomorrow.


Nadam se da ste se barem malo slatko nasmijali :D Mwa!
Hope I made you smile a little bit :D Mwa!

7 comments

  1. hahah ove maske ne bi uopće bile loše za neki halloween party :D
    btw nisam te papirnate nigdje vidla, baš budem pogledala sljedeći put u mulleru pa da malo plašim najdraže ukućane XD
    konaaaačno je stigla MUA pošiljka, najs :DD nadam se da bu i moja došla uskoro :D

    ReplyDelete
  2. Ne imah pojma da papirnate maske postoje što vjerojatno i ja mogu zahvaliti svom ocu :) I još gledam zašto si masku dodatno prekrila salvetama :D Eto, you made my day :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dadada zakon su te maske :D jej, volim nekome napraviti dan ;) :*

      Delete
  3. Zakon :D Zanima me ovaj paket koji je stigao, pogotovo ruževi :))

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top