INmusic 2012

Hello,

i tako, nije me bilo neko vrijeme, ali morala sam uzeti mini godišnji. U obliku InMusic festivala :D 
Ovo je 3. godina da sam išla, i to je jedna super stvar. 
Hrpa mladih ljudi na obali Jaruna.
Puno dobre glazbe.
Plesa.
I naravno, outfita.
Obožavam sjediti prije koncerata s društvom. 
Piti pivkana.
I promatrati ekipu.
Moram reći da je rijetko koja cura bila u trapericama. Sve su pokazivala nogice u lepršavim haljinicama, suknjicama, dobrim, super i lošim kombinacijama.
Ali koga briga za njih! Evo kaj smo nosile frendica i ja kroz sva 3 dana.
Mali vremoplov.

Dan 1:

moja nova omiljena majica, zaljubila sam se u nju čim sam je vidjela:


see, it's awesome!!!


prsten da ide s labudom:


iiii frendica/cimerica/kolegica u svojoj slatkoj opravici:


piški sa stilom :D


ekipca


Dan 2:

znate ono kad skužite da je nešto bilo greška tek kad se vidite na fotkama? e pa to ja mislim o ovoj majici i pundži.. ali oh well, what's done is done :p


bilo nam je neugodno slikati se po danu pred all the people, pa smo pred sumrak uhvatile priliku


i po meni muzički najbolji 

Dan 3:

sad smo već toliko umorne da nam se nije dalo ni ustati za fotkanje :p

oh no, is it pictures time?


evo evo I'm cool I'm cool

haljinica iz Zare, ima otvoren izrez na leđima, ali pih, tko bi se okrenuo, prevruće je!!


ekipca



i euforija na koncertu Manda Diaa, benda kojeg čekam već par godina:


ako niste prošli vikend, onda zaplešite ovaj!!!




A što ste vi radili ovaj vikend, osim pržili se kao kikiriki?








10 comments

  1. ja glasam za crvenu haljinicu, super je :D a ja sam, dok ste vi uživale na inmusicu, a ja ne, šmrc, uživala sama u stanu i mislila se "napokon ih nema!" :P šala, falile ste mi, bilo mi je ružno samoj spavati i nisam vas vidjela kak se spada već neko vrijeme :( i kaj najgore, nisam bila s vama tamo!

    ReplyDelete
  2. Girli pa ti se ukazala svojom facom:))))
    ajde baš mi je drago da te vidim :)
    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ah bilo nam je kvajt lijepo :D hocu da to bude tradicija. bilo kakav lineup je dobar lineup dok je drustva i raspolozenja ;)

    ReplyDelete
  4. haljinica treceg dana je super :)

    ReplyDelete
  5. totalno je mrak onaj tigrasti prsten i crvena haljinica.. :)) citamo se http://coco-elegance.blog.hr/

    ReplyDelete
  6. hvala curke :)
    Tejica, čitamo se :)

    ReplyDelete

Hvala na komentaru, vratite se opet :)

Back to Top